KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

:attn: Miulle vois laittaa huomiselle sen kp2/27-31.

Onnea nöttiäinen ja woodoo :flower: :heart: :heart:

Taidan siirtyä hetkeksi taka-alalle nuolemaan haavojani ja palailla sitten parin viikon päästä. Jotenkin se keskenmeno meni ohi vähemmällä suremisella, kun sitä kai ajatteli että eiköhän se kohta tärppää uudestaan. Nyt kun on menty ilman tärppiä kolme kiertoa, niin alkaa ottaa koville ja taidan surra samalla sitä keskenmenoakin. Kiitos teille vertaistuesta, ihanaa tietää että joku ymmärtää :heart:

Mun on pakko saada kertoa teille,
mä en malttanut oottaa clearbluella testaamista aamuun, joten tein pv pissasta ja siin on SELVÄ + !! mulla ei oo kuvaa siitä, ku on vaan kamerakänny mil meni nii suttuseks ettei nähny.. mut se on PLUSSA.
:heart: :heart: :LOL: :D :heart: :ashamed: :heart:

Tuhannesti onnea plussista nöttiäinen ja Dada :flower: :heart:
Superhieno juttu, nyt sitten odottajiin kasvattelemaan masua! =)

heinämassu upea hääpuku! =) Siis kertakaikkiaan tosi kaunis!

Piki80 :hug: :hug: :hug: Olen pahoillani :(

Oma napa Ei vieläkään menkkoja :headwall: Siis mä oon niin varma, että ne alkaa sitten siellä reissussa. 5 viikkoa nyt kulunut km:sta ja sais jo tulla...

Keskeytyneestä keskenmenosta vielä Murmelin ja muut tarkoitin siis sitä, että vielä sen jälkeenkin kun selvisi utrassa että sykettä ei löydy, niin jouduin kolmatta viikkoa kantamaan pientä. Oli ollut kuolleena kaksi viikkoa kun rv14 ultrattiin mutta en päässyt tyhjennykseen niin pian kun oon kuullut muiden päässeen, monesti ei tarvi kuulemma odotella kun korkeintaan muutama päivä että asia on "hoidettu". Mulla oli vaavi masussa vielä yli kaksi viikkoa suru-uutisen jälkeen. Se oli kamalaa aikaa tietää että vauva on kuollut ja kolmatta viikkoa odotella että saavat sen ulos. Lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui viisi kertaa kunnes lopulta kaavittiin...

Nyt en muista enää mitä olitte kirjoitelleet, joten eikun iltapuuhiin. :wave:

-Meritähti-

MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Piki80............................... KM 10/08..........................KP 2/27-28
Diodium............................KM 11/07,03/08................KP 4/28
kanella..............................KM 05/08..........................KP 4/27-33
Empuuu............................KM 09/08...........................KP 4/30
nanakuu...........................KM 11/08..........................KP 5/25-28
zamoon............................KM 07/00,...07/08,09/08...KP 6/26-34
Sun Rise...........................KM 10/08 .........................KP 11/31-35
Elviira-76..........................RK 11/07...........................KP 22/26-27
tyttö onnellinen.................KM 12/07..........................KP 32/28-32
Julietta..............................KM 09/07, 03/08...............KP 33/29
kuumetta..........................KM 12/08..........................KP 43/?
MeaMimosa......................KM 04/08, 06/08, 08/08 TM 01/09
Liinakko............................TM 07/08
Betania.............................KM 06/07(pt)
tiitu87...............................KM 11/08
Meritähti............................KM 02/08, 12/08
Barbapörrö........................KM 12/08
catzy..................................KM 11/08
aMansikka.........................KM 11/08

HAAVEISSA TOINEN

Elwi..................................KM 11/08..........................KP 3/28-42
Heinämassu82 ...............KM 10/01, 12/08 ............. KP 10/26-?
Annemaarit......................KM 08/08..........................KP 13/24-28
Pinguli..............................KM 12/08..........................KP 13/30
marijasu..........................KM 06/08
pikku-pirpana...................KM 09/08
Tinttamaaria.....................KU 08/08
valonsäde........................KM 11/08
Yeb...................................KM 07/06, 11/08
Nemu...............................KM 08/06, 08/08, 11/08
Maaria75.........................KM -05,-07, 12/08

HAAVEISSA KOLMAS

Tikruliini............................TM 05/08...........................KP 8/30
Omenaruusu.....................KM 10/01, 10/08...............KP 9/23-30
rouva-77...........................KM 10/08..........................KP 12/28
PuuhaEmmi.......................KM 10/08..........................KP 16/23-28
Amira................................KM 06/07...........................KP 51/
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78...........................KM 01/09

HAAVEISSA VIIDES

Eppuliini..........................TM 12/08
mother4..........................TM 02, KM 06/08, KM 12/08

TAUSTALLA:

Leinikki, awek123, Filuuri, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2008

Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu, Unicco

Joulukuu: sini74, maaliskuu, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123, Nasu-85

2009

Tammikuu: Millukka, Ristiinkulkija, woodoo, Jellona84, nöttiäinen, Dada

Voi että miten ihanaa lukea näitä plussauutisia :heart: :flower: Hurjasti onnea kaikille, osalle nyt jo toiseen kertaan :D :D

Mahdollinen ovis on täällä hyödynnettynä, nyt vaan sitten odotellaan miten käy :whistle: kevyin mielin mennään edelleen, enkä ota paineita =) mahtaako syynä sit olla häiden odotus, kun on vaan niin paljon ihanaa lähiaikoina tapahtumassa ettei nyt harmita juuri mikään.

Dada onnea plussasta :heart:

Hyvin on tämä vuosi plussien kannalta lähtenyt käyntiin tässä pinossa ja vielä on pari viikkoa aikaa kasvattaa plussapinoa!

Itsellä vasta ovis kolkuttelee ovella, joten testaaminen taitaa jäädä helmikuulle. Eilen tuli tasavahvat viivat, yleensä seur päivänä vahva ovisplussa ja sitä seuraavana ovistuntemuksia, eli jos normisti menee niin ovis olis huomenna... Eilen illalla pupuiltiin ja sen varaan nyt jääkin, sillä mies lähti tänään viikoksi työreissulle :ashamed: Vähän harmittaa, mutta en nyt jaksa stressata asialla, kyllähän noi mahikset on vielä olemassa mikäli se ovis nyt tulee ajallaan.

Meritähti todella ikävä tuo sinun kokemuksesi :hug: Tuntuu kummalta, että yritettiin lääkkeellistä noin monta kertaa ja asiaa pitkitettiin turhaan.

onnea plussista :flower:
mä palailin eilen siskon luota reissusta ja kyllä teki hyvää.. ainoo vaan kun ihmettelin noita mun menkkoja ne loppu jo eilen ja vuoto oli tosi runsasta ja tuli sellaisia hyytymiä et mietin et oisko sit ollu varhainen keskenmeno ku kaikki oireetkin oli.. :(

P-E
Dada Onnea ja tarrasukkia :flower:
Piki :hug: tiedän tunteen. Tää kierto on aina sellainen tunteiden vuoristorata ettei tosikaan. Olen myös itse miettinyt taka-alalle poistumista, mutta vielä täällä roikun :hug:

Onko teistä kukaan käynyt homeopaatilla keskenmenojen takia?
Eräs ystäväni kärsi lapsettomuudesta ja kävi homeopaatin luona ja olikin pari kuukautta tuon jälkeen raskaana, no uskokoon ken tahtoo homeopaatin voimaan.
Olisiko apua myös km:hin? Osaako kukaan sanoa?

plussanneille onnea tasapuolisesti :flower:
Piki ja Puuhaemmi mäkin oon poistunut palstalta, kuten huomaatte :saint: :LOL: :LOL:

Onnitelut nöttiäinen ja Dada:)

aMansikka.....on tämä kyllä tosi ärsyttävää....mulla on välillä tullu jotain limakalvon rippeitä tai jotain. Sairaalassa hoitaja oli kattonu et istukan ois pitäny olla kokonainen. No katotaan ny. Teitkö muuten sillon raskaustestin et oliko sulla hormonit laskenu? Ihmetyttää kyllä kun testi alkaa olla miinusta ja silti tota ruskeen/punasta välillä tulee. No eilen kyllä sitten innostuttiin petipuuhiin:) Loppus nyt toi vuoto ja tulis oikeet menkat niin jos siitä sit kiertoki menis ok.

Nyt on sitten kaverin vauvakin syntynyt ja meilläkinhän piti olla la eilen:( Juupa juu en tiiä...voi olla aika vaikeeta mennä kattoon tota vauvaa kun itellä kaks keskenmenoa. Ostin kyllä äsken potkarit että pakkohan se on mennä. Kunhan ei vain itku tulis.

Mother4 ja muutki siellä saattaa olla jotain vanhoja rippeitä, vaikka ei enää raskaushormonia oliskaan tai sitten jotain vuotoa.

).( Mulla oli tänään taas kontrolli ja hcg oli enää 12!!!!! Hemoglobiini sen sijaan oli nousussa: 117. Ultrassa näkyi joku hematooma tai jotain hyytymää, joka saattaa hyvällä tuurilla vain liueta pois ilman isompaa vuotoa. No, vuotoa mulla kyllä edelleen on =( . Mutta kaipa tää joskus loppuu. Kaavinnasta/keskeytyksestä nyt yli 6 viikkoa. Optimistinen olo, kun hcg oli enää noin pieni. Uus kontrolli 2 viikon päästä.

Suuren suuret onnittelut Dada :heart:

Mymmyryy Tiedätkö, mietin aivan samaa eilen.. että olisko homeopatiasta apua raskautumiseen.. Mun yks puolituttu vannoo homeopatian nimeen, hän on saanut avun moneen vaivaan, mm. paha allergia on täysin parantunut homeopatialla ja milloin mikäkin vaiva.. Mä uskoisin, että varmasti olis apua myös raskautumisongelmiin ja keskenmenoihin. Mitäpä siinä sitten menettää jos kokeileekin.. mä olisin nyt ainakin ihan valmis mihin vaan, että sais pienen nyytin itselleen.. Täytyypi ottaa asiasta selvää :)

Tänään eka työpäivä sairasloman jälkeen.. kukaan ei onneks kyselly oonko parantunu.. muutama lähin työkaveri otti asian hienovaraisesti puheeksi kysyen miten mä jakselen jne.. ihan hyvät fiilikset jäi työpäivästä. Ihan kiva, kun oli 8 tuntia ihan jotain muuta ajateltavaa..

meritähden kokemus on ollut kyllä traaginen.. miten ihmeessä siinä on voitukin toimia noin pitkänkaavan mukaan.. :hug: :hug:

Tää on muuten iha paras pino, jossa olen ollut mukana =) jotenkin tutntuu, että täällä ollaan kaikki samassa veneessä.. ja varmasti yhdessä pidetään se pinnalla :heart:

MML
Mother4, multa ei ole testattu tota hcg:n laskua mitenkään, tein tossa viikko takaperin r-testin ja se oli nega. Et en tiedä oliko silloin vielä veressä kun se "palanen" tuli ulos, lääkäri sanoi että on ihan normaalia että jotain paloja voi jäädä kohtuun ja toinen sanoi, ettei hcg:tä ole välttämättä veressä vaikka jotain olisi jäänykkin kohtuun. Mullakin kätilö sanoi synnytyksen jälkeen, että kaikki olisi tullut ulos ja istukka olisi kokonainen, mutta eipä ollutkaan. Siltikin oli helpotus kun vuoto loppui ja möykky poistui :)

:heart: onnittelut plussanneille!

Ja jollakin oli kaunis hääpuku...

Ja joku valitti miehensä autohommista...tiedän tasan
tarkkaan miltä tuntuu...

Ja vielä isot rutistukset kaikille jotka kokevat olevan
sen tarpeessa, niin hyvistä kuin huonoistakin uutisista!

(.) tänään oli ekat valintakokeet sinne kouluun...vaikee
sanoo miten meni, kun esittivät kysymyksiä vain kolme.
Ja sillä sitten karsivat seuraavaan vaiheeseen väkeä!
Huomenna pitäisi 9-12 välillä yrittää soittaa numeroon jonka
kaikki saimme, josta selviää pääseekö keskiviikkona tekemään
niitä testejä! Jännitystä siis ilmassa!!
Koulutusohjelma vaikutti todella tiukalta, lomia 5pv/6kk eikä
muuten poissaolot toivottavia.

Täällä aletaan muuten olemaan kierron loppuvaiheilla, oli pakko
laskeskella että tietää taas varata tampaxit mukaan...
Kovasti mietityttää tuo vauvanteko jos pääsen kouluun...kun sitä
niin kovasti kuitenkin toivoisi, mutta kuitenkin haluaisi käydä
sen koulun että saisi sen tutkinnon. To be or not to be...?

Tällä hetkellä on pieni kiukku tuota isäntää kohtaan joten ei
kovin nättiä tekstiä taida nyt tulla.... (ei pakko lukea avautumista)
Meillä kun tuo isännän lähes kaikki aika menee rakkaan
harrastuksen parissa ja se jyrää tämän perhe-elon mennen
tullen. Minä sitten pyöritän arkea yksin ja hoidan kaiken,
käy välillä kypsyttämään.
Nyt kun on alkanut näkymään jotain outoja epäilyn merkkejä
mun menemisistä ja olemisista (suurin osa kotona vaan) niin
kummastuttaa! Piti mennä viikonloppuna elokuviin tyttöjen
kanssa, niin johan siitäkin piti mököttää! Miksi??
Minä kun olen niin perusrehellinen ihminen kun olla vaan voi,
enkä todellakaan ole katsellu muita miehiä kohta viiteen
vuoteen. Olen vaan nyt halunnut olla kavereitten kanssa ja
viettää omaa aikaa niin saa tuntea olonsa todella syylliseksi
ja kurjaksi, ja piikittelyä saa kuunnella taukoamatta.
Tai sitten ollaan hiljaa ja mökötetään.
Onko siis minun vain tyydyttävä tähän rooliini ja vietettävä
kaikki aikani kotona tytön kanssa ilman ystäviä??
Olenko todella itsekäs jossen näin halua tehdä??
Huoh...tällä hetkellä vauvahaave tuntuu todella
kaukaiselta ajatukselta, koska pelkään mitäs sitten
tapahtuu? Olenko täysin "vankina" kodissani?
Nyt on vaan niiiin paha mieli.. :ashamed:

Yhteistyössä