KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

MML
Hei päivittäjä, kuka se tällä hetkellä onkaan :), mulla on kp 19. Karsee heitto ja kauheesti väliä, mutta kumminki :)

Pahoittelen eppuliini että tulit joukkoomme. Pahoittelut myös kaikille negoja testanneille, tunne on tuttu myös täälä. Kamalastihan se aina harmittaa :(

Meritähti ja Woodoo: Juu, alkaahan tässä olla viimeiset mutkat käsillä. =) Itsekin sen tajusin vasta, kun mietin, et ens viikolla on jo se synnytystapa-arviointi, joka tähän asti on ollut "sitten siellä tammikuussa"... :D Katsotaan, kuinka käy. Jos menee sektioon, ainakin saa tietää papun syntymäpäivän etukäteen. :xmas: (tosin se nyt taitaa olla sitten se ainoa positiivinen puoli asiassa..)

Aika menee nopeasti täällä kuumeilijoiden puolella. Muistan itsekin, kun ihmettelin, miten km:stä voi silloin olla jo niin ja niin kauan, kun musta tuntui, että vastahan se oli ja kuitenkin kalenteri väitti muuta. ...mutta sitten tuolla toisella puolella se on alkanut madella. :snotty:

Tule Woodoo vain kurkkimaan ja moikkaamaan, jos mieli tekee. Oon minäkin käyny täällä kurkkimassa, vaikka en ole (kovin usein) mitään sanonutkaan. :)

Mutta semmoisia. Meni päivä shoppaillessa ja humputellessa, pitää kuulemma alkaa oikeisiin töihinkin..

T. Kärppä ja papuska

Voi, ei mun takia tarvii olla surullinen :hug: Mä olen asian järkeillyt niin et kun siellä ei ollut koskaan ketään niin en ala murehtimaan :)
Ekat menkat keskenmenon jälkeen voikin olla sitte rankempi paikka :/

Eppuliini... aikoinaan lapsettomuushoitojakin kolunnut

Heippa vaan kaikille!
En olekkaan täällä hetkeen kirjotellu...
Lukemassa kyllä käynyt.

Ensiksi :hug: kaikille tarvitseville, paljon
on taas kerennyt tapahtumaan täällä..

:wave: ilmottaudun tuohon laihisryhmään,
meni joulu syöpötellessä...tuli 2kg takas jo
hyvin pudonneista läskeistä.
Mutta eipä saa syyttää kuin itseään...

Aloitin tänään työkokeilun vanhainkodissa,
ihan hyvin meni eka päivä. 5,5vkoa edessä...
Ensi viikosta alkaen saa ruveta odotteleen
sieltä koulusta postia, jännät paikat edessä..

Kovasti on alamasua nippaillut, taitaa kierto olla
taas puolessa välissä...luulisin...
Oon yrittäny olla laskematta ja miettimättä...mutta
yksi ilta kyllä kysyin isännältä, että mitäs tehään
jos pääsen sinne kouluun?! Pitäiskö alottaa vaan
ehkäsy koulun ajaksi vai antaako tulla jos tulee
vaikka jäisi koulu kesken..?!

Ai niin, hauska yhteensattuma...näin tuossa
alkuviikosta yksi yö unta että meille oli tulossa
kaksoset ja seuraavana yönä isännän sisko oli
nähnyt samaa unta! :LOL:
Mitähän unikirja tuostakin sanoisi??

J84
Annemaarit ja pinguli, :hug: tädin kyläilystä

Eppuliini, :hug: kokemastasi. Mulla oli ihan samallaiset tuntemukset tuulimunaraskauden jälkeen, joka päättyi meitin vessaan rv8+0. Surin ja itkin silmäni päästä sen yhden päivän, mut tosiaan järkeilin myös samoin, että eihän siellä ollut edes ketään ja se olisi päättynyt ennemmin tai myöhemmin. Taoin päähäni, et se oli ns. valeraskaus. Alusta asti oli sellainen olo, et kaikki ei ole niin kuin pitää ja näin pari päivää ennen vuodon alkua unen, et menee kesken ja niin kävikin. Ainut mikä oli ihmeellistä niin mulla ei ollut minkäänlaisia kipuja joista monet pelottelivat ja jotkut sen myötä rauhoittelivat, et jos ei oo kipuja niin kaikki voi vielä olla hyvin, mut järki ja tunteet oli kuitenkin oikeassa mitä tuleman pitää. Niin ja tervetuloa iloiseen joukkoomme kuumeilemaan :heart:

Heissan tytsyt,

Barbapörrö mäkin olen Tampereelta :wave: Paljasjalkainen manselainen. =)

Pinguli:hug: harmin paikka. Itsekin oon pari kertaa saanut vääriä haamuja, ei ole mukavaa ei. Mutta pian se tärppää!

Taas löytyi uusia osanottajia tähän "akka kuntoon" projektiin. Hyvä, hyvä. =)
Mulle saa muuten laittaa vinkkejä hyvistä, kevyistä herkkupaloista. :attn: Siis sellaisista jotka korvaisivat herkuttelun, kuten sipsit sun muut.
Kevyitä rahkoja oon nyt kokeillut ja dippaillut porkkanaa, mutta ei ihan ole löytynyt sitä omaa pikku hyvää.

Empuuu ja Heinämassu ovat olleet itkuisia :hug: On tää yhtä tunteiden vuoristorataa, mieliala vaihtelee ja paljolti kait kierron vaiheenkin mukaan. Vaan aina sitä noustaan taas vaikka välillä tuntuukin toivottomalta. Tsemppihalit kaikille!

Woodoolle onnittelut patin paluusta! =) ja jälleen kerran kiitokset päivän piristysruiskeesta =)

Eppuliini tervetuloa kuumeilemaan, vaikkei tähän pinoon ketään nyt niin mielellään toivota. Urheasti osaat asiaan suhtautua, toivottavasti pian häädämme sinutkin odottajien puolelle!

Nyt mie kyllä unohdin jotakin, joten varmuudeksi hali ihan jokaiselle!

Omaan napaan ei kummempia kuulu. Vaaka hajosi sopivasti kun pitäisi painoa tarkkailla :LOL: Patterit kait loppuneet, on kyllä vanhakin jo tuo vempele.
Nyt meinaan kyllä onnistua. Siinäkin mielessä olisi hyvä jos ei ihan vähään aikaan tärppäisi, että kerkiäisi tuota painoa pudotella kun sitä on aivan liikaa kertynyt.
Nyt vaan jännään että tulisiko ne menkat hyvissä ajoin ennen reissua, toivottavasti.

-Meritähti-

Vihdoikin kotona! Eilen läksin töitä kohti klo14 ja juuri hetki sitten palasin. Lupauduin taas menemään yöksi, onneks viikonloppu kuitenkin vapaata. :kieh:

Mulla olis nyt kai kp23. Olisko se siis aika alkaa bongailemaan oireita, jotta voi reilun viikon kuluttua taas tippua kovaa ja korkealta?

J84
TORSTAI

8.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 11/26-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 18/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 19/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 19/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 20/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 21/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 22/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 22/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 23/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 32/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 33/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 2/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 2/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 21/28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 29/26
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 64/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 1/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 5/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 21/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 21/28-30
Amira................................KM 06/07...........................KP 40/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

Huomenta kaikille!

Ei mitään tietookaan että menkat alkais..taitaa olla nyt 29 päivää keskeytyksestä. Eilen tuntui ihan kuukautiskipuja, ja mulla on rinnat todella kipeet, saunassa nipisteli ja sattui eilen niin paljon ettei siellä pitkään viihtyny..Naama kukkii ja sitä rataa.

Sovittiin hääpäivä kesäkuulle, ja häämatkaakin suunniteltiin :D nyt vaan jos olen raskaana, niin voi ulkomaan matkan unohtaa..En usko että saan heinäkuussa enää lentää, koska 28 viikon jälkeen tarvitsis jo lääkärin lausunnon että raskaus on normaali. Edellinen lapsi kun syntyi rv 32, ja hepatogestoosin takia, niin en usko että saan puhtaita papereita. Tiedän jo valmiiksi että joudun 24 viikolta asti erityistarkkailuun äitiyspolille, siitä oli puhetta keskenmenneen raskauden aikana jo, eli tuskin muuttuu siitä mihinkään. 70% todennäköisyydellä seuraava lapsi syntyy myös ennenaikaisesti, näin sanoi lääkäri jo sillon 5 vuotta sitten.

Nyt ei sitten oikein tiedä mitä toivoo, haluisinko olla jo nyt raskaaksi, vaiko tulla vasta parin kuukauden päästä |O vauvan kuitenkin haluan, ja toive tulla raskaaksi on iso..Aika näyttää, eihän niitä lapsia kuitenkaan tehdä, vaan niitä saadaan.

P-E
Nyt on täti häädetty ja uusi yritys alkakoon B) Kuun lopussa aika sinne polille ja mietitään kystien/endon leikkausta. Vaan olisihan se ihan mukava jos masussa olisikin jo pieni ihme eikä leikkausta tarvitsisi tehdä :heart:
Empuu Tsemppiä yövuoroon. Itse lopetin eilen aamulla valvomisen ja nyt sitten keskiviikkoon asti vapaata :)
:hug: kaikille tarvitseville :hug:

Huomenta! Täällä bongattiin sunnuntaina ovisplussa digitaalisella, ja nyt sitten ootellaan.. maanantaina ois tarkotus mennä verikokeseen, jotta nähdään onko ovis todella tapahtunut vai onko kaikki kusetusta! :D

Mä voisin kans liittyä laihariryhmään! On tullut tosi monta kiloa pudotettua mut viel ois 5 jäljellä! Aargh, tietää tuskaa.. :p Olin ihan varma että joulusta on tullut ainakin 2 kiloa, mutta oisko sitten metujen ansiota kun ei oo tullu lisää painoa... Tiesittekö että siihen että lihoo kilon, pitää syödä n. 7000 kaloria liikaa?! Ja ihan varmana vetelin ainakin tuon jouluna... suklaata, karkkia, kakkua, laatikoita, kinkkua.... nam!

PuuhaEmmi: Tsemppiä uuteen kiertoon!! Mä pidän sulle peukkuja!

Heinämassu: Kuulostaa hyvältä sun oireet!

Empuu: Melkein samoissa mennään, taitaa olla päivän heitto! Voidaan sitten bongailla yhessä oireita! :saint:

Mulla on muutens tänään jo kp 22, eli päivällä heittää toi lista, mut liekö sen niin väliä kun ite tiiän. :saint:

Tsemppiä kaikille ja mukavaa pakkaspäivää!!

Miten ihmeessä en enää ehdi tänne kirjoittelemaan. No nyt kuitenkin pikaisesti päivitän kuulumiset. Kierron viimeinen viikko menossa, rinnat sivuista kipeät ja tänään tuli hieman veristä valkovuotoakin. Taitaa olla taas vaan menkkaoireita. Siivousvimmaa odotellessa siis. Pitänee kai ostaa lisää ovistikkuja ja tikuttaa oikein olan takaa, jospa sitten tulis jotain tulostakin. Vauvoja ja vauvauutisia satelee kavereille ja tuttavapiirissä, siedätyshoitoa vauvakuumeeseen tiedossa. Meidän pienempi huokaili viimeksi ristiäisissä, että voi kunpa meilläkin olisi jo tämmöinen. On tainnut tämä kuume tarttua häneenkin.

Tsemppihaleja :hug: tästä jokaiselle, olkaa hyvät!

Voih Kanella, ei varmasti ole kovin helppoa sulla nyt. En edes voi osata kuvitella. Onneksi pääset kuitenkin asiassa eteenpäin. Ainakin sen varmasti tiedät, että jos tahdonvoimalla sun tilanteen saisi hyväksi, ni tästä pinosta lähtee kyllä niiiiiin paljon ajatuksia sulle, että se ois ihan selkeesti vaain hyvää, mitä sulle huomenna annettais.

Ei me kai muuta voida kun pitää peukut pystyssä ja toivoa parasta. Koita jaksella, olet ajatuksissa ja toivomme parasta!!

Tsemppiä huomiseen!!!

:hug: :hug:

:heart: :heart:

ohhoh, vielä, uskalsin käydä tuolla odotuspuolella kurkkaamassa, kamalaa miten pitkällä kaikki tutut jo on? HUI!!!

En mä sinne uskaltanu kommentoida vaikka mieli teki ni laitetaan tähän DILLE; onnea mahtavasti ultrakuulumisista!!! Tosi hienosti on sulla homma edenny, aivan mahtavaa!!! Kohta sä oot jo ihan loppumetreillä ja mä taas ihmettelen, että MIHIN se aika meni!!! Todella upeeta, ja niin oli kyllä monella muullakin siellä asiat. Harmillista, ettei se onni tässä asiassa ole lailla säädetty niin, että saataisiin kaikki yhtä paljon!!

:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

kanella :hug: :hug: huomiselle!
*muoks*
woodoo kyllä sinne voi kommentoida. Käynhän mäkin täällä vielä kommentoimassa. En kylläkään uskalla omaa tilaani hehkuttaa, kun muistan, että juuri, kun on itse km:n kohdannut ja joku tulee hihkumaan omaa hyvää oloaan, niin olisi tehnyt mieli tempasta ja kovaa :headwall: :ashamed: .

Vaikka paniikissa mä oikeasti elän seuraavat pitkät viikot :ashamed: :xmas:

woodoo lisään vielä, että:
Kun itse reilu vuosi sitten tulin tähän pinoon, niin täällä sai tukea ja täällä on aivan ihania ihmisiä edelleen. Osa samoja kuin silloin, osa on jo vauvautuneet (joo niin se aika vaan menee). Tää puoli on ollu välillä henkireikä ja välillä on ärsyttänyt niin mahdottomasti, että olisi tehnyt mieli sanoa pari valittua sanaa :headwall: .
Mutta päivä kerrallaan mennään ja panikoidaan...
++++++++++++++ :whistle: kaikille!

Kanellalle :hug: ja peukkuu huomiseen

Joku oli päättänyt hääpäivän ens kesälle, en nyt muista enää että kuka mut tosi hienoa ja onnea teille kovasti. Olis se ihanaa jos itelläkin olis hääpäivä päätettynä, mulla varmaan pyöris sukat jalassa :D

Flunssa vaivaa, tissit on kipeet ja alaselkää vihmoo. :eek:
No, se on pientä mutta flunssaki olis tulossa, paha hetki ku 50% mein työntekijöistä on jo saikulla.
Nopeet kuulumiset.. suihkuun ja hampparia.

+++++ tuulia kaikille ++++

Yhteistyössä