MOIKKELIS!!
Kyllä juuuh munkin pitäisi yhtyä kuntoutustalkoisiin... On tää joulu ollut paha.... Mulla on se kaks kilo plussalla, ja kun ennestäänkään mikään laiheliini ole ollut, ni aihetta olis pienentyä. Mulla on bmi 26, että ei nyt mikään mega, mutta kuitenkin.... Liikaa on!!!
Eilen innostuin alennusmyynneissä, oikein hävettää.. Lähdin hakemaan farkkuja. Ongelma mulla on se, että olen pitkä, ja käytän aina korkeita kenkiä. Todella vaikeaa löytää tarpeeksi pitkiä farkkuja. Kaupassa sitten olin ja katselin, ei ollut sopivaa. Menin myyjältä kysymään, nehän oikein vallan innostui, parhaillaan oli kolme tätiä ettimässä farkkuja. En tiedä oliko se myyjän taktiikkaa vai mikä lie, olin sanonu, että koko on 42, ni yks toi pitkänmalliset farkut, että onko nyt varma että et ole 40? No juu, en ole, ehkä norsujen kokotaulukossa, mutta muuten... Vähän silti imarteli, että olenko mä laihan näkönen?
Lopulta jäin ilman farkkuja mutta mukaan tarttu jakkupuku (sikahalpa, ovh oli 220 ? jakku ja 119 housut, maksoin niistä 110 ?!!!! ja tosi nättikin oli.), housut, viisi paitaa ja mieskin osti kahdet farkut!! Mutta tosiaan, siinä kokeillessa, mulla on tiettyjä merkkejä joita tykkään ostaa ( varsinkin just housuissa että pituutta riittäis) mutta ei oikein millään tahtonu mennä "oma" koko jalkaan.....
Eli pakko on ryhdistäytyä, alkaa perhana kunnon tsemppi just nyt!!!! Mä liikun tarpeeksi kyllä, mutta toi ruokapuoli on mun ongelma, mä oon ihan possu!!!!
Mun oikea tavote ois vähintään 10kg, realistina lähden nyt viidestä kilosta ja sit kattellaan.
Omo olo: kai tää sitten sitä piinailua on ei näy tuhrua. Olo on silti kovin levollinen, tulee mitä tulee. Ens viikon loppuun jos pääsen ilman menkkoja ni vois jo olla toiveikas... Jotenkin nyt kyllä olen vaan sillä kannalla että joko nyt kierto tasottuu normaalimittaiseksi ja tuhruttomaksi tai sit se on seonnu. Oireista en sano mitään, kuten ooin tainnu jossain aikasemmin mainita, mä oon ihan mielihullu, eli tässä vaiheessa ja suurinpiirtein supistelee, liikkeet tuntuu ja närästää!!! Tissit kohta räjähtää kivusta ja melkein vois jo luovuttaa maitoa!! Että näillä mennään!!!
Mulla oli tän tokan kmn jälkeen muistaakseni ne tokat menkat sellaset, että hukun, ekat ehkä normaalit. KAi se on normaalia se, että menkat saattaa olla ihan mitä vaan...
Mä en ikinä tehny mitään testejä keskenmenon jälkeen, sen vaan muistan, että tasan kolme viikkoa kmn jälkeen hcg oli 30. Sitähän mäkin pohdin, että tsekkautanko lainkaan, kun olo oli ok ja jälkitarkastus oli vain se verikoe, ni mitä hyötyä siitä nyt on? Kävin kuitenkin.
Joo, ja ryhmähalia pukkaa, TSEMPPIÄ
kaikille tasapuolisesti!!!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: