KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Meillä tärppäs viimeksi just sellasesta kierrosta, kun päätin, että nyt ei yritetä, eikä tähdätä ovikseen. En seurannut kiertopäiviä ollenkaan, ettei tulis kuitenkin "vahingossa" osuttua ovikseen. En ollut uskoa sitten silmiäni, kun testi näytti plussaa. Joskus on siis hyvä pitää tietoista paussia ja pistää kalenteri piiloon. Siinä kun on win-win tilanne. Jos ei raskaana, niin hyvä (ei ollut tarkoituskaan) ja jos raskaana, niin hyvä (vaikka onkin vähän hankalaa). Koneet kiinni ja tauolle siis joka iikka! =)

huh huh työviikko vihdoin takana, tää flunssan tynkä on ja pysyy, pahemmaks ei muutu eikä poiskaan oo vielä lähtenyt, tänään kyllä tais olla pikkasen pirteempi olo vaikka yskä onkin aika "jyrinä" , no kaipa se tästä, huominen pitää ottaa iisisti jos vaikka pääsis tästä eroon jo.

Kanella olipas sulla hyviä uutisia, kiva kiva että kaikki onkin ok =)

Nyt unohdin ihan mitä mun piti vielä kommentoida,höh

Eipä täällä muuten sitten mitään erikoista olekaan, miestä odottelen kotiin ja saunan meinasin lämmittää ja joku leffa vois olla kiva kattoo iltasella.

Mukavaa viikonloppua kaikille
:wave:

Ihanaa Kanella :hug:

joku kyseli millon km:n jälkeen testi näyttänyt negaa, mulla näytti n. pari viikkoa vuodon loppumisesta. Ja reilu viikko km:stä raskaushormoni taso oli 3.0 verikokeilla kun testattiin.

Hirveesti oli tullu tekstii enkä enää millään muista kuka oli sanonu ja mitä :D Mut luin kumminki :)

ON: Tääl on nyt kans täti häädetty :) Ihanaa :D

Mulla on yleensä hcg- testi näyttänyt tosi nopeasti negan tyhjennyksen jälkeen. Tuulimunan jälkeen se näytti negan jo viikko tyhjennyksen jälkeen. Mutta silloin oli aika alhainen arvo muutenkin, vaan jotain 4500.
Ens viikon alussa menen ekaa kertaa tuon kaksosraskaustyhjennyksen jälkeen mittauttamaan tuon arvon ja ekaa kertaa vähän jännittää onko se jo nega. Tyhjennyksestä on silloin yli kolmeviikkoa aikaa.
Ens viikon torstaina onkin sitten jo lääkärille se aika sinne Väestöliitolle ja jännittää kovasti :| Haluaisin jo nopeasti jotakin vastauksia tähän tilanteeseen ja mitä seuraavassa raskaudessa sitten tehdään.
Tänään otan vikan pillerin laatasta ja sitten pitäisi tulla tyhjenysvuoto. Ja sitten yksi laatta vielä pilsuja niin luulisi sitten päästään taas tositoimiin. Toivottavasti paremmalla onnella. Tämä pakollinen yritystauko on tehnyt hyvää, ilman sitä oltaisiin varmaan taas heti alettu uuteen yritykseen. Nyt on ollut mukavaa kun ei ole tarvinnut ajatella mitään oviksia heti alkuun ;)

Plussaonnea kaikille ihan huimasti!! Kyllä minäkin täältä taas perästä tulen kuukauden kuluttua :D

Joku tuolla kyseli, juu olen siis ollut testaamatta. :) aattelin josko tuossa kp28 kohilla kokeilis näyttääkö mitään, tai sitten vasta kp38. kokeillaan mihin saakka maltan.
Alavatsassa tuntemuksia, mut ne voi olla toisaalta mitä vain.
Yritän unohtaa koko homman pariks viikoksi.

Huomenta!

Väsyttäää!!!! Pitkään aikaan ei oo näin runsaana tullu kuukautiset! Muistaako kukaan onko ollut ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen ollut ihan ylirunsaat? Piti käydä yöllä vaihtamassa side, ja nukkuminen oli aika heikkoa |O :headwall: Mulla normaalisti on n.neljä päivää kestävät kuukautiset, ja todella niukat..Koskaan ei ole yöllä tarvinnut kesken unien herätä asian takia, ei edes sillon kun tuli keskenmenovuoto :snotty:

Toivottavasti nää ei kestä kovin pitkään, ei oo kivaa!!!

heinamassu82 Mullakin ekat menkat oli todella hurjaa luokkaa. Ei riittäneet mitkään siteet.

Mulle voi päivittää tälle päivälle kp1. Kierto näköjään heittää, ilmankos ei ole tärpännyt. Maanantaina olis hyytymistekijä tms. verikokeet, sen jälkeen on kaikki tutkimukset keskenmenosta ohi.

J84
SUNNUNTAI

11.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 14/6-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 21/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 22/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 22/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 23/27-33
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 23/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 24/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 25/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 25/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 26/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 35/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 36/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 2/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 5/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 5/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 9/28-42
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 24/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 67/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 1/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 4/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 8/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 24/31(38)
Amira................................KM 06/07...........................KP 43/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

MOIKKELIS!!

Kyllä juuuh munkin pitäisi yhtyä kuntoutustalkoisiin... On tää joulu ollut paha.... Mulla on se kaks kilo plussalla, ja kun ennestäänkään mikään laiheliini ole ollut, ni aihetta olis pienentyä. Mulla on bmi 26, että ei nyt mikään mega, mutta kuitenkin.... Liikaa on!!!

Eilen innostuin alennusmyynneissä, oikein hävettää.. Lähdin hakemaan farkkuja. Ongelma mulla on se, että olen pitkä, ja käytän aina korkeita kenkiä. Todella vaikeaa löytää tarpeeksi pitkiä farkkuja. Kaupassa sitten olin ja katselin, ei ollut sopivaa. Menin myyjältä kysymään, nehän oikein vallan innostui, parhaillaan oli kolme tätiä ettimässä farkkuja. En tiedä oliko se myyjän taktiikkaa vai mikä lie, olin sanonu, että koko on 42, ni yks toi pitkänmalliset farkut, että onko nyt varma että et ole 40? No juu, en ole, ehkä norsujen kokotaulukossa, mutta muuten... Vähän silti imarteli, että olenko mä laihan näkönen? :LOL:

Lopulta jäin ilman farkkuja mutta mukaan tarttu jakkupuku (sikahalpa, ovh oli 220 ? jakku ja 119 housut, maksoin niistä 110 ?!!!! ja tosi nättikin oli.), housut, viisi paitaa ja mieskin osti kahdet farkut!! Mutta tosiaan, siinä kokeillessa, mulla on tiettyjä merkkejä joita tykkään ostaa ( varsinkin just housuissa että pituutta riittäis) mutta ei oikein millään tahtonu mennä "oma" koko jalkaan.....

Eli pakko on ryhdistäytyä, alkaa perhana kunnon tsemppi just nyt!!!! Mä liikun tarpeeksi kyllä, mutta toi ruokapuoli on mun ongelma, mä oon ihan possu!!!! :p :p :p Mun oikea tavote ois vähintään 10kg, realistina lähden nyt viidestä kilosta ja sit kattellaan.

Omo olo: kai tää sitten sitä piinailua on ei näy tuhrua. Olo on silti kovin levollinen, tulee mitä tulee. Ens viikon loppuun jos pääsen ilman menkkoja ni vois jo olla toiveikas... Jotenkin nyt kyllä olen vaan sillä kannalla että joko nyt kierto tasottuu normaalimittaiseksi ja tuhruttomaksi tai sit se on seonnu. Oireista en sano mitään, kuten ooin tainnu jossain aikasemmin mainita, mä oon ihan mielihullu, eli tässä vaiheessa ja suurinpiirtein supistelee, liikkeet tuntuu ja närästää!!! Tissit kohta räjähtää kivusta ja melkein vois jo luovuttaa maitoa!! Että näillä mennään!!! :LOL: :LOL:

Mulla oli tän tokan kmn jälkeen muistaakseni ne tokat menkat sellaset, että hukun, ekat ehkä normaalit. KAi se on normaalia se, että menkat saattaa olla ihan mitä vaan...

Mä en ikinä tehny mitään testejä keskenmenon jälkeen, sen vaan muistan, että tasan kolme viikkoa kmn jälkeen hcg oli 30. Sitähän mäkin pohdin, että tsekkautanko lainkaan, kun olo oli ok ja jälkitarkastus oli vain se verikoe, ni mitä hyötyä siitä nyt on? Kävin kuitenkin.

Joo, ja ryhmähalia pukkaa, TSEMPPIÄ kaikille tasapuolisesti!!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Kanellalle onnittelut:)
Voi arg sentään näyttäs että jälkivuoto olis hiipumaan päin niin eilen tuli uusi vaiva. Aattelin aamulla kun tyttö tuli syliin että miks kävi jotenki rintaa kipeetä kun se paino päällä. Aloin tunnustella ja rinnan alle oli tullu kipee patti ja iho punottaa. Siis jonkun sortin tulehdus. Huomena sitten vaan tarttee mennä lääkäriin. Saas nähä mitä se meinaa....
Rinnoista tuli kyllä eilen jotain maidon sorttista kun puristin.
Se lääkäri kyllä sillon sairaalassa sano että jos tarvii niin sellasia tabletteja saa että maidon tulo lakkaa, mutta ei mulla oo tullu maitoa. Että ihmetyttää nyt jos se joku rintatulehdus on. Toisaalta kyllä mieluummin sekin kun mitään pahempaa.

Moikka piiiitkästä aikaa ja hyvää alkanutta vuotta!

Mulle voi nyt sitten merkata kp9/28-42. Tällä viikolla käyty km jälkitarkastuksessa ja ekat menkat alkoi viime viikolla ja loppuivatkin jo :)
Mulla nuo ekat menkat km jälkeen olivat ihan normaalit, vaikka odotin jotain tulvaa.
Jälkitarkastuksessa tehtiin vain sisätutkimus ja kohtu oli tyhjentynyt. Ei mitattu raskaushormoonia verestä, mutta papaan sain lähetteen kun pyysin. Edellisestä papasta tooosi pitkä aika. Mulla nuo kpt lähti venymään pitkiksi esikoisen imetyksen päätyttyä ja nyt pitääkin sitten seurata, että lähteekö taas venymään tän kmn jälkeen. Otan sitten uudelleen yhteyttä lekuriin jos siltä näyttää ja saan jonkun lääkityksen (terolut???) ko. ongelmaan.

Yritän olla viilipyttynä nyt tämän uuden yrityksen kanssa enkä ajattele niin paljon, että mikä kp menossa jne. Mulla oviksen tuntemukset ovat aika vahvoja, joten sen luulisin bongaavani aika hyvin.
Tavoitteena ois saada n. 7kg pois painoa ja kiinteytystä kroppaan. Yritän siis keskittää ajatukseni tuohon kropan muokkaamiseen ennemmin kuin mikä kp menossa :) (helpommin sanottu kuin tehty ;) )

Nyt meni ihan oman navan ympärille tällä kertaa, mutta yritän päästä taas mukaan teidän remmiin aktiivisemmin :)
Leppoisaa sunnuntaita kaikille ja halituksia :heart:

Dadako se kyseli milloin voi testata....minähän testasin kp 22/28-30 (oisko sit dpo 7-8), ja silloinhan sain jo sen haaleen, haaleen viivan, jota viivanpaikaksi luulinkin, testit oli rfsu ja pregent stick liuskoja...plussaksihan se vahvistui, mutta mitä myöhemmin testaa, niin ehkä parempi, säästyy sitten niiltä toivoa nostattavista viivoista/paikoista!!
Ite olen sellainen hätähousu....

maaliskuu ja pikku-onni 9+1 :heart:

Minä voisin myös ilmoittaua tuohon "akka kuntoon" ryhmään.
Kiloja tuli ennen raskautta pari, raskauden aikana ehti tulla myös pari ja km:n jälkeen niitä on myös tullut ja jouluna varsinkin, joten kiloja sais lähemmäs 10 tippua pois, mutta jos edes 5, niin sekin ois hyvä.. :D

Kanella hienoa että kaikki onkin kunnossa!

Noista menkoista joku kyseli, niin mulla ekat menkat km:n jälkeen oli aika normaalit, mutta toiset oli ihan kauheat, vuotoa riitti monelle päivälle ja tuntui ettei niin tiheään ehdi vessassa käydä kuin olisi pitänyt sidettä vaihtaa. Pahimpana yönä täytyi kolmesti käydä side vaihtamassa!
Nyt mulla on siis kolmannet menossa ja tuntuu taas ihan normaaleilta, kierto vaan heittelee miten sattuun.
Mun pitäis jaksaa mennä siivoamaan kun eilen ei jaksanut, kun oli flunssanen olo ja pää tosi kipeänä.
Mukavaa sunnuntai päivän jatkoa kaikille ja alkavaa viikkoa myös!

MML
heinämassu mullakin oli ekat menkat ihan hirveät tulvat ja eivät meinanneet millään loppua. Tuhrua tuli vielä oletetun oviksen aikaankin, joten tässä kierrossa jäi sitten aika sattuman varaan meidän vauvan saanti.

Mistä sujuvasti pääsen omiin oireisiin/ongelmiin! Enää 5 päivää piinaa jälellä ja tyhmänä eilen tein semmosen toosi herkän r-testin, eikä tullu mitään. Silti oisi vähän oireilua sinne suuntaan ja nyt sitten kauhee piina menossa. Jälkitarkastus oisi torstaina, että josko malttaisi sinne asti odotella uutta testaamista. Olen tässä taustalla ollu mukana tossa akka kuntoon projektissa, 1.1 asti ollu nappailematta herkkuja ja palasin töihin niin tulee taas juoksenneltua koko päivä, että luulisi jotain tapahtuvan. Raskaudesta jäi pari kiloa ja joulu teki myös tehtävänsä. Voidaan kohta perustaa uusi pino "laihduttavat keskenmenon saaneet kuumeilijat", kun tuntuu olevan kuntoutus buumi päällä :)

Mä voisin kanssa liittyä niihin laihduttajiin :kieh: Huomasin että mä olen joka km:n jälkeen repsahtanut syömään suruuni, mutta nyt pistin sille stopin heti alkuunsa. Eli ei enää mitään herkkuja. Takaisn vanha hyvä dieetti. Aamulla vain hedelmiä ja vettä. Päivällä lounaaksi kaksi ruisleipää avokadon, kurkun ja salaatin kera. Päivällä broileria tai kalaa kasvisten kanssa ja illalla marjoja pakastimesta. Välipalaksi pari kertaa päivässä kourallinen pähkinöitä. Ja kolme kertaa viikossa puolentoista tunnin kunnon lenkki koiran kanssa ja muutenkin joka päivä edes puolen tunnin lenkki. Tehokas dieetti :saint:

Heinämassu. Mä oon kanssa tulvinut joka km:n jälkeen :headwall: :headwall:, toisetki menkat ovat olleet vielä aika runsaat mutta sitten ollaan paluduttu normaaliiin ja tultu taas heti raskaaksi, ja sama homma alkanut taas alusta..
Saa nähdä miten nyt käy tällä kertaa kun mulla on ne pilsut vielä yhden kierron käytössä. Kuinka kauan tällä kertaa menee että raskautuu. No onpa jotakin yllätyksellistä tällä keralla.. :LOL: :LOL:

Heissan,

Täällä taas. Saattais kyllä menkat olla alkamassa, hiukan on sellaisia tuntemuksia.
Mulla on tänään tullut ihan kauheasti valkovuotoa, mikä ei ole mulle tyypillistä... jotenkin sitä pitää kaikkea merkkinä jostain tulehduksesta tms. kun ei käynyt siellä jälkitarkistuksessa.
Vaan kaippa tuo on ihan normaalia, mä vaan olen höperö.

Mutta uudelleen vielä kyselen, miksi hcg pitäisi käydä mittauttamassa?
Eikö riitä että kotona tehty testi näyttää negaa?

happihyppy meillä kävi samanlailla, että tämä viimeisin raskaus tärppäsi heti kun en etsinyt ovista enkä laskenut kiertopäiviä tms.
Tässäkin on se jännä juttu, että tässä asiassa ei voi huijata. Eli siis monesti sitä ennen olin mukamas ajattelematta asiaa, mutta tuolloin vasta ihan "aikuisten oikeesti"

Leinikki toivotaan että hcg on laskenut!

mother4 hui... toivottavasti ei kovin kipeäksi mene. :hug:

Heinämassu mua ainakin ihan lekuri varoitteli että ekat menkat voi sitten olla tosi runsaat. Mulla tosin kävi silloin niin, että ekat oli tosi niukat ja tokat sitten tosi runsaat. Saa nähdä miten nyt käy. Silläkin saisi nyt tulla ennen reissua, että kiva sit jos siellä vuotaa kuin seula... :kieh:

woodoolle on peukut pystyssä! =)

"Akka kuntoon"- projektiin on tullut taas lisää väkeä, hieno juttu niin ei tarvitse yksin kärvistellä ;) Mulla oli tullut viikonloppuna takaisin se laihdutettu kilo :eek: vaikken mielestäni edes mässäillyt. Tosin jos menkat on nyt alkamassa niin silloin mulla nousee aina paino kun turpoan niin pirusti.

Mutta juu, jotain varmaan unohtui taas, vaan eiköhän se ole aika alkaa pikku hiljaa iltavalmisteluja tekemään :wave:

-Meritähti-

P-E
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille :flower:
Täällä taitaisi olla yksi akka lisää joka kaipaisi ehostusta :LOL: Kaikki raskauskilot jäljellä ja muutama lisääkin tullut :( Noin seitsemän kiloa pitäs saada lähtemään mutta neljäänkin olisin tyytyväinen.
km:n jälkeisistä kuukautisista oli puhetta. Mulla kolmet ensimmäiset olivat normaalia niukemmat. Yleensä olen siis vuotanut kuin seula :kieh: Ja nyt neljännet olivat taas tutun runsaat. Eli olisiko täällä nyt sitten vasta kierto nomaalisoitunut :eek: Kaikkeahan sitä aina voi keksiä ja kehitellä että miksi juuri tällä kierrolla tärppää ;)
Kanella oli saanut hyviä uutisia :heart:
Ei muuta kuin kaikki peittoa heiluttelemaan ja plussatuulia
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

J84
MAANANTAI

12.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 15/26-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 22/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 23/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 23/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 24/27-33
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 24/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 25/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 26/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 26/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 27/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 36/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 37/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 3/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 6/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 6/30
Elwi..................................KM 11/08..........................KP 10/28-42
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 25/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 68/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08 (pt)....................KP 1/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 2/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 5/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 9/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 25/31(38)
Amira................................KM 06/07...........................KP 44/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

MOIKKA!!!

aloitin aamuni käymällä apteekissa. Kamalasti reseptejä oli kasassa, voiteita, mahalääkkeitä, allergialääkkeitä ja lapselle korvatulehdusantibiootti. Kamala kassillinen tuli kamaa, ja vaikka muuten en olisi edes ajatellut ostavani vielä testiä, ni nyt "kun kerta olin apteekissa" menin pöljänä sellasenkin haalimaan koriini. Lopputuloksena apteekin lasku oli 150 ?... Huhhuh, ei ole lapset halpoja ei...

No arvatkaa mitä mä sille testille tein? No pissasin siihen tietty.. Ja minä kun vannoin, etten testaile turhaan, ja todettakoon, että tämä onkin eka raskaustesti melkein vuoteen, että eipä tässä ole rahaa kyllä tuhlaantunut.

Lopputulos on todella epämääräinen, ja palstan hengen mukaisesti linkitän sen tähän. Valitettavasti mulla on täällä töissä vain kännykamera, että huono on kuva, ehkä innostun illalla vielä kuvaamaan kunnolla. Ei tosta taida mitään selvää saadaa? Ite olen kuitenkin kallistumassa siihen, että pienenpieni haamu (elämäni eka!!) olisi havaittavissa... Nyt siis laskujen mukaan joko menkat on jo myöhässä tai sitten ei. Edellisiin kiertoihin verrattuna on. Ja mullaham ei ole plussia koskaan etukäteen tullut.

Mä olen säälittävä, mulla on ihana työkaveri jonka kanssa jutellaan kaikesta, hän on vielä mies.. Menin sitten ko henkilölle, että KATO NYT onko mitään. Ko henkilö oli vähän, että joojoo katotaan, mutta onko mun pakko koskea.. Kuka nyt toisen kusemaan tikkuun haluisi koskea.... Ei siinä mitään ritarinomainen työkaverini lopulta otti tikun paperissa käteensä ja kiipesi pöydälle, jotta näkisi OIKEIN lähellä valoa ja lopputuloksena totesi "tällänen meilläkin oli aikoinaan eka tikku". Eli näki jotain.

Eihän tässä viisastu, olisi pitänyt olla testamaatta, mutta kun ei tota saa peruttua, ni nyt voidaan päivätolkulla pohtia mun tooooodella epäselvää kuvaa, EIX JE???

Kaikille hali, jos mä plussaan nyt ni ketä mä sitten halailen? :(

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

woodoo....onhan siinä viiva ihan selvästi ONNEA KOVASTI!!!!!!!
Mulla on tunnin päästä lääkäriaika ton tissin takia ja kun muutenki hirvittää ja tiiän että mun tuurilla siellä on joku nuorimies joka tulee kopeloimaan. Huh huh menis nyt vaan tunti äkkiä....tässä tietsikalla yritän aikaa tappaa.

woodoo kyllähän tossa vaaleanpunainen viiva näkyy, joten oikein suuret onnittelut :flower: :heart:

mother4 tsemppiä sinne lekuriin :hug:

Mä voisin kans liittyä tohon akka kuntoon -projektiin ja keskittää välillä tarmoni siihen tän vauvakuumeilun sijaan. Tuskin kokonaan onnistuu, mut jos sais edes vähän enemmän muuta "pakkomiellettä" :headwall: Painonpudotustarvetta ei suuremmin ole, lähinnä kiinteytyä ja vähän noita vatsanseudun löysiä pienentää. Ruokaremontti on kyllä tarpeen, sen verran paljon törkyä on tullut vatsaansa viime aikoina laitettua että alkaa jo tuo vatsakin protestoida. Ja liikuntakin olis taas kiva aloittaa pian kolmen viikon joulu- ja flunssatauon jälkeen.

Eipä tässä muuta, ovista odotellessa... eikun siis kunto-/ruokaremonttia aloitellessa!

Yhteistyössä