KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

P**le kun juimii nyt selkää ja mahaa. Toivottavasti yötä kohti ei nyt alkais vuoto ton ekan lääkkeen vaikutuksesta. Ei lapsia voi jättää yksin yöllä. Ja en mä pysty itse siinä krampeissa yöllä ajamaan puolta tuntia sairaalalle. Perjantaiksi on hoito järjestetty.
Toisaalta olis hyvä, jos km alkais itekseen, niin olis helpompaa, mutta ei yöllä :headwall:

Voi mymmyryy....minä onneks pääsin samantien tyhjennykseen kun sain tietää km:stä.
Mille viikolle sulla oli vauva kehittynyt? Minä sain tietää 14+1 ja vauva vastas viikkoja 12+5. Mulla oli tosi helppo tyhjennys....en oikeestaan ollu kipee ollenakaan. Ja vuotoaki tuli ihmeen vähän. Siks pelottaaki että onkohan kaikki menny ok. Paitsi onhan tota vuotoa vieläki kahden viikon jälkeen.
Harmitus on vaan ollu valtava kun vauva oli jo niin "iso".
Ihan täälä itteäki itkettää kun tulee niin elävänä oma juttu parin viikon takaa mieleen. Kovasti nyt voimia :hug:

Mymmyryylle, sintsulle ja mimosalle ISOJA HALAUKSIA ja jaksamista!

ON: ei kummempia. tein tänään testin..hah en sitten malttanutkaan :LOL:
mutta ei siinä mitään ollut. ihan puhtonen nega siis.
Toiveet meni mutta..

J84
TORSTAI

15.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 1/25-28
zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 2/26-34
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 18/26-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 25/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 26/35-38
kanella..............................KM 05/08..........................KP 27/27-33
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 27/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 28/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 29/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 29/27-28
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 30/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 39/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 40/35
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 6/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 9/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 9/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 13/28-42
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 28/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 71/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 4/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 5/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 8/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 12/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 28/31(38)
Amira................................KM 06/07...........................KP 47/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija
woodoo

[/quote]

mother4 sikiö vastasi viikkoja 13+0, eli ihan viikkojen mukaisesti. Istukka toimi vielä niin kohisten, että ekan lääkkeen vaikutusta on odotettava huomiseen.
Mä olisin halunnut mennä töihin tänään, kotona on liikaa aikaa pohtia asioita. Mutta, jos noi juilinnat ei lopu, niin ei olis pystynytkään mennä.
Toki täytyy tänään hoitaa käytännön asioita, siivota ja käydä kaupassa. Jos ei ensi viikolla jaksa.
Unta takana on reilu tunti, mä näytän frankesteinin morsiammelta :eek: . Päätäkin särkee ihan kiitettävästi. Onnea mulle! (no ehkä töihin menosta ei olis tullutkaan mitään...)

Voi ei mymmyryy.Tuossa tilanteessa ei varmaan kukaan näytä prinsessalta.Mutta kai se olo siitä pikkuhiljaa kohentuu.Itse olin ti ihan shokissa eilinen meni ihan haahuillessa väsyneenä ja oli niin tyhjä olo.Tänään on jo hiukan paremmin...
Ja kai se auttaa ku touhuu minkä jaksaa, ainakin minua.Voimia sinulle :hug:

Jellona84. Kyllä siinä jotain näkyy :) Onnea!

Mymmyryy....saman kokoisen "vauvan" joudut sit synnyttään kun minäkin:( Olin ihmeissäni kun istukka oli niin iso. Luulin sitä kyllä pienemmäks.
Netistä luin että noilla viikoilla on enää 4%:n mahdollisuus saada km, että kuulutaan aika pieneen joukkoon:(
Multa kysyttiin haluanko laittaa sikiön ja istukan tutkittavaks ja tottakai halusin. En tiiä onko siitä vielä tullut vastauksia. Huomenna sen kuulee. Vertahan ne ottivat 9 pulloa että aikamoisesti kokeita.
Ei varmaan kyllä tosiaan oo uni maistunut. Mulle sairaalasa antovat unilääkkeen että sielä muutaman tunnin nukuin.
Oltiin eilen hiihtämässä 5v pojan kans ja yhtäkkiä se kysy: äiti harmittaako sua kun et saanu sitä pikkuvvauvaa, mua ainakin harmittaa. Kyllä kihahti kyyneleet silmiin välittömästi.

Jellonalle toivotaan haamusta vahvaa :)

en nyt kerennyt ollenkaan lukea teidän juttuja mutta eilen siis vitun perkeleen paska täti tuli kylään eli tänään siis kp1/25-28 ja yk 3 :( näköjään km laitto mun kierronkin ihan uuteen uskoon.. *muoks* tää tytsy lähtee pakoon tätä kaikkea skeidaa iittalaan siskon luo yöksi :)

Heippa kaikille!

Mymmyryylle voimahalaus :hug: :'(

mother4: meillä myös 4-vee poika kyselee että vieläkö oon surullinen kun vauva meni taivaaseen..totesi perään että eihän äiti seuraava vauva saa mennä sinne, kun hän haluaa sen tänne että voi leikkiä pikkuveljen kanssa :'(

Jellonalle onnea ja vahvempaa viivaa toivoilen :flower: :heart:

Omaa napaa: täti lähti jo eilen pois, tänään tein ovistestin, ostin 5 kpl paketin taas aconeita. Selkee haamu, mut vielä siis nega kyseessä. En kyllä tajuu miks ostin noita, kun tää kierto mennään tjot-meiningillä, ja ei siis haittaa nyt vaikka ei tärppi käy. Jotennkin oon vaan kovin utelias nyt testaamaan millon se ovis mulla on, kun ennen keskenmenoa en mitään testejä ollut edes kokeillut, eikä mitään vahvoja tuntemuksiakaan ollut! Sen tiedän, että mulla se on aikasessa vaiheessa kiertoa, arvelisin että kp 8-12 vois olla NE päivät. (LIMAVAROITUS) liukkaat kelit iskee yleensä kp 7 tuntumassa, ja jatkuu n.kolme päivää. Mä oon kohdunnapukkaa seuraillu, ja siitä huomaan muutokset kyllä..

Saas nähdä miten käy tässä kierrossa, kun ei järkyttävää stressiä asiasta ole. Meillä tuo keskenmennyt raskaus sai heti alkunsa kun lupa annettiin tulla, toivottavasti seuravakin. Esikoinen sai alkunsa kun ilman ehkäisyä oltiin puoli vuotta, mutta sillon oli eri mies kyseessä ja tjot-meiningillä mentiin koko ajan.

Joo nyt lopetan nää turhat pohdinnat tähän, ja toivotan kaikille hauskaa päivänjatkoa!! :wave:

Jellona84:lle viivan vahvistumisia toivottelen! =)

Minäkin päivitin pinoa pari kertaa, ens kierrossa mulle plussa. :attn: Kaiken järjen mukaan viimeinen tai ainakin toiseksi viimeinen kiertopäivä menossa, ovis oli kp16-17. Eipä taida menkat vieläkään olla normaalit, masuun sattunut vain vähän joitain päivä sitten, rinnat ei ollenkaan arat. :ashamed:

Tämä tyttö sai kuumeilun ohelle vähän muutakin ajateltavaa; helmikuun lopussa matkustamme miehen kanssa Portugaliin viikoksi! :heart:

Haluaa kans lämpimään B)

Jellonalle onnea matkaan! Kiva, kun täällä on välillä hyviäkin uutisia.
Mymmyryylle lähtee täältä voimaa antavia ajatusaaltoja. Sure surusi rauhassa, mutta älä lannistu. Kyllä se ens kerralla jo onnistuu.

(.) Minäkin täällä vielä mietin, että olisko se meidän ollut tyttö vaiko poika. Ihan tyhmää, kun sillä ei ole mitään merkitystä. Kotona siis tän päivän. Maha onkin niin turvoksissa, ettei housut mahtuis jalkaan. Päänsärky on häipynyt. Onkohan hemppa jo vähän noussut vai onko keho jo tottunut alhaiseen hemoglobiiniin. Muistakaahan muutkin vuotajat ottaa lisärautaa!!!

zamoon
Jellona: sulla on erittäin hieno plussan alku tossa :flower: Onnea!!

Kyllä joka kerta kouraisee sisimmästä kun saa lukea huonoja uutisia.. :'( Miten näin luonnollinen asia kuin lisääntyminen on joillekkin tehty niin pirun vaikeaksi?!?
iiiiiso :hug: kaikille sitä tarvitseville!!!!!!

Oma naapeli: Noihin mun kiertopäiviin, ne on kyllä taas ihan sekaisin.. ennen tätä keskenmenojen mellakkaa ne on ollu n. 26-27pv. Edellinen kierto pääsi taas venymään 34 mittaiseksi. Ovisplussankin sain kp23.. Eli mulle voi laittaa sit sen 26-34 :)
Mulla noi km on suurimmaksi osaksi tapahtunu rv 6-9.. Oisko valtaosa noista sellasia kemiallisia?? Kunnon plussiksi suurinosa noista ei oo päässy ikinä vahvistumaan..

Mutta tähän kiertoon oon ottanu niitä gandlin 25 kapseleita 2 aamulla ja illalla.. Niitä kokeilin joskus aiemmassakin kierrossa niin ovislimoista ei todellakaan voinut erehtyä ja ovistestikin näytti plussaa peräti 3 päivää.. (normaalisti vaan 1 päivän ajan)
Ajattelin tänään vielä alottaa greippimehu kuurin niin johan on konstia kerrakseen
:LOL:
(Ja ajattelin tuon ukkokultani kellistää ainakin 4viikossa kunhan 'kelit' sallivat :p)

empuu mä kattelin tossa eilen äkkilähtöjä aurinkoon, mutta kaikki oli sellasia paikkoja, joissa ei lämmintä oo tähän aikaan. Mä haluun lämpimään! Ehkä keväällä sitten vois mennä.
Risteilyjäkin kattelin, mutta ei vielä uskalla varata, kun ei tiedä millaseksi tulvaksi verenvuoto yltyy viikonloppuna ja alkuviikosta.
Mutta jonnekin mä lähden, se on vissi!!! :attn:

Matka aurinkoon piristäis nyt kummasti B) Kovasti olenkin matkoja katellut ja se vie mukavasti ajatuksia vähän muualle. Katotaan nyt jääkö reissuun lähtö loppukevääseen vai lähdetäänkö jo aikaisemmin jonnekin vähän kauemmaksi. Viimeksi tuo plussakin pärähti testiin ihanan ja rentouttavan aurinkoloman lopuksi :D
Joten eiköhän lähdetä kaikki oikein kunnon lemmenlomalle ja plussailla sitten oikein urakalla :LOL:

Voikun surkeita uutisia taas :'(
sintsu ja mymmyryy olen niin
pahoillani!!

woodoo kyllä sun prosentit näytti
paljon paremmalta, sillä mennään!! =)
Tuon "omani" löysin semmoselta sivulta ku
www.kaypahoito.fi : raskausennuste
ku:n jälkeisen hoidon jälkeen

Dada voi ei... :hug:

Ja joku uusikin oli mukana, hali myös hänelle!

Mä pääsin sen koulun haastatteluun!
Oon tosi innoissani ja jännittää kamalasti,
se on jo maanantaina!
Töissä oon tykänny vanhainkodilla olla, joten
kai olen siis hakeutumassa "omalle alalleni"??

(.)Mulla on viime aikoina ollu kummallisia päänsärkyjä,
mistähän mahtavat johtua...? Ei oo kivaa..
Voikohan se jotenkin olla yhteydessä kiertoon?
Onko kukaan seurannut?
Mulla olis nyt viikon verran tädin tuloon aikaa,
saas nähä miten paljon nyt venyy kp:t...

Jellonalle ei mullakaan tarttis tota pt:tä olla,
oon vaan pyytänyt ettei kp:t näkyis. (muuten ne
stressaa mua itteäni kun laskeskelen kokoajan) :D

Isäntä muuten sai lahjakortin Tukholman-risteilylle,
näinköhän meillä pieni lemmenloma tiedossa..
:heart:

Voihan hitto. Taas tuntuu siltä, että tuun kipeeksi. Kehno olo, huomennakin pitäis iltavuoroon jaksaa.

Tuosta matkasta vielä. Ei Portugalissa taida edes olla kamalan lämmintä helmi-maaliskuussa, mutta kai se Suomen sään voittaa. Eka kunnon ulkomaanmatkani olisi tuo, jos ei Tukholmaa ja Tallinnaa oteta lukuun. En ole koskaan lentokoneella matkustanut, vaikka lentoasemalla olen töissä. :eek:

Hei kaikki! :wave: Nettipimennosta palasin takaisin, ja odottelin iloisia uutisia. Mutta täytyykin heti ekaksi lähetellä jättisuuria ja lämpöisiä haleja mymmyryylle, motherille ja sintsulle :hug: :heart: :heart: :heart: ja muillekin tarvitseville. Kurjaakin kurjempia uutisia :(

mutta mutta... onko woodoo siis plussannut??!! Onnittelut ja ennenkaikkea onnea ja suojelusta matkaasi! :heart: Ihanaa!

Itselleni kuuluu hyvää, muutto sujui mukavasti ja ollaan kotiuduttukin parissa viikossa oikein kivasti. Alkuun masensi tämä lähiöön muuttaminen, ja nuoruuden taakseen jättäminen. Mutta hetken aikaa vain, kun rupesikin miettimään tulevaisuutta ja kaikkea ihanaa mikä siihen kuuluu :) Kuukautiset oli ja meni, eli nyt kp 8/31-35 Kierto siis lyheni vähäisen. Tänään nippaillut toiselta puolelta, mitä lie onkaan... Seurailen siis...
Töissä mietitään lapsiryhmien pienentämistä ja henkilökunnan vähentämistä. Itsellä on ristiriitainen olo, kun haluaisin jatkaa ja samalla haluan tehdä lapsia... Olisinpa mies :p Eipä tänne siis muuta, kiitos ihanille päivittäjille, kun jatkoitte :flower:

Yhteistyössä