KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Heissan kaikille! :heart: :flower:

Kyselisin, mitä teillä ovat olleet hcg-pitoisuudet noin 27vrk km:n jälkeen? Huomenna jälkitarkastus ja ultraus, sekä HCG:n mittaus sairaalassa, km siis 10.12.2008, jännittää taas tuo jälkitarkastus niin penteleesti. :headwall:

Pahoittelut kaikille Km:n kokeneille! :hug:

PlussailuOnnea kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Rouva Pikkumyy mullakin huomenna aika polille (kans kuukaus keskeytyksestä) ja otetaan taas hcg. Sehän oli viimeksi yli 1000, vaan jospa olis nyt laskenut sen solumyrkyn seuraksena. Mulla alkoi eilen vuoto, joka on kuin menkkavuotoa, mutta voiko se olla?!?!?, jos raskaushormonia on vielä veressä?!?!? Vaan jospa sitä ei enää ookkaan. En kyllä luota enää yhtään omiin tuntemuksiini, kun viimeksi olin ihan varma, että hcg on laskenut ja olikin noussut. Sekin ihmetyttää, että helmikuisen kaavinnan jälkeen meni ikuisuus ennenkuin menkat taas alkoi ja sittenkin ne tuli pari kertaa todella niukkoina. Miten sitten nyt vain kuukausi kaavinnasta alkaa normaalit menkat. Ei tajua ei. Toivotaan, että Pikkumyyllä hcg olis jo alle 2. Sais tää mullakin jo riittää :/; vaan huomennahan sen kuulee.
=)
Meritähti: minusta sinä voit säästää ultrarahat, sillä ei siellä kohdussa enää ole rippeitä, jos kerran testi näytti negaa.

Mun napaan ei kuulu ihmeellisiä.
Herkät älkää jatkako lukemista:
Mä vuodan. en verta, vaan jotakin ovisliman oloista ja viime yönä näin aivan levotonta unta :p
Niitä unia en oo nähny muistaakseni kuin viimeksi kun..en ikinä :LOL: :ashamed:
Täällä tänään heilutellaan, vaikka pakotan jos ei muut keinot auta. :kieh: :D
Mun kierto tuntuu kummalliselta..siis edellisiin verrattuna. ihan OMALTA.
Siis että oviksen ajan tunnistaa helposti..( unet ja limat jne ) ja semmosta.
Olen mäki pienestä onnellinen
eli oma napa hymyilee.
Kattelen tän kierron..jos ei mitään tapahu taaskaan ni mul on isoja suunnitelmia nimeltä alan vaihto. tai no, sama ala mutta eri hommaa :heart:

P-E
:attn: Mulla tänään kp 1, jos joku päivittää. kiitos :flower:
Nyt ei muuta kuin seuraavaa polikäyntiä odottamaan, jos vaikka pääsis leikkaukseen.
Plussapuhureita +++++++++++++++++++++

happihyppy niin kait sitä voisi... mä vaan pelkään että pidän sitten jokaista nippaisua jonain ikävänä merkkinä ellen käy tarkistuttamassa asiaa. Vaikka kait se niinkin on että testi ei ole nega jos jotain on kohtuun jäänyt? En mä tiedä.

Dada hienoa että kierto alkaa tuntua omalta! =) Mulla kesti ekan keskenmenon jälkeen tosi pitkään ennen kuin kroppa palautui omille uomilleen, ja sitten kun palautui niin pian jo tärppäsikin!

Pikkumyy peukut on pystyssä että kaikki olisi jo kondiksessa!

Niin ja niistä mun lupauksista: Paino on pudonnut nyt 1,4 kiloa, mikä on ihan hyvä alku kun on laihista vasta 3 päivää takana.
Niin ja mähän sanoin uudistavani vaatevarastoni myös:
Nyt on löytynyt uudet suorat housut ja 9 uutta paittaa + postimyynnistä tulossa toiset 9 :whistle: :p

-Meritähti-

Meritähti: Juu mullaki on nyt viitisen kuukautta siitä mun kohdunulkoisesta. Mulla tosin meni leikkauksen jälkeen se pari kk ennen ku ekat menkatkaan tuli, joten yritän olla ymmärtäväinen kehoani kohtaan. :D
Ei aina onnistu, mut nyt alkaa olemaan ite jo aika positiivari mieleltä :whistle: :D

Kiitos happihyppy ja muutkin, toivotaan, että kaikki on hyvin! Sinullakin happihyppy kaavinta helmikuussa? Minulla km silloin rv 13, lääkkeellinen tyhjennys ja sen jälkeen elokuussa se km=tuulimuna, mutta katsotaan, mitä tänään näyttää?

Kaikille hyvää Onnea plussausten suhteen! :heart: :flower:

Heipä hei!

Tänään olis kp 26/26..Jos tänään ostais Aconin ja testais.En usko että kummosta viivaa vielä näkyis vaikka olisinkin, kun se ovis oli vissiiin sillon kp 16 tai sen jälkeen. Esikoisesta plussasin 9.1.2004, olisko se hyvän enteen päivä nytkin "varsinaisesti" testata :D

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :wave:

J84
MAANANTAI

5.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 8/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 16/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 16/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 16/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 18/29
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 18/28-32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 19/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 20/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 29/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 30/35
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 42/30
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 18/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 22/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 26/26
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 29/?
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 61/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 2/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................kp18/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 18/28-30
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 27/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 37/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

Hiton haamut!!! Ei pitäis päiväpissasta testailla kun on dpo 9 tai 10..Noh, onneks on toinen testi kaapissa, tuhlaan sen heti huomen aamulla :D jos se on nega, niin sit perjantaina taas jos ei vuotoa näy. Tänään siis 26/26, listassa siis erhe

Mitä Pikkumyylle sanottiin kontrollissa? Mulla oli hcg lähtenyt laskuun :wave: . Oli nyt 731, kun viikko sitten oli n. 1100. Kohdun suulla näkynyt ihmeellinen rengas oli pienentynyt, joten viikonlopun vuoto on kai ollut siitä. Kystatkin oli vähän pienentyneet =) . Hih, ja kun aattelin aamulla, että hcg on kasvanut, kun on rinnat taas kipeet. Hyviä uutisia siis kaikin puolin. Toivottavasti Pikkumyykin on saanut hyviä uutisia. Niin, mulla oli silloin helmikuussa keskeytynyt km (rv 12), johon ensin lääkkeellinen ja päälle vielä kaavinta ja kesällä, kun sulla oli km, niin mulla oli myoomien höyläysoperaatio.

Heinämassulle peukut pystyssä! Eiks se haamukin ole plussa ;) :flower:

catzu hih.. harvinaista että jaksoi kun hyvä jos yleensä kerran 2viikos sais seksiä.. |O

mä näin viime yön jotain ihme unta aloin yhtäkkiä siin unes vuotaa verta ja ajattelin et nyt tuli täti kylään ja sit oli niin oudot vuodot et totesin unessa et tä on kiinnitys vuotoa.. hmm tosi kiva nähä tuollaisia unia:D

No en sitten malttanut olla testaamatta ja negahan sieltä tuli :(
Olin niin päättänyt että odotan että kunnolla on myöhässä ennen kuin testaan, mutta kun oli yksi testi kaapissa niin :ashamed:
Täytyy testailla uudelleen jos ei pariin päivään täti tule kylään. Vaikka luulen kyllä että menkat alkaa lähipäivinä.
Mieli on aika maassa, sitä niin toivoo että testiin tulisi kaksi viivaa.. :'(

Heippaus kaikille, jälkitarkastus takana....

Ulrauksessa kohtu eräältä osin "helttamainen"..uusi ultraus myöhemmin..
HCG olisilääkärin mielestä pitänyt olla lähellä 0:aa, oli 9, uusi verikoe 19.1.2009. Munasarjoissa molemminpuolin kystat, tai keltarauhasjuttuja? En ymmärrä, mitä tarkoitti..?
Tiputteluvuodosta kovin uteli, mutta ei minulla sellaista ole ollut!?
Kohtuun saattaa olla jäänyt kmmateriaalia, (pieni mahdollisuus uusi raskaus)
HCG otetaan vaikka menkat alkaisivatkin ja viikon sisällä niiden kuuluisi alkaa, kuulemma! :D
Sen helttamaisuuden takia uusi ultraus 1.4.2009...kovin lääkäri puhui kaikesta siihen malliin, että haluamme uutta raskautta, mutta niinhän emme ole päättäneet.

Sellaisia tuloksia siis, ensimmäinen kerta km:n jälkeen, kun kaikki ei mennyt ihan nappiin, no mitäpä tuosta , seurannassa olen. :D

Mukava Happihyppy, että HCG sinullakin laskenut! :flower:

Mukavaa loppiaista kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

rouva-77 :hug:

Mulla on taas joku ihme väsymys, niin kuin viime kierrossakin. Sen lisäks palelen, sormet ihan jäässä, vaikka meillä on tällä sisällä +21 astetta. Piti mennä miehen ja kaverin kanssa pelaamaan biljardia, mutta enhän mä sit jaksanut. :ashamed: Plääh, tällä viikolla vain kaksi iltavuoroa, näin tuntipalkkalaisena se ei ole ollenkaan hyvä asia.

J84
TIISTAI

6.1.2009

HAAVEISSA ESIKOINEN

Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 9/26-27
Dada................................KU 07/08...........................KP 17/35-38
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 17/28
aMansikka.........................KM 11/08..........................KP 17/26-28
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 19/29
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 19/28-32
Piki80............................... KM 10/08..........................KP 20/27-28
Empuuu............................KM 09/08..........................KP 21/30
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 30/?
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 31/35
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 43/30
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

nöttiäinen........................RK 10/08...........................KP 19/28
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 24/24-28
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 27/26
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 30/?
marijasu..........................KM 06/08..........................KP 62/27-30
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08(pt)
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Elwi..................................KM 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 3/23-28
Jellona84..........................TM 10/08...........................KP 19/31(38)
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 19/28-30
rouva-77...........................KM 10/08.......................... KP 28/26-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 38/
Tikruliini............................TM 05/08 (pt)
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

HAAVEISSA VIIDES

mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Kanella, woodoo, Filuuri

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, mymmyryy, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, MeaMimosa, Sintsu78, Nasu-85

2009

Tammikuu:

Millukka
Ristiinkulkija

[/quote]

Ja testaustulos masentavan negatiivinen :headwall: |O miks mun edes pitää koko ajan testailla..ärsyttää tää tarve tulla/olla raskaana :/ perjantaina vielä testaan jos tarvetta on..Sais vaan alkaa ne menkat edes, jos ei uudestaan oo tärpänny :snotty: oon tottunu noihin 25-26 päivän kiertoihin, enkä haluis että kierrot venyy tosta. Nyt on kyllä vasta 27 päivää keskeytyksestä. eli oon liian hätäinen taas kerran. Mun tuurilla mulla menee kierrot täysin sekasin ja kaikki menee pieleen mikä voi..Masentavaaaa :eek: |O

Heinämassu :hug: negasta, tuttu tunne...
itse testasin tänään myös negan, jälleen kerran :ashamed: Joten menkkoja odotellessa.
Tottakai pieni toivo on, että ei vielä vaan näy, mutta uskoisin että jo herkällä näkyis jos jotain olis.

Jellona mulla tänään jo kp 24.

Hei taas!

Mä alan pikkuhiljaa palailemaan tälle puolelle... Olen siis edelleen rv 6+0 menossa, mutta ultrassa sitä ei ole vielä todettu... Mitään raskausoireita minulla ei ole, joten uskoni tähän raskauteen on mennyt... Odotan vain tiistaita, jolloin kauhu-uutiset taas kerrotaan:( Tästä pelosta ja itkusta ei taida tulla nyt enää loppua :'(

Anteeksi omanapaisuuteni tällä kertaa :ashamed:

MeaMimosa, voi ei. :hug: Jospa siellä masussa joku kuitenkin majailisi.

Heinämassu82 ja Annemaarit, pahoittelut negasta. :(

Kääk, ettei vaan olis mulla taas flunssa tulossa. Nenä oli aamulla tukossa, ja muutenkin vähän tuntuu siltä.

Yhteistyössä