missä ja miten kehitätte digikuvat paperille?

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
photoboxia viimeksi käytin. loistavat kuvat tulee ja toimitus lontoosta parissa päivässä postilaatikkoon. :D
Mekin just tilattiin photoboxista, mutta mä en kyllä ihan täysin tyytyväinen ollut.. Kuvien lataaminen oli tosin helppoa, mutta kuvien laatu musta välillä vähän huono ja toimituskin kesti yli viikon.
 
Mäkään en tilaa ifolorilta enää mitään.. extrafilmiltä olen muutamaan kertaan tilaillut, mutta en ole ihan tyytyväinen siihenkään laatuun.. siellä sentään palvelu pelaa.. paras tähän asti on ollut toi s-kuvapalvelu.. hinnat on muistaakseni samat ja saa vielä bonuksetkin päälle..
 
Ifolorilta tilailen,välillä kokeilen jotain toista firmaa mut aina palaan samaan vanhaan.Luotettavin.Taidankin kokeilla seuraavaks tuollaista kirjaa,oon vaan aina ajatellut että se on huonolaatuinen.Se kun täytyy myöntää että kortit ifolorilla ei ihan parhaasta päästä ole (teetettiin ristiäisiin kutsukortit sekä kiitoskortit).
 
Heini
Itse käytän digiexpress.fi sivua, kuvat tullut nopsasti eikä laadussakaan valittamista. Oon myös teettäny tuola lasten kuvista vaikka mitä isovanhemmille:) Itselle himoitsen tommosta lompakkoa johon saa päälle oman kuvan. Pitäisi taasen järkätä kuvaussessiot jos sais jonku hyvän otoksen noista tenavista jonka vois siihen lompsaan painattaa :D
 
ifolorilla olen teettäny keräilen isomman kasan jonka lähetän netin kautta viimeksi hääkuvat tuli parissa päivässä laatikkoon
meillä ei toi extra-filmi toimi laisinkaan joka kerran menee jumiin koko ohjelma äsken juuri poistin koneelta sen viemästä tilaa
 
Tanja
Haluaisitteko auttaa minua opinnäytetyössäni. Olen 3 vuoden tradenomiopiskelija ja teen kyselyä digikuvatuotteiden tilaamisesta (asiakkaan näkökulmasta). Minulle voi ilmoittaa sähköpostiosoitteitaan jos haluaa osallistua:

tanja.ranta@seamk.fi

Lähetän sitten liitteenä kyselylomakkeen, jonka vastaamiseen ei kauhean kauan aikaa kulu.
Vastauksenne kootaan yhteen ja laitetaan työhöni nimettömänä. (luottamuksellisesti)
Kiitos avustanne! ja hyvää loppukesää
t. Tanja
 
"Jaana"
Meidän lapsikuvat teetetään takuu varmasti Fotoq:lla, suosimme kotimaisia laatutuotteita. Fotoq on avainlippu yritys, joka on meille tärkeä asia. Hinta, asiakaspalvelu, laatu ja toimitusnopeus erinomaista.
 

Yhteistyössä