KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

J84
KESKIVIIKKO

14.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 1/?
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 17/26-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 24/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 25/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 25/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 26/27-33
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 26/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 27/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 28/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 28/27-28
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 29/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 38/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 39/35
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 5/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 8/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 8/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 12/28-42
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 27/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 70/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 3/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 4/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 7/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 11/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 27/31(38)
Amira................................KM 06/07...........................KP 46/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija
woodoo

[/quote]

Olipa tullut taas surullisia uutisia :ashamed:

MeaMimosalle ja Sintsulle oikein paljon :hug: :hug: :hug: Todella pahalta tuntuu teidän puolestanne. Tällaisina hetkinä sitä on melkeen tyytyväinen, että negoja vaan testailee...

Happihypylle myös iso :hug: Toivottavasti vuoto on jo rauhoittunut ja kaikki menee hyvin.

Täällä odotellaan ovista loppuviikolle. Toivottavasti tulee taas lyhyt kierto ja ovis ajallaan sillä mies on koko ensi viikon työmatkalla.

Voi että Happihyppy, kyllä nyt on taas sormet ja varpaat ristissä, jotta homma hoituisi parhaiten päin!! Mistähän moinen johtuu? Jotenkin voin kuvitella, että tää on taas sellanen, johon lääkäri sanoo "näin vaan käy joskus". Voi kurjaa. Joskus olen miettinyt, että olisi sittenkin pitänyt haluta lääkäriksi, vaikka nuorena gynekologia sinänsä tuntui pimeeltä, ni tässä vanhemmiten jotenki tullu sellanen, että ois se kyllä hienoa tietää noista asioista ja voida auttaa naisia!!! Eli jos oisin lekuri ni oisin gyne. Toivottavasti sulla on siellä kanssa mahtavat lääkärit ja saat asiat kuntoon!!! Hali!

:hug: :hug:

Happihyppy hui, onneksi on vähän rauhoittunut. :hug: Kun nyt menisi hyvin kaikki, peukut on täälläkin pystyssä. :hug:

Mä mietin samoja kuin woodoo tuosta gyne-jutusta tuossa taannoin. Ennen en ymmärtänyt ollenkaan miksi ihmeessä joku voi haluta olla gyne? ( muutakun pervouttaan )
On sitä tullut vähän parempi käsitys mitä kaikkea muuta heillä vastaan tulee...

Oma napa: Mun kroppa huijaa mua, ei alkanut menkat ei vaikka kovat menkkakivut oli pari päivää. Testinkin tein sit ihan varmuuden vuoksi ja se oli nega ( onneksi? ) Tuntuu ettei keho osaa päättää mitä sen pitäisi tehdä :headwall:

-Meritähti-

Voi elämän kevät. Voi surkujen surku. mymmyryylle iso hali. Ei tästä nyt tule yhtään mitään kyllä!! Mä en oikeesti nyt tiedä mitä tähän pitäis laittaa tekstiä. Ainakin se, että mä toivon mymmis, et oli pino mikä tahansa, ni me vielä joskus ollaan siinä yhdessä!! Älä katoa kokonaan!!!

:'( :hug: :headwall:

tää on nyt vähän OffTopic, mut mut, mä en oo ikuna tajunnu tätä määrää joita KM:iä on. Mä olin niin yksin itteni kans viime heinäkuussa kun sain KM:n. Ei osannu hakea "vertaistukea" mistään.
Voimia kaikille toivottaen!

sissi ja papana 8+4 ( vielä jännitetään kuinka tässä käy...)

Voi kun on nyt ikäviä uutisia tullut.

MeaMimosa, sintsu ja mymmyryy tuntuu niin pahalta teidän puolesta. Kovasti toivotan teille jaksamista :hug: :hug: :hug:

Happihyppy jaksamista sinulle myös sinne osastolle. :hug: Toivotaan, että kaikki kääntyy parhain päin.

Woodoo sinulle oikein lämpimät onnentoivotukset!! Ihania uutisia. Kyllä minä ainakin olin näkevinäni viivan tuossa sun tikussa =)

Sissihullu82 sulla on kaikki mahdollisuudet, että tuon raskauden kanssa käy hyvin ja toivon sitä todella sinulle. Hienoa, että olet löytänyt tämän pinon. Täältä saa vertaistukea.

Zemppiä kaikille tähän viikkoon!!

Ei oo totta, liian paljon huonoja uutisia hirmuisesti haleja ja jaksamista MeaMimosa, sintsu ja mymmyryy. :hug:

Happihyppy: Sulle myös kovasti jaksamista ja onneksi siellä tilanne jo vähän parempi.

Woodoo: PALJON ONNEA !!!!

ON: Tänään ollu menkkakipuja..mietin jo et täh, alkaaks taas menkat, vastahan ne oli.. ja tissit kipeenää... :S Ovisoireitako? Tikuttelen kyl nyt ahkeraan :D Jotta taas tunnistaisin tuon oviksen.
Sain hirveen itkukohtauksen tossa yks päivä kun näin kaverin ultrakuvat joka oli mua n. 2 viikkoa edellä tossa raskaudessa. Välillä tuntuu ettei tuo suru helpota koskaan :(

NIIN JA HALIT KAIKILLE KETKÄ SITÄ TARVITSEVAT! Sekä plussatuulia meille kaikille! ! ! ! :heart:

voi ei miten paljon tosiaan oli tullut huonoja uutisia....MeaMimosa, sintsu, mymmyryy :hug:
On se niin väärin kun alkaa tulla aina vaan keskenmenoja.
Tosiaan maanantaina lääkäriki sano että kyllä vauva on ihme, kun raskaus loppuun asti menee. Ja kyllä sitä nyt itekki niin ajattelee.

Mun piti tänään soittaa keskenmenon verikokeista ja hoitaja sano että on ne tullu, mutta eihän ymmärrä niistä mitään. No sain sit perjantaille lääkärin soittoajan että sieltäpäin lääkäri soittaa. Toivottavasti niistä nyt ei mitään sellasta ilmene etteikö vois enää yrittää.

zamoon
Hei kaikille!
Olen tässä nyt kohta vuoden 'salaa' lueskellut juttujanne ja ollut hengessä mukana.. Ajattelin nyt rohkaista itseni ja liittyä kirjavan joukkoonne..
Olen 27-vuotias naimisissa oleva ja se esikoinen on edelleen haaveissa..
:)
Minun historiani siis seuraava:
mola 07/00, km 12/00, km 03/02, cornu 06/02..
ja nyt viimeisimmät:
km 01/08, km 05/08, km 06/08, km 07/08, km 09/08..

Ollaan käyty kaikki mahdolliset tutkimukset lapsettomuuspolilla ja mitään vikaa ei kummastakaan löydy. Lääkäreiden mukaan ollaan superhedelmällinen pari (kuten edellisestä näkyy), ne ei vaan meinaa pysyä matkassa mukana.. :'(
Oikean puoleinen munajohdin on tukossa mutta vasen toimii siitäkin edestä!

Nyt tuon viimeisimmän km jälkeen (ultrassa todettiin rv 9 heikko sikiökaiku, oli normaali raskaus muttei edellytyksiä jatkua normaalisti) elimistö taas toimii ja ajateltiin ensikierrossa aloittaa taas uusi yritys.. Ja nyt siis kp 1!! =)

Kyllä meille kaikille se oma nyytti vielä suodaan.. toivosta ei luovuta niin pitkään kun sitä toivoa on :hug:

mymmiksen suru uutinen on kyllä pitänyt mulla niin itkun kurkussa :'( Halauksia tähänkin pinoon vielä :hug: :hug:

zamoon.Tervetuloa kovasti tänne, olet myös hyvin tervetullut tuonne lapsettomuuspuolen toistuvista km:sta kärsivien pinoon jos haluat. Ei tietenkään pakko ole tulla sinne :) Paljon plussa onnea sinulle ja toivottavasti se onnistunut raskaus pian tulisi.

Omanapa. Eilen otettu hcg-testi oli nega!! Ihanaa, kyllä tippu kivi sydämmeltä! :D Niin ja multa on taas kadonnut painosta 500g johonkin tuhkatuuleen :eek: Miten ihmeessä mä voin näin paljon yhtäkkiä laihtua vaikken sen eteen ole paljon mitään edes tehnyt? =)

Hengissä ollaan ja vuoto onneksi rauhoittui illanmittaan.Pe olsi tarkotus mennä sitte lääkäriin kattoo mikä on tilanne.Ei auta ku yrittää uudelleen ja toivoa parempaa onnea ensi kerralla.
Ei tämä nyt voi aina näin mennä...Hirmuinen vauva kuume ja mä en voi olla ajattelematta et saadaanko me ollenkaan koko nyyttiä ku toiveissa olis kovasti tälle vuodelle

Toiveikkain mielin kuitenki uuteen yritykseen.Kunhan sen aika tulee...lääkäriltä vielä kyselen et voiko heti yrittää vai ootellaanko hetki...

Meillä pienet miehet on niin innokkaina tässä koneella et ei enää muista mitä piti kirjoittaa mut :hug: kaikille.Kyllä kaikki vielä hyväksi muuttuu.Kuuleehan täällä koko ajan hyviäkin uutisia. :heart:

Kiitokset kaikille halauksista :flower: :hug:
woodoo nähdään sellasessa amerikkalaisen foorumin pinossa missä voi vuokrata kohdun, kun se täällä kotomaassa on kiellettyä :headwall: :saint: :LOL: . Voi kun olisikin miljonääri, niin muuttaisikinkin suureen maailmaan siksi aikaa :eek: :| :headwall: . Tsemppiä sinulle!

Siis mitä on mymmyryy tapahtunut? Putosin jotenkin kärryiltä. Lyötkö hanskat tiskiin vai onko tullut "tuomio"? :hug:

Hyvä, että Sintsun vuoto rauhoittui.

Minäkin pääsin kotiin napsimaan rautalääkkeitä (hemppa 107) ja hyytymislääkkeitä. Vuotoa enää siteellinen/vrk. Jotain siellä näytti kuitenkin vielä olevan, joka tulee vuotamaan pois. Toivottavasti ei kuitenkaan enää noin niagarana. Se oli aika kamalaa, kun oli side ja pikkarit täynnä jättikokoisia hyytymiä ja veri valu pitkin kinttuja (sukatki oli ihan verestä märät) ja roisku seinällekin :eek: Toivottavasti ei ala koskaan vuotaan julkisella paikalla noin :eek: Saikkua vain huominen :( No, pakko sitä on joskus uskaltaa mennä sinne luokan eteen silläkin uhalla, että alkaa vuotaan. Jospa se hyytymislääke auttais jotain. Vaikka hyvinhän nuo hyytymät näytti olleen hyytyneet :LOL: ilman lääkkeitäkin.

Huonekaverina mulla oli iäkäs nainen, joka ei ollut saanut lapsia hoidoista huolimatta (70-luvun kidutushoitoja) ja oli sitten adoptoinut yksi-vuotiaan pojan. Katui ainoastaan sitä, ettei ollut adoptoinut enemmän.

Mymmyryylle vielä ylimääräinen hali :hug:

t. Happihyppy, uusi kunnanhallituksen varajäsen (kunnanvaltuuston järjestäytymiskokous oli maanantaina)

Yhteistyössä