KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

Voi höh ja pöh...kerkesin jo riemuita että jälkivuoto olis loppunu kun la-ma ei tullu mitään, mutta tänään taas jatkuu:( Onko teillä muilla ollu tällaista vuotoa että loppuu ja taas alkaa? Eilen tein testin ja vielä tuli haalea plussa. Menis nyt vaan pian miinukselle.

nanakuu.....oli kyllä aika karsee uni,mutta onneks se oli vain uni.

Onnea woodoo! Kyllä se plussa siitä vielä vahvistuu :heart:

Mother4: mulla jälkivuoto oli just tota, että ensin vuodin kuin seula yhden viikon ja sitten tuli tuhrua tai ei mitään ja sitten taas vähän vuotoa. Sama toistui kun ekat menkat km jälkeen alkoivat eli eka oli vuotoa ja sitten tuhrua pari päivää ja sitten ei mitään. Muutama päivä oli vuodoton ennenkuin sitten alkoi ihan normaalit menkat ja kestivät 5pv.

Oletteko kaikki muuten testanneet itse km:n jälkeen, että onko enään raskaushormoonia?
Mulle kun ei tehty verikoetta jälkitarkastuksessa niin nyt mietin, että voiko olla hormoonipitoisuuksia vielä kuitenkin veressä. Mulla on jo ekat menkatkin tulleet ja nyt jos tässä yritellään ja testaan ja näyttääkin plussaa, mutta onkin vaan km:n jälkeistä hormoonia vielä...kysynkö ja mietinkö nyt ihan tyhmiä.... :ashamed:

Akka kuntoon projektiin siis minäkin osallistun. Olen hirveä vaaka-addikti ja olen saattanut ravata monta kertaa päivässä tai vähintään joka aamu puntarissa. Jos lukemat ovat näyttäneet parikin sataa grammaa plussaa niin heti on mieli maassa. Tiedän, olen idiootti :LOL: No, nyt päätin, että 2 kertaa viikossa saan punnita painoni, ei tuosta puntarilla ravaamisesta ole mitään hyötyä. Tällä viikolla alkaa mullakin jumpat oikein olan takaa ja ensi viikollekkin on buukattu spinning tunteja. Läskit lähtekööt nyt hiiteen!
Ja ihana woodoo kun tsemppasit, että kaikki ollaan tänä vuonna laihoja ja raskaana :D

Jep, nyt kävin siinä hcg-testissä ja saan huomenna tulokset! Jännittää..

Elwi. Mä oon aina saanut neuvolasta lähetteen verikokeseen. Jos se näyttää negaa ei tarvitse lainkaan mennä mihinkään jälkitarkastukseen. Näin meillä Taysin piirissä on. En viitsi itse testata tikuilla. Ainakaan nyt kun ei saada edes yrittää raskautta vielä kuukauteen..

Elwi, mä en keskenmenon jälkeen tehnyt tarkistustestiä eikä raskaushormonin määrää jälkitarkastuksessa mitattu mitenkään.

nanakuu, koitas nyt malttaa sen testailun kanssa. Ainahan se on mukavampi saada kunnon plussa kuin nega tai haamuja. :hug:

Ou jee!! Multa on kadonnut kolme kiloa reippaassa viikossa tuhkatuuleen, veikkaan että se oli jotakin turvotusta koska nyt olen muutaman päivän tankannut vettä pari litraa per päivä, johtuupi varmaan siitä :D :D mutta hyvä mieli kuitenin tuli :D :D

Niin ja ihan normali tyhjennys vuoto alkoi tänään. Nyt sitten vielä viimeinen pilsu laatta huiviin ja menoks. :LOL: :LOL: Ihmeen hyvä mieli kuitenkin on vaikka seuraava raskaus pelottaakin ihan liikaa..

Tänne tipahdin takaisin. Täytyy kyllä hieman miettiä, että jaksaako sitä enää yrittääkään. Eli ultra oli tänään ja tuulimunahan se oli niin kuin pelkäsinkin. Se minulta vielä puuttuikin eli jonon jatkoksi vaan: km 0408, km 0608, km 0808, tm 0109.

J84
MeaMimosa :hug: :hug: :hug: . Olitko millä viikolla ja selvisikö TM varhaisultrassa? Itselläni oli TM lokakuussa ja se meni itsestään kesken 8+0. Voimia kovasti, en osaa edes kuvitella tuota tuskaa, jonka olet jo monta kertaa joutunut kokemaan ja vielä vuoden sisällä :'( :(

MeaMimosa :hug: Voi hitto suorastaan...ei siinä ole enää mitään järkeä, että jollekin sattuu noin monta menetystä perästysten... :hug:
Pääsettekö kenties joihinkin lisätutkimuksiin?
Jaksamista teille tämän kanssa, eipä tässä oikein sanoja enää löydy :hug:

Oma napa: Itsellä on tänään ollut menkkakipuja, joten vuotoa odottelen toiveikkaana.
Oon kyllä onnellinen jos pian jo alkaa eikä kovin venähtäisi tämä odottelu.

Eilen huomasin ajattelevani, että tulisi nyt pian se kolmas keskenmeno, niin pääsisi tutkimuksiin... :eek: Jotenkin olin päättänyt, että ei me onnistuta ja piste. Mitenkähän tästä sitten pääsisi? Vai meneekö se taas ohi ajan kanssa tuollainen ajattelu, siis useammankin keskenmenon jälkeen? Jossain luki että kahden perättäisen km:n jälkeen jos ei ole taustalla onnistuneita raskauksia niin km-riski on jo 40 %

Leinikille onnea kilojen tiputtamisesta, oon ihan kade...

-Meritähti-

MeaMimosa :hug:

Voi miten sitä tuijotteleekaan omaan napaansa aina,
vaikka oma tilanne on "parempi" kuin monen muun!
Tuli niin paha mieli omasta valittamisesta, vaikka
esim. MeaMimosalla asiat ikävämmin.. :ashamed:

Ehkä sitä pitäisi vaan olla onnellinen tilanteeseensa,
mieluummin negoja kuin "harha plussa"!

Dada en kai nyt onnistunut masentamaan
sinuakin? Voi anteeksi!!! :hug:
Kyllä sinä saat sen nyytin syliin, olen ihan varma!
Ja ehkä minäkin toisen, jos luoja suo...
Eipäs masennuta, vaan näytetään sille penteleen
tädille taivaanmerkit ja ajetaan se matkoihinsa!!!

Jee, mun herkkulakko voi hyvin jo tokaa päivää!
Nyt vielä kuntoilu mukaan, josko se motivaatio
sieltä taas löytyisi. Onneksi mulla on hyvä tsemppari!

Onnea woodoo!

Meillä ei sitä ollut nyttenkää :'( Täällä sitä kans vaan mietitään omaa napaa taukoamatta.Tänään alko lorottamalla vuotamaan.ja se jatkuu vaan.Kuikakohan kauan saa antaa vuotaa ennen ku tarvii lekuriin mennä? Side pitää joku 20 min ja sitte tulee yli...
Pe olis ollu ultra mut ei päästy sinne asti.Koitan jos huomenna jonnekki lekuriin otettais et pääsis katsomaan sinne mahaan vaikka ei siellä enään ketään ole...Harmittaa niin pirusti!

MeaMimosalle vielä tännekin pahoittelut! Mutta älä vielä luovuta nyt vaan uudet keinot kehiin ja lääkärille aika. Onhan meillekin jostakin ihmeestä siunaantunut yksi lapsi vaikka tuntuu etten sitä itsekkään tahdo uskoa tällä hetkellä. Ja ilman lääkkeiden apua.. Välillä täytyy oikein nipistää itseänsä ja todeta että se on totta.. ja silti pelkään että se vain jotain ihanaa unta mistä herään pian kamalaan todellisuuteen. Monet menetykset sa ihmisen jotenkin ihan sekaisin, ja alkaa uskoman että mitään hyvää ei enää koskaan voi tapahtua.

MeaMimosalle pahoittelut!
:hug:

Täällä testi näytti puhdasta negaa tänään! Tosin tehty päivällä, mutta kuitenkin. Oliskohan ne oireet sit kuitenkin voineet olla ovisoireita? Ota näistä nyt sit selvä. Varmuuden vuoksi on kyllä peittoja heiluteltu.

Uusi työ alkoi eilen ja se vie kyllä ihan täydellisesti mehut näin alkuun. Lisäksi olen nyt töissä samassa sairaalassa, jossa kaavinta tehtiin enne joulua. Välillä jotkut paikat, joissa silloin käytiin saa surun puseroon ja meinaa tulla kyynelet silmiin. Mutta onneksi yleisesti ottaen näitä surun hetkiä tulee koko ajan harvemmin.

MML
[/b]Meamimosalle todella suuret pahoittelut :(

Mother4 Mulla jatkui jälkivuoto 1,5 kk, välissä oli yhdet kuukautisetkin ja sen jälkeen oli vielä semmosta tiputtelua ja kaikkea kummaa. Nyt on sitten loppunut kokonaan viikko sitten. KM oli marraskuun lopussa.

Olimpas sitten super malttamaton ja tein taas tänään aamulla raskaustestin, on ollu niiin selvät oireet. Negahan se edelleenkin oli ja en taida uutta tehdäkkään. Olen varma että ne menkat sieltä tulee viimeistään loppuviikosta. Ihmeellistä miten sitä saa mielen niin matalaksi tommonen, vaikka tiesin jo vastauksen.

Sintsulle vielä piti vastata, elikkä sinuna soittaisin päivystykseen jos jatkuu tota rataa.. Tai sitten naistentautienosastolle, soitto ei paljon maksa mutta jos tarvii mennä näytille on paras mennä liian ajoissa kun niin myöhään että oot jo vuotanu kuiviin :)

Voivoivoivoi, mikä päivä tulikaan tähän kasaan.

Ensinnäkin MeaMimosalle todella isot pahottelut. Neljäs? Todella valitettavaa ja surullista. Tuo nyt on jo ihan selke johdonmukaisuus, toivottavasti tutkitaan ja kunnolla!!! Oletkos Mea ikinä lukenut 40+ pinoa? Siellä on nainen, joka vissiin kahdeksannen keskenmenon jälkeen onnistui... Joo, masentavaa tuo luku, mutta se, että onnistuu, ja se mikä ilo siitä tulee, se kyllä lopulta korvaa menetykset. Ehkä ei vielä kannata antaa periksi?

Ja Sintsukin, ei voi olla totta.. Joku juttu siinä on, että usein niitä keskenmenoja tulee samalle henkilölle enemmän? Vaan mikä? Voi kun siihen keksittäis vastaus.

Tota tinttamaarian tilastoa kattelin, että mistä se oikein on ja mistä se kertoo? Ei toi voi pitää paikkaansa, mullakin on kolme tuttua, joilta on toinen munis vedetty poisa, eikä kellään niistä ole ollut ongelmia? Eli lapsia on tullut. Ette nyt ala Dadan kanssa synkistelemään, jossain luki että KUn jälkeen yli 80 % raskautuu vuoden kuluessa. Minusta se on parempi tilasto!!

Meritähdellä oli kyllä hyvin samoja ajatuksia kuin minulla tokan kmn jälkeen, että äkkiä vaan uutta putkeen, että tulis kolmas km. Sitten tutkitaan. Ja sellasena se ajatus on kyllä pysyny, varsinkin nyt, ni eneämmnkin haen negatiivisia asioita tästä tilanteesta ( ei pääse kesällä ulkomaille, hirvee onkelma jos joutuu äitiyshousuja hakemaan, väärä aika, ei ees saa kesää vapaaksi, ei saa juoda mitään,.... jne. Ihan niinku juominen ois OIKEESTI ongelma..). Varmaan alitajuisesti rakentelen sitä, että jos nyt ei tuu ni ei mukamas surettaisi. Eikä siinä mitään, olen mielelläni negatiivinen jos se helpottaa mahdollista tulevaa keskenmenoa.

Just myös kattelin, että tammikuun plussapino on aika pieni, onko tämä tammikuu nyt surkukuu? Ei saa olla, Toivo tervetuloa joka kotiin (meillekin sais jo tulla halittavaksi :ashamed: ) ja siitä seuraavana Tulos!!!

Lippu korkealle ja eteenpäin, yhdytään taas ryhmähaliin!!! :hug: :hug: Mullakin alkaa olla jo joulukilot poissa, ei se ole tarvinnut kuin vajaan viikon ryhtiliikkeen!

Ja kiitos edelleen kaikille, erikseen ja yhdessä!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Woodoo, ex-palstakamu, mitä mun vanhat silmäni lukivatkaan! Paljon, paljon, paljon onnea sulle! Sun jos kenen puolesta voi olla tosi iloinen. :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
Onko näkynyt finnejä nenässä? Tai muita varmoja oireita?

matsalu, se finnijuttu ei ny ihan täsmänny, ku ny jäi ne normaalit megamoonispaiseet kokonaan pois. Sellasia mulla yleensä on ollut 1-2 ennen menkkoja!! Kiitos sulle ja siinä toivossa (joka ei musta enää tyykkää ) elän, että PIAN pääsen teidän pinoon näissä samoissa merkeissä vastavierailulle!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Voi ei Meamimosa! Olen pahoillani :hug:

Vieläkö Sintsu on tajuissaan? Toivottavast vuoto jo helpotti.

).( Olen taas vaihteeksi sairaalassa. ALoin tänä aamuna vuotaa aika lailla, joten ei kun polille. Ne otti mut osastolle. Nyt ei vuoda kuin niukasti, mutta päivällä tuli käden kokoisia hyytymiä ja verta niin, että seinällekin roisku. Jos vuoto jatkuu, voi olla edessä kohdun poisto. Onneksi nyt tilanne näyttää ihan hyvältä. Jospa tää vuoto lakkais itsestään. Hcg oli laskenut 221:een ja kystat munasarjoista hävinneet, joten jotain positiivista tänään. Vuoto tulee/tuli siitä kohtaa, johon beibi oli kohdunkaulankanavassa kiinnittynyt. En tiedä, miksi se alkoi. En ole tehnyt mitään erikoista tai raskaampaa. Onhan tuota kohtalaista (menkkoja pienempää) vuotoa ollut jo reilun viikon. Mutta omituista, että alkoi nyt noin vuotaa reilu kuukausi kaavinnasta. Jospa tää tästä nyt rauhoittu itsestään.

woodoo: sinun tilastosi, tuo 80% vuoden kulueassa oli kieltämättä paaaaljon rohkaisevampi.

ON: Flunssa helpotti, mutta tilalla on inhottava yskä. Töitä "iisisti" painaen kuitenkin vielä kaks päivää. hitusen pelottaa kyllä oma jaksaminen torstaina kun vielä niin puolikunnossa ja silloin vaativa kymmenen tunnin rupeama. :eek: No..sitten on kolmen vapaan putki ja juuri palkka tullut, eli rentoutumisen merkeissä silloin mennään.
Tuntemuksia ei mitään mihinkään suuntaan.
Tekis mieli tilata testejä, mutta ei siinä ole mitään järkeä kun ne ei mitään näytä kumminkaan vaik testailisikin sopiviin aikoihin. Ehkä oottelen sen puoltoista viikkoa ja kattelen sen jälkeen..täti ehtii tulla, siihen olen varautunu, mutta en ainakaan ole sitten hassannu rahaa testeihin. aattelin josko ovistestejä tilaisin ensi kiertoon sen verran että pystyn testailee hyvissä ajoin, sekä tarpeeksi pitkään että saan sen tasavahvat viivat siihen. tässä kierrossa jäi jotenki mietityttämään juuri se, ettei ehtinyt tasaviivoja iiiihan tulemaan ennen ku testit loppu.

ihme juoruntaa tää mun teksti, sietäkää :LOL:

Yhteistyössä