Hakutulokset

  1. W

    kerro se hymiöin!

    |O |O :x :x :x :snotty: :snotty: vituralleen mennyt yö takana keskimmäinen alko oksentamaan ja kuumetta pukkas
  2. W

    **Heinäkuiset heinäkuussa**

    :wave: tännekkin puolelle tiedonantoa eli meille syntyi pikkuinen prinsessa sunnuntaina 28.6 klo 18.07 painoa oli 3420 g pituutta 50 cm ja päänympärys 34,5 cm eilen kotiuduttiin sairaalasta ja taas opetellaan vauva arkea -witchi & tylleröinen
  3. W

    Rv pino ja fiilikset

    38+1 Olo ok hiukan mahaa kiristää ja ainut hyvä paikka on keinutuoli alapäässä viiltelee niinkuin sukkapuikolla joku kairais läpi ei kiva ja rennietä menee :kieh: Niin ja alkaa ahdistaa kaikki tekemättömät työt -ruokaa pitäis saada pakkaseen -pinnasänky paikoilleen -koota hoitopöytä...
  4. W

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    Nannuz Mulla oli myös esikoinen perätilassa ja koittivat kääntää aika samalla tuntemuksilla meni kuin sussoollakin ei jääny kammoa muttei toi jääräpää kyllä mihinkään kääntynytkään. Lantio kuvattiin ja sen jälkeen sovittiin et synnytän alakautta, mutta Laskettuna päivänä kun käytiin kontrolli...
  5. W

    <3 HEINÄVAAVAT kesäkuussa <3 *poksuminen alkanut!*

    :ashamed: mä oon kans vaan luuhannu kerhon puolella enkä täällä ollenkaan anteeksi taas WAU meillä on jo eka vaava syntyny oneea tessakille ja toivottavasti kaikki on hyvin :flower: Leal ottaa rauhallisesti ja tosiaan muutamakin viikko olisi hyväksi vauvalle :hug: Oma napaisuutta...
  6. W

    ***HEINÄVAAVAT toukokuussa***

    :wave: minäkin hengissä oon lueskelemassa oon kyllä käyny mut aina kun on pitäny jotain kirjottaa on joko esikko hyppiny tohon tai mies tai oon nukahtanu :ashamed: yritän parantaa tapani ja piipahtaa toisinaan tänne ennenkuin tuonne kerhon puolelle Täällä olot ihan ok hiukan on supistellu...
  7. W

    miehen kanssa tyhmä kina...

    mutta tostakin tavasta voi oppia pois :D itse joskus aikanaan olin ns yöihminen eli piirsin ja siivosin tein siis kaiken mahdollisen yöllä ja nukuin päivät ok nyt kun on lapsia ja tätä niin ihanaa avioliittoelämää olen sängyssä viimeistään kello 11 ja herään aamulla 7 (ja oikeesti en saa...
  8. W

    Mihin kouluikäinen lapsi kuuluu? (kela juttuja)

    no juuri sitähän minäkin mietin ja varsinkin kun likka on juuri sen ikäinen et eniten lapsista kuluu tällä hetkellä siihen :laugh: mutta on ne hienoja ne kelan kiemurat ei muuta kuin hattua nostamaan niille päättäjille ;)
  9. W

    kävin sitten vihdoin valitsee vihkisormuksen..

    mä näin vasta kirkossa mun sormuksen :D sanoin vaan miehelle kun läksi valitsemaan et mahdollisimman yksinkertainen ja jos toivoa saa niin yksi pieni timantti vois ainakin olla :laugh:
  10. W

    Milloin kutsut postiin kun häät 1.8.?

    :wave: täällä toinen joka kerta samalla tavoin luen olisi ilmeisesti pitäny mennä päikkäreille poitsun kanssa :laugh:
  11. W

    Jatkoa siihen tukijuttuun...

    Eli nyt olen soittanu liittoon sieltä tulee suoraan jatkohakemus kotiin työkkäriin soitin myöskin ja viikko aikaa käydä naama näytillä :kieh: saas kattoo mitä sanovat kun näkevät tämän pötsin ja tajuavat etten oo kauheen kauan työmarkkinoilla :o nyt vaan mietin et pitäsikös sanoo...
  12. W

    tuleeko verolaput sukunimen ekan kirjaimen mukaan? jos niin mitkä kirjaimet on lappunsa jo saaneet?

    nii et on sentään muitakin kuka vielä oottelee :kieh: ja meiän tuurilla vielä palautuspäivä se aikaisempi...
  13. W

    Mulla on moraalinen pulma!!! Kelan tuista....

    niin eikä tässä siis muuta moraalsita pulmaa oikeastaan oo ku se paperisota sen kk takia mutta mutta jospa se kuitenkin kannattais...
  14. W

    Mulla on moraalinen pulma!!! Kelan tuista....

    kyllä mä sitten taidan soittaa sinne liittoon ja pistää itteni työttömäks eikä kyse ole siitä jos töitä sattuu hetkeks löytymään menen ilomielin. eipä kai se mitään ota jollei annakkaan... on se kuitenkin aika iso ero noissa päivärahan suuruksissa tällä hetkellä eikä tarvis edes saada sitä...
  15. W

    Mulla on moraalinen pulma!!! Kelan tuista....

    joo äitiyslomalle olen jäänyt työpaikkaa ei ole mihin palata ja sihteeri sanoi että pitäisi riittää jopa yksi työttömyyspäivä jos pääsee liiton rahoille ennenkuin äitiysloma alkaa et voi hakea uudelleen päätöstä ja siis mitään takuita ei oo et se voisi nostaa mutta saattaa olla jos vaan...
  16. W

    Tiedätkö lihavaa äitiä, jolle on tehty sektio? (Ei asiattomuuksia kiitos)

    minä painoin muistaakseni 96kg viimeisilläni kun sektio tehtiin eikä painoa mitenkään kommentoitu muuten kuin että jouduin ottamaan jotain pistoksia 3 päivää ilmeisesti veren hyytymistä tai jotain sellaista (jäi vähän epäselväksi) koska bmi oli yläkanttiin enkä leikkauksen vuoksi päässyt niin...
  17. W

    Mulla on moraalinen pulma!!! Kelan tuista....

    Olen siis jäämässä vanhempainvapaalle toukokuun viiminen päivä ja olen tähän asti luullut saavani saman hoitorahan kuin edellisestä lapsesta joka on siis alle 3 vuotias... no tänään selvisi etten saa koska tuolloin 2006 tehdyn päätöksen mukaan olen ollut työttömänä (ja saanut liiton...
  18. W

    <3 HEINÄMASUT Maaliskuussa <3

    :headwall: :headwall: :headwall: näin pitkä romaani hävisi jonnekkin bittiavaruuteen |O |O |O no eipä täällä juuri muuta olo ihan ok närästää vaan mutta silti syödään sitten vaan rennietä päälle :D liikkeistä täällä ja potkitaan ja suoraan alaspäin kiva kun tuntuu muutenkin et...
  19. W

    missä ja miten kehitätte digikuvat paperille?

    ifolorilla olen teettäny keräilen isomman kasan jonka lähetän netin kautta viimeksi hääkuvat tuli parissa päivässä laatikkoon meillä ei toi extra-filmi toimi laisinkaan joka kerran menee jumiin koko ohjelma äsken juuri poistin koneelta sen viemästä tilaa
  20. W

    Omakotitalo asujat: paljon neliöitä ja paljon kk:ssa sähkölasku ?

    n 100 neliötä sähkölasku arvio 120e 2 kk välein ja lämmitetään puilla

Yhteistyössä