Moikka taas,
Te olette kyllä ihania kaikki!!! Ja miten te ootte noin positiivisisa, musta tuntuu, että toi eka kuva on jotenkin huono, ei se todellakaan niiiiiin selvä ole:
Kattokaa nyt, kunnon kameraalla, kyllä tuo mielikuvitusta tarttee ollakseen viiva. Joo-o, kyllä mieskin ensin nauroi mulle kun ton näytin, mutta myönsi kyllä, että jotain siinä on... Eli ton perusteella ei kyllä heti laiteta vauvakutsuja pystyyn, mutta kyllä se sinnepäin livenä on!
Ja sillä sinnepäin mä menen "raskaana" kunnes toisin todistetaan. Oli laskutoimitus mikä tahansa ni viimesen reilun puolenvuoden kierron mukaan OLEN myöhässä, ja oireitakin taitaa ihan oikeesti olla. Jos tulee menkat silti vielä ni sit tulee, jos ei ni ei.
Muutenkin kyllä fiilis on outo, täällä kun on monet kertonut tunnetiloistaan plussatessaan ni mä oon aatellut, että VOOOIIHHHH, koskahan minä jne. Ja nyt kun olen lähempänä kuin koskaan ni fillis on että AHA! Että entä sitten? Että mitä mä nyt alkaisin stressaamaan ku ei voi tietää tuleeko se vai ei. Tosiaankin kotonakin olin vähän, että kato nyt ehkä tulee ehkä ei.
Koskas
Empuu muuten lepäilee, musta tuntuu, että sä olet aina töissa? Älä uuvuta itteäs!!
KIITOS TEILLE KAIKILLE TSEMPISTÄ, jos mä jonnekin siirryn, ni tulkaa mukaan, mä en kestä muuten!!!
Mutta, teidän positiivisuus tarttuu muhun, te ootte oikeesti ihquja, ja kohta me kaikki ollaan laihoja ja paksuna!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: