KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heippa, kotiuduttiin justiinsa hetki sitten.
Kaikessa lyhykäisyydessään, nopeaa oli toiminta. 3h ensimmäisistä cytoteceistä meidän Nöppönen syntyi klo 11.10. Istukkaa odoteltiin tunti ja onneksi sekin tuli, ettei kaavintaan tarvinut mennä. Pitivät tarkkailussa vähän kauemmin, oksentelun ja huippauksen vuoksi.

Kokemus oli kaikenkaikkiaan hyvä. Kohtelu oli hyvää, parasta tähän saakka. Todella mukavat hoitajat ja he kuuntelivat potilasta ja ottivat aikaisemmat kokemukset hyvin huomioon. Ainoa miinus oli se, että oksensin koko ajan. Ja huono olo on edelleen. Supistelee vielä ja lähden nyt lämpöiseen suihkuun ja sitten nukkumaan :wave: .

Moikka Mymmis, ihana, että kokemus kuitenkin (olosuhteisiin nähden) hyvä, ja haleja ja pusuja ja koita jaksella ja nuku hyvin!! Eiks me kuitenkin mustan huumorimme kanssa ole sitten joskus yhdessä siellä "90+, vika pysäkki"-pinossa!!??? Mielettömästi jaksuja sulle!!!

Ja UNICCO, kyl mä varmaan sinne joskus tuun, mutta en ihan vielä!!! Ihanasti kävit täällä moikkaamssa, hyvää raskautta!!! Ja lymis kanssa!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Plussanneille valtavasti onnea :flower: Mukava kuulla hyviäkin uutisia, olkoon teidän odotus loppuun saakka onnellinen :heart:

mymmyryy onneksi meni hyvin ja on nyt takana päin. :hug: Odottelu se taitaa aina kauheinta olla. Pääset surutyöhön nyt :hug: Niin kyllä harmittaa että teillä meni näin.

Mie olin niin onnellinen että tämä toinen km oli spontaani. Ekalla kerralla kun todettiin se keskeytynyt km viikolla 14 niin kesti yli kaksi viikkoa ennen kuin pikkanen saatiin ulos! :eek: Voitteko uskoa? Yli kaksi viikkoa mä kannoin tietäen jo mennyttä pientä ja ravasin ympäriinsä kun pompoteltiin paikasta paikkaan... :(
Keskenmeno todettiin silloin 19.2 (en taida koskaan unohtaa tota päivää ) ja vasta 4.3 mun masu saatiin tyhjäksi... Sairaalassa olin joka toinen päivä suunnilleen kun yrittivät ja yrittivät lääkkeellistä joka ei vaan onnistunut kun en niihin lääkkeisiin reagoinut.
Sitten lopulta kaapivat...ja sekin meni vähän pieleen ja vuosin ihan hulluna verta. ( kymmenkertaisen määrän normitoimenpiteeseen verrattuna )
Sellaista pompottelua mä en halua kokea enää ikinä, miehen kanssa sovittiin kun uusi tärppi tuli että jos samanlailla menee niin mennään yksityiselle samana päivänä.

Murmelin oon todella pahoillani :hug: Muistan sinut heinäkuisista :'(
Jaksamista toivon teille, ja uutta tärppiä heti kun olette siihen valmiita. Ettei olisi yhtä pitkää odotusta edessä. :hug:

woodoo ja Leinikki kiitokset rohkaisusta. Eiköhän se mieli tästä taas piristy.
Viimeistään reilun viikon päästä kun juon madeiraa Madeiralla...

mother4 ihana kuulla, että uutiset oli lekurista rohkaisevia. Hyvä juttu!

Ajatuskatko... Heinämassulle tärppionnea, komiasti ovis tuloillaan.

Empuuuko oli lähdössä reissuun? Ei muuta kuin nauttimaan, Portugali on varmasti ihana paikka, kutkuttanut itseäkin sinne mennä muttei vielä ole saanut aikaiseksi.
Ja eihän siellä helle tarvitse olla, varmasti on lämpimämpää kuin täällä B)

Nyt loppui aivokapasiteetti :wave:

-Meritähti-

:D pakko tulla hehkuttamaan, on nimittäin hääpuku tilattuna :D Löysin todella kauniin puvun, ja suunnitelmien mukaan pääsen sitä käyttämään piakkoin :xmas: :whistle: Toisin sanoen meidän häät tulee aikaistumaan ;) Talvihäistä olenkin aina haaveillut...Voi kun sais häälahjaks viimeistään plussauutisen... Ovisnippailut alkoi, ja kelit kostuu entisestään :D :D tulee näillä näkymin normaalia lyhyempi kierto.

Kaikille huonoja uutisia saaneille voimia. Erityisesti voimia mymmyryylle. Ihan tulee itku silmään, kun lukee noita turhankin tuttuja kokemuksia täältä. Voi kun huonojen uutisten määrä jo vähenisi!

Onnittelut myös hienoista plussista! Toivotaan, että kaikki tullaan täältä pian perässä.

Täällä on käyty eilen polilla ja kaavinna tehnyt lääkäri tutki ja ultrasi. Kohtu tuhjä ja kunnossa, normaali limakalvo näkyi. Mutta alamahakipujen syy kyllä selvisi (sen kivun takia siis menin ylimääräiseen tarkastukseen). Molemmissa munasarjoissa kystia. Toisessa 3 ja toisessakin yksi tai kaksi. Kuulemma hormooneista johtuvia. Kuukauden päästä pitää mennä vielä näytille. mutta ei noista kuulemma tarvitse olla huolissaan. Kunhan tuo kipu vaan ei enää yltyisi.

Mutta oli huojentavaa kuitenkin kuulla, että kohtu OK ja toipunut. Ihan luottavaisin mielin olen uuden raskauden alkamisen suhteen. Kyllä se siieltä alkaa.

Uusille tuleville :hug: , tänne palstalle ei toivoisi kenenkään enää tulevan.

Ja moni moni muukin on saanut kokea kaikkea ikävää. Kaikille teille kasapäin voimahaleja! :hug:

Jellona84 ONNEA!! :flower: :heart: Tarrasukkia pienelle!!!
Voikun sitä perässä vois tulla... :whistle:

).( Saatiin tänään tietoon enkelivauvamme diagnoosi: Amnion band sydrooma eli vesikalvon kuroutuma. Helpottavaa tiedossa on se, että sen esiintyvyys 1:1300 ja itse raskaudessa on vain tapahtunut onnettomuus: vikaa ei ole minussa eikä miehessäni. Ja uusiutuminen samalla ihmisellä on todella minimaalista. =)
Miks pienen prosentin piti sit meille sattua.. :kieh: mene ja tiedä. Jonkun vaan ne on ne pienetkin prosentit täytettävä. :'(

Mutta eteenpäin sano mummo lumessa, ei se muu auta.

Heinämassu82 Oi että, millonkas hää kellot soi? Meille ne soi n. reilun 4 kk:n päästä. :heart:

Mullakin oli barbapörrö kystia molemmissa munasarjoissa ja ne lähti itsestään pois, kun hormonit laski.

Mäkin muistan murmelinin heinäkuisista. En olis suonut sieltä enää kenenkään tippuvan. :hug:

Haleja myös mymmyryylle raskaan päivän voimistukseksi.

Siis oliko se Dada, joka sai haamuplussaa =) edellisellä sivulla? Viivasi vahvistukoon ja tulkoon pulskistus suveksi (pieni loitsu ei koskaan ole pahitteeksi).

).( Töissä meni ok. Mitä nyt tohelsin ekat tunnit ihan pilalle. Vuoto on kuitenkin aisoissa. Maanantaina taas verikokeisiin tsekkaan hormoonit ja hemoglobiini ja dildoileen ultraan. Vireää viikonloppua kaikille siihen kykeneville!

happihyppy: eeeei ollut haamu, kun viivanpaikka. ihan harmaa, väritön. Mietin onko muille ko. testeistä tullut :) halpiksiahan noi kuitenkin oli, ja liuskat kyseessä.
Mutta kiitos suuri loitsustasi.

Mun mummo tänään haltioissaan kerto nähneensä eilen unta, jossa oli kamalasti pienii vaaleenpunasia tossuja..kyseli sitten vieläkö jaksetaan yrittää.
Meillä siis koko lähipiiri, mulle läheiset, tietää kaikenlaista koska sitten mulla enemmän tukijoita hyvässä sekä pahassa.

hmm korjaan edellistä.. tein äsken testin, siinä on ihan pikkuriikkisen vaaleanpunaista siinä mun viivanpaikassa.. mutta musta tuntuu et toi testi on viallinen. katon parin aamun jälkeen uudestaan. sunnuntaina? ei uskalla toivoa päästää pilkahtamaan.
Tommosii on tullu ennenki enkä oo ainakaan raskaana ollut.

Onnea plussanneille!! woodoon ainaski bongasin heistä, hienoa!! :heart: :hug: :flower:

Tulkaahan kaik muutkin tuonne meidä kans toiselle puolelle, teit ootellaan siel! :wave: Eli kamalan paljon plussatuulia tänne pitkästä aikaa! +++++:whistle:

SS & mytty 28+1

Onnea jellona plussasta :flower: :heart: Tuon selkeämpää ei voisi kyllä olla, jes jes =) Miksiköhän tuo päivittäjän taika ei tepsinyt minuun, hmm..

Ja niin, toki voin jatkaa päivittelemistä, oli se sen verran hauskaa puuhaa. Mutta annan myös muille mahdollisuuden, eli jos joku oikein paljon haluaa sitä kokeilla niin päivittele vain :saint:
Muussa tapauksessa aloitan vaikka huomenna, ettette jää täysin ilman tärkeitä lukuja! :D

J84
LAUANTAI

17.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 2/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 2/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 2/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 3/25-28
zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 4/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 9/31-35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 20/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 28/35-38
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 29/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 30/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 31/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 31/27-28
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 41/?
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 8/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 11/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 11/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 15/28-42
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 30/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 73/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 6/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 7/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 10/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 14/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 49/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84

[/quote]

Huomenta!

nöttiäinen: päivää ei oo lyöty lukkoon vielä, mutta piakkoin :heart:

Dada: toivotaan että plussa tekee tuloaan :heart: :flower: :D

Omaa napaa: ovistestin viiva vaan vahvistuu...Lämmöt oli eilen muuten tipahtanu, ja tänään jo noussu?! Ja silti nyt testissä tasavahvat viivat..Hmm..mitenhän tätä nyt tulkitsisi :D eilen nimittäin mittari näytti aamulla 35,5 ja tänään oli 36,3. Loppukierron lämmöt mulla yleensä 36,5 (olen kylmäverinen :D ) kattellaan miten käy..

Heinämassulle onnea oviksen bongailuun.

ON: Mua häiritsee ihan tosissaan se viivanpaikka testissä.
Tuleeko ne muillekkin kotitestin testeihin noin selkeesti ja jää testin kuivuttuakin siihen näkyviin? Ainakaan kuivana ei siis näytä värilliseltä.. *pettymys sekin*
No, tätii ootellessa. Tietäs ees onko tää pitkä kierto vai lyhyt kierto,
kun se ovis sillon jäi vähän hämäräks :D

Heinämassu82 Oi ihanaa! :heart: Meillä on pvä lyöty jo lukkoon ja pitopalvelun kanssa sovittu jo ruoat ja sillain, että aikas hyvällä mallilla kaikki jo. Vaikka paljon on vielä tehtävää..
Toivottavasti saat häälahjaksi sitten plussan. =) Se olis ihan paras lahja, niin olis itsellekin. :)

Tilausvahvistus tuli niin laitanpa tänne kuvan puvusta jos joku haluaa kurkata :D
http://www.haakauppa.fi/puku140.jpg

Ens viikolla pitäis olla toimitus! Nöttiäisellekkin :flower: :heart: eiköhän me ne plussat saada :D toivon vaan että jos plussaan kahden viikon päästä niin en turpois liikaa että mahdun tohon pukuuni sisälle :whistle:

Aivan IHANA puku heinämassulla :heart:

Kiitos kaikille :hug: :hug: ja lohdutuksen sanoista. ootte ihania :heart:
Mymmyryylle halaukset eilisestä, onneksi se on nyt takana.

Hieman valoisimmin mielin aina välillä, teiän jutut ja uudelleen onnistumiset saa mut luottaan, että ehkä meillekin vielä lapsi suodaan :heart:

Meritähti tää oli vauveli oli mullakin yli 3vko kuolleena masussa, se tästä tekeekin niin kamalan.. Uskon, että spontaani olisi ollut kyllä sillä hetkellä aivan yhtä kamala, mutta kuitenkin ei olisi kuollutta enkeliä tarvinnut sisällään kantaa niin kauan.. jälkeenpäin ajatellen se Spontaani olisi tuntunut helpommalta vaihtoehdolta.. Miksei se vaan tajunnu tulla itekseen pois.. oireitakin vaan oli, lieviä kuitenkin, ja olihan sitä lapsivettä aika paljon ja sikiöpussi kasvanut koko ajan vaan :'( Sen näyn kun sais mielestään, kun se enkeli siellä kellui valtavassa pussissaan, ihan liikkumattomana ja kippurassa... Illalla kun mene nukkumaan, se näky tulee mieleen kun laittaa silmät kiinni..

Maanantaina pitäis jaksaa mennä töihin.. fyysisesti kyllä ihan kunnossa varmaan olen, mutta mitä mahtaa tapahtua, kun näen ne pari hyvää työkaveria, jotka tästä tietävät.. mahtaako tulla totaalinen repeeminen.. Miten te muut ootte pystyny meneen töihin tän jälkeen?

Sun Rise jos sä otat päivittäjän pestin, niin mut saa laittaa tonne taustailijoihin. Siirryn kuumeilemaan sitten kun tää vuoto loppuu.. Gyne sano mulla, että mitään yksiä menkkoja ei tatte odottaa, vaan heti kun vuoto on loppunu ja kohtu tyhjentyny kunnolla saa alkaa yrittään. Ja niin kai se on tehtävä. Ei mikään korvaa mun ensimmäistä enkelivauvaani, mutta vauvakuume on niiiiiiiin kova!!

Aurinkoista viikonloppua kaikille :heart: :heart:

-Murmelin-

Hei!

Tätsyli tuli eilen kylään, eli mulle voi laittaa kp 2 / 28. On vähän tuo kierto hakusessa, mulla alkaa menkat nykyään ihme tiputteluvuodolla, jota saattaa kestää pari, kolmekin päivää. Ja aivan tajuttomat kivut on tullu. Ehkä oma hormonitoiminta on nyt täysillä käynnissä, tulihan niitä pillereitä popsittua kuiteskin jotain 13 vuotta ainaskin...

Iso halaus Mymmyryylle ja Murmelille sekä kaikille muille lohtuhalia kaipaaville!! :hug: :hug: :hug:

Dada, jospa viivanpaikka ja haamujen haamu vaihtuukin iloiseksi plussaksi, pidän peukkuja! Heinämassulle tsemppiä häiden järjestelyyn, puku on ihana!

Olen tosi huonosti päässyt täällä käymään, kun töissä on niin kiirus, etten ehdi siellä ja kotona meillä risa ja ikuvanha varakone edelleen käytössä, kun vajaa 2 vuotta vanha kannettava meni rikki...Eikä ole vieläkään kunnossa. :kieh:

Tänään just juttelin ystävän kanssa, jolla on parikuukautinen vauveli...Heilläkin vauvantekeminen kesti pari vuotta, joten tavallaan se tsemppaa, toisaalta masentaa jotenkin. No, ei pidä antaa peloille ja masennukselle valtaa, vaan yrittää vaan tsempata positiivista mieltä ja uskoa tulevaan. Kyllä meillä kaikilla vielä on oma, ihana vauva sylissä joku päivä, uskon siihen vahvasti!!

Tsemppiä itsekullekin ja mukavaa viikonloppua!

Huh hei! Päivä meni Helsingissä. Aamupäivällä kampaajalle, tukka lyheni lähes 20cm. Näin lyhyt tukkani on viimeksi ollut ala-asteella, näppärä eteenpäin pitenevä polkka. Se jälkeen kierrettiin miehen kanssa muutamat liikkeet (löysin neljällä eurolla bikinit B) ) ja suunnattiin Sealifeen. Sen jälkeen kaupan kautta kotiin. Migreeniä taas pukkaa ja kurkku on kipeä. :| Miten muiden viikonloppu menee?

Heinämassulla tosiaan tosi kaunis häämekko! =) Milloinkohan sitä itse...

Dada, nyt odota pari päivää ja tee uusi testi.

Murmelin Mulla meni niin, että päivänä jona keskeytynyt KM tuli itsestään ulos, olin töissä. ½ tunnin jälkeen menin itku kurkussa kipujen ja vuodon takia kotiin. Päivä oli perjantai, ja vkl vapaa. Maanantain pyysin vapaaksi jo ultrapäivänä, koska silloin piti olla lääkkeellinen tyhjennys, jota ei tarvittukaan. Maanantain jälkeen olikin muutamia päivä, ettei ollut merkattu alunperinkään työvuoroja minulle, mikä oli hyvä asia. Sai ihan rauhassa parannella itsensä. =) Selitinpäs vaikeasti, jospa tuosta jotain ymmärtää.

Murmelin mulla on takana 3keskeytynyttä km:a ja yksi sponttaani. Se sponttaani oli kaikkein helpoin. Ekan ja tokan km:n jälkeen olin 3pvää töistä pois. Kolmannen jälkeen olinkin sitten pitkään pois. En vaan kyennyt menemään. Se km oli muutenkin kaikkein vaikein hautajaisineen ja kaikkineen. Menin töihin 2 pväksi vain irtisanomaan itseni ja vaihdoin työpaikkaa. Enkä ole katunut hetkeäkään vaihdosta.
Ehkä näihin km:hin jollain tavalla turtuu ja kun odottaa alusta saakka sitä huonointa vaihtoehtoa, eikä ole antanut itsensä kiintyä siihen pieneen. En tiedä ymmärsikö kukaan, mitä tarkoitan?!
Anna itsellesi aikaa. Ja sure silloin kuin surettaa ja naura jos ja kun naurattaa. Aika parantaa, nimim kokemusta on...

piki :hug:

MML
Mulle voisi huomenna päivittäjä laittaa kp 1/26-28, nyt illalla alko pikku vuoto joten huomenna sitten varmaan alkaa kunnolla. Taisi käydä moka kun odottelin viime vuotoja, oli vielä sitä jälkivuotoa niin tulkitsin kai väärin sen varsinaisen kkvuodon alun. Siis kun kunnon vuoto alkoi vasta kaksi päivää myöhemmin kun tänne kirjottelin, sekavasti selitettynä toivottavsti joku ymmärtää :) Nyt sitten ensimmäinen normikierto edessä, ilman ihme vuotoja, ja toiveet on korkealla, ovistestit odottavat jemmassa ja huomenna taidan hakea vielä greippimehuakin.

Heinämassulle onnittelut naimisiin menosta ja aivan upea puku sulla!

Pikille suuret pahoittelut, kurjaa kun jo ehtii toiveet herätä ja sitten käy noin :( mutta ensi kerralla toivotaan taas parempaa onnea, niinkuin kaikille muillekkin!

:hug: tälle ikävälle palstalle tulleille. Ois se vaan kiva et me kirjoteltas ihan muuallla.
Alkaa jo niin stressaan tää vuoto kun ei lopu ikinä. Tai loppuu ja sit taas jatkuu kuitenki niukkana. Tein päivällä r testin ja se oli melkein nega. Sit huvikseen tei ovistestinki...ja siis höh se näytti melkein plussaa. Vähän tässä äimänä ollaan.
Olin jo miestäki aikasemmin houkutellu petipuuhiin...ja taas kävi kuten viimeks eli kun kerkesin asiasta puhua....kohta vessassa tuli stoppi puuhille. Eli ootellaanpa nyt sitten vielä. Toi ovistesti kyllä vähän ihmetyttää.

Murmelin....vissiin tuntuu toi 3 viikkoa pitkältä ajalta kun minusta 1,5 viikkoa tuntu pitkältä ajalta minkä meidän vauva oli ollu kuolleena mahassa.

Yhteistyössä