KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Kanellalle iso :hug: Voimia!

Oma napa: ei vieläkään kuukautisia, lämmöt edelleen koholla. Tänään testin ostoon siis..valmiiks jo masentaa jos on negatiivinen. Kun tosiaan edes jotain tapahtuis |O

Eilen käytin pojan neuvolalääkärillä, ja samalla sitten itse juttelin keskenmenosta siellä. Sain lähetteen kilpirauhaskokeisiin ja prolaktiiniarvojen mittaukseen, pitää joku aamu käydä verikokeissa.

Tuun taas raportoimaan iltapäivällä miten testailun kanssa kävi :D hei hei tältä kertaa :wave: ja kaikille hyvää päivänjatkoa

J84
PERJANTAI

9.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 12/6-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 19/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 20/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 20/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 21/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 22/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 23/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 23/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 24/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 33/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 34/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 3/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 3/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 22/28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 30/26
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 65/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 2/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 6/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 22/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 22/28-30
Amira................................KM 06/07...........................KP 41/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

J84
Heinämassu82, sulla onkin jännät paikat :D Olispa niin et ois tärpänny heti, pidän sulle peukkuja b :) d. Mulla alko ekat menkat tyhjennysvuodon jälkeen kp39=>1

(.) Viime yönä oli ekaa kertaa kylkeä kääntäessä kunnon repäisy kohdussa ja nyt on dpo4 ja lämmöt on noussu käyrillä oikein hienosti, et nyt näyttää oikein lupaavalta. Aiemmin olen vain luullut et lämmöt on ollu koholla, mut nyt, kun olen ollut tarkka aamulämpöjen mittauksessa niin käyrästä huomasi, et lämpö oli laskenut hieman ovisaikaan ja sit se lähti nousuun. Et on kyl kumma jos nyt ei munista irronnut ja kun vatsakin oli oudon kipeä verrattuna edellisiin kiertoihin :p Alkukierrossa lämpö oli 36.3-36.5, sitten lähellä ovista se nousi 36.65 ja ovispäivänä se tippui 36.5 sitten se lähtikin taas nousuun. Nyt kyl tätä akkaa jännittää et tuottaako yk3 tulosta..vielä ois 10 päivää menkkojen alkuun :D

MOIKKA!!!

Musta on just nyt ja tällä sekunnilla tulossa ihan täysin hullu, sekopäinen ja friikki.

Mä just heräsin siihen tosiasiaan, että elän elämäni ensimmäisiä piinapäiviä. Ennen en ole ikinä kuumeillut ja viimesen keskenmenon jälkeen kaikki menkat ovat alkaneet niiiiiiiin etuajassa, että ei ole edes oikeesti ehtinyt ajatella mitään piinaamista.

Eli kierto on edennyt niin, että jos lasken neljän viikon (28pvää ) syklissä, aina on töhnät alkaneet viimestään 3 pvää ennen edellisiä töhniä. Tästä sitten matkaa kp ykköseen 2-5 pvää. Ny on kuulkaa sellanen juttu, että huomenna on 4 viikkoa edellisistä töhnistä. KP 1 oli ehkä ti tai ke. En oikein ota tosta selvää. MUTTA, siis ensimmäistä kertaa, töhnä ei ole alkanut vieläkään, vaikka edellisiin on jo huomenna neljä viikkoa.

Vähänkö sekavaa on joo? Tarttis varmaan piirtää kuva ja linkittää se tähän?

Lopputulos nyt kuitenkin se, että menkat olisi nykyisen noin 25 päivän syklin mukaan myöhässä jo sunnuntaina. Ja jos menisi viimeisen 6-8 syklin mukaan ni tuhrujen ois pitäny tulla jo.

Eli nythän mä hokasin, että perkele, viimeisen puolenvuoden säännönmukaisuus on kadonnut? Ja sitten mä hokasin, että tää on varmaan sellanen PIINAPÄIVÄ.

Jaiks.

Lopputulemana itse pohdin, että patin paluu myöhemmin kun yleensä saattaapi viitata siihen, että kierto olisi palaamassa siihen 28 päivään, mitä se on elämässäni noin 15v ollut. Ehkä ruhrut ovat jääneet kokonaan pois?

Mutta netä jos onkin niin, että....? Voi jee, nyt saattaa olla kyllä vaikeeta jos menkat tulee esim vasta ensi viikon lopussa......

Noh, kokemuksesta viisastuneena, taitaap olla tuhrut pöksyssä ku ens kerralla meen veskiin, mutta ehdinpä elää piinailua edes yhden aamun. Sillonhan ne yleensä tulee ku alkaa tällasta pohtimaan.

Terkkuja kaikille, ja erityisesti tietty odotan Kanellalta kuulumisia!! Voi kun toivon hyvää! Ei me pärjätä ilman tohtorin valvovaa silmää!!!

:hug: :hug:

Testi nega, ja äsken alkoi tuhruvuoto :D eli menkat edes on alkamassa :heart: :D :LOL: :flower: :p :whistle: Pääsee uuteen yritykseen, ja vaikka tärppäis ens kierrossa, niin häämatkakin ulkomaille on mahdollinen kesällä :LOL: :D

Oon niin iloinen että jotain edes tapahtuu!!!!! Ja täten ovistesti näytti oikein, ja nippailut merkkas myös ovista, niistä on tänään tasan 14 päivää! Kroppa toimii!

Kanellalle tsempitykset!

Heinämassu hyvä, että jollain kroppa toimii. Täälläkin jo toivo heräsi, että alkaa normalisoitumaan. Mutta nyt on taas eilisestä asti tullut ruskeaa tuhruvuotoa. Mitä lie sitten on. Ajoittain pelottaa, jos kohtuun on kuitenkin jäänyt jotain vielä. Testinkin menin tekemään ja olihan se vielä plussa, haalea, mutta kumminkin. Kauanko teillä muilla on mennyt, että testi näyttänyt negaa?

Meritähti täällä ollaan Tamperelaistuneita Savolaisia. Mutta kyllä Tampere on meidän koti ja tänne jäädään, eli niin hyvin ollaan manselaistuttu. =)

Heinämassulle :hug: tädin tulemisesta.
Barbapörrö mulla oli edellisestä km:stä testi nega jo 9 päivää keskenmenovuodon alkamisesta, mutta se oliki niin aikasin kun 7+6. Nyt kyllä taitaa mullaki kestää kun tuo vuotoki tuntuu kestävän:( Testit kans oottaa kaapissa että kun vuoto loppuu niin sitten toivotaan todella negaa.

J84
Barbapörrö, mulla muistaakseni meni 2 viikkoa et testissä näky enään haamujen haamu (10mIU liuska), mut sit kolmen viikon päästä oli selvä nega (10mIU liuska). Siitä sit kaks viikkoo niin menkat alko.

Voi jukra sentään. viime yönä nousi sitten kuume 38,4 joka mulle aika korkea :$
Niin se vaan tarttui tää virus sitten oikeasti mullekkin.
Tänään siispä kp20, nännit on arat ja valkovuotoa löytyy..voisko se olla merkki jostakin?
No, toivoa en kuitenkaan uskalla, kun toivo jo niin menny edellisissä kierroissa.
Kahden viikon kuluessahan sen näkee :)
Mitäs muille??

woodoo vautsi! Hyviä piinapäiviä sinne :D Toivotaan ettei turhaan sua piinaa, vaan saat sitten palkinnonkin. Voisin sut jo potkaista huitsis tuonne odottajien pariin, niin mukava kun sun juttuja onkin lueskella.

Jellona se pongasi oviksen, toivottavasti on tärpännyt! =)

Heinämassu harmi negasta, mutta toisaalta hieno juttu, että kroppa toimii noin hienosti jo nyt. =) Ja voitte sitten alkaa reissuakin suunnitella, onnea tosiaan hääpäivän lukkoon lyömisestä :flower:

Barbapörrö minen kyllä muista milloin testi näytti negaa silloin keskeytyneen jälkeen, mutta ainakin nyt testasin negan 3 vkoa keskenmenosta, tosin viikkoja oli tällä kertaa vain 9.

Dadalle pikaista paranemista!
Noista merkeistä/oireista, minä en enää viitsi tulkita mitään kehon merkkejä, kun tuntuu että mikä tahansa voi olla merkki mistä tahansa tai sitten ei.
Hulluksi siinä tulee, minä ainakin :kieh:

mother4 ja muut kropan palautumista odottavat: toivottavasti pian alkaa tapahtua. Odottelu on kyllä pirun kurjaa, etenkin silloin kun hinku uuteen yrittämiseen on niin kova.

Mie kyllä kanssa jännään ihan kamalasti Kanellan uutisia, voi kun olisi onni käynyt!

Mitäs mulle... Ostin uuden vaa'an ja se mokoma näyttää mulle ylitse kilon enemmän painoa kun vanha. :kieh: Penkele sen mukaan mä en ole laihtunut sit mittään, alusta alkoi tämä projekti taas :LOL:

Jotain himskatin nippailuja on ollut jo yli viikon joka päivä, en tiedä mitä piruja.
Ovista vai ongelmia vai mitä hä? Eipä sillä, mulla ei ole vielä kiire päästä yrittämään, mutta haluan ne menkat viim. vajaa viikkoa ennen reissuun lähtöä, jotta saisi siellä olla vuotovapaana.

-Meritähti-

Kiitos kaikille ihanille ihmisille tsempistä :flower:! Palaan nyt sitten takaisin kuumeilemaan, tänään kp 21/27-33. Skopia meni hyvin, eikä arpikudosta löytynyt. Asherman-epäily siis osoittautui vääräksi. Ilmeisesti kohtuun oli jäänyt jotain ylimääräistä kudosta kaavinnan jälkeen tai sitten limakalvo vain muuten ottaa vähän enemmän aikaa palautua, mutta ainakaan tässä vaiheessa eivät vielä katsoneet minun tarvitsevan mitään hormoniboostaustakaan. Nyt siis kuumeillaan, odotellaan ja toivotaan tärppiä. Jälkitarkastus on 4,5 viikon päästä, silloin varmaan tehdään sotasuunnitelmaa eteenpäin. Siihen asti, I'M BACK =) .

Aivan mielettömän hienoa tohtori onnea! Mä olen koko illan vähän väliä puhelimella katsellut palstaa ku en koneelle pääse.. Niin on kiinnostanut ja sit jo masennuin että onko uutiset huonoja ku ei kuulu.. Onnex olin väärässä. Superhali sulle! Koitetaan tohtori olla kärsivällisiä ehkä pian...?

on muuten aika pyllysta palstailla peruspuhelimella, poistun takavasemmalle lukemaan tenttiin.,

moikka kaikille ja hyvää viikonloppua!

:heart: :heart:

Kiitoksia taas. Olo on kyllä tosi mahtava noiden uutisten jälkeen, varsinkin verrattuna parin edellisen viikon jännitykseen ja ahdistukseen :D . En olisi uskonut, että nautin näin paljon siitäkin, että nyt skopian jälkeen olen vuotanut ihan reilusti. Ainakin on limakalvoa riittävästi vuotamaan!

Jellona Ekaa lasta kuumeillaan, KM oli 05/08.

J84
LAUANTAI

10.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 13/6-27
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 20/29
Dada................................KU 07/08...........................KP 21/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 21/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 22/27-33
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 22/26-28
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 23/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 24/29
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 24/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 25/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 34/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 35/35
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 1/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 4/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 4/30
nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 23/28
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 66/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 3/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 7/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 23/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 23/28-30
Amira................................KM 06/07...........................KP 42/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

Hei muuten, te kaikkitietävät kohtalotoverini..
Milloin raskaus näkyy 10IU testissä?
Mietin vain kun mulla on semmoinen testi tuolla kaapissa että milloin sitä testaisi ollakko vaiko eikö vieläkään olla.

Ootko Dada malttanut olla testaamatta? Sinuna yrittäisin odottaa vielä ainakin pari päivää. Olipa kiva kuulla Kanellan hyvät uutiset.

).( mulla vuoto senkun jatkuu. Nyt tuli viikko täyteen sen uudelleen alkamisesta ja tänään jopa vähän yltyi. No, saanpa syyn olla menemättä jumppaan ;) Toivottavasti ei nyt tästä enää kuitenkaan kovene. Päivystykseen meen vasta jos alkaa loriseen. Maanantaina on taas verikoe. Uskon, että hcg on laskussa, vaikka rinnat onkin muhkeet. Voi kun tää munkin kroppa jo palautuis ennalleen :/ Nyt on reilu kuukaus keskeytyksestä. Loppuis ees tää vuoto, että päästäis miehen kanssa puuhaileen.

Tsemppiä kaikille malttamattomille ja kärvisteleville sekä tädin tulosta henkisesti toipuville!

Dada mä tilasin joskus mammaksin herkkiä liuskia ja niissä muistaakseni luki että 7-11 päivää hedelmöittymisestä voivat havaita raskauden.
Siltikin se on yksilöllistä milloin voi haamun/plussan saada ja monet lekurithan sanoo että se on ihan sama mitä testissä lukee, että se on äärimmäisen harva joka voi niin aikaisin saada plussan.
Mä en näillä enää testaisi koska sitten vaan saa tietää mahdollisista kemiallisista sun muista. Mulla nimittäin niillä tuli yhdessä kierrossa haamuja jotka ei sitten koskaan vahvistunut plussaksi ja se oli vielä kurjempaa kuin negan testaaminen. :(
Tiedän että se on helppoa sanoa että malta odottaa, mutta ainakin mulle tuosta liian aikaisin testailusta oli vain harmia. Kait sitä vaan on niin malttamaton kun kovasti vauvaa toivoo, ettei siinä järkisyyt paljon paina. Se on täällä tuttua itse kullekin :ashamed:

happihyppy toivottavasti vuoto jo loppuisi! :/ Tsemppiä verikokeisiin, eiköhän se arvo ole taas laskenut. :hug:

Oma napa: Lähdetään kohta puoleen kaverin synttäreille. Kiva nähdä häntä ja erästä toistakin sinne saapuvaa ihmistä pitkästä aikaa. =)

Mulla on nyt tänään ollut pientä etomista ja huimausta havaittavissa, toivottavasti se on merkki kuukautisten lähestymisestä. Mulla on tuota etomista silloin tällöin ollut ennen menkkoja.

Päätin sitten etten mene ultrauttamaan vaan luotan että kohtu on tyhjentynyt, kun kerran negan testasin. Enkä kyllä näe mitään syytä mennä mittauttamaan hcg:tä jos kerran testi on nega? Vai pitääkö käydä, neuvokaa viisaammat. :attn:

-Meritähti-

Moi!

Dada: mulla näkyi raskaus Aconin 10 herkkyydellä 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkua..Eli melko aikasin.

Omaa napaa : tänään sit alkoi ne menkat kunnolla eli kp 1/ 26-? menossa. Luulen että tässä kuussa ei ainakaan tarkoituksella yritetä vauvan saantia, halutaan varmistella että sinne häämatkalle päästäisiin :) yks kuukaus sinne tai tänne ei nyt tunnukkaan pahalle, kun on naimisiin meno ja häämatka mitä odottaa :whistle: mitä pienempi maha on matkalla niin sitä kivempi on istuu lentokoneessa/olla helteessä. :D

Katellaan miten käy, en kyllä valita olipa sitten lopputulos tässä kierrossa kumpi vaan :D Ainahan sitä voi suunnistaa laivareissulle ja Tallinnaan kylpylämatkalle jos ei lentää saa.

Yhteistyössä