kävin sitten vihdoin valitsee vihkisormuksen..

Mä tahtoin kanssa ihan yksinkertaisen kultaisen sormuksen ilman kiviä tai timantteja.
Aika paksun ja leveän tosin, mutta myyjät oli vähän ihmeissään mun mieltymyksestäni.

Mutta edelleen olen erittäin tyytyväinen valintaani. Kaksi samanlaista sormusta on joka päivä sormessa ja edelleen olen onnellinen vaimo. :D :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Mä tahtoin kanssa ihan yksinkertaisen kultaisen sormuksen ilman kiviä tai timantteja.
Aika paksun ja leveän tosin, mutta myyjät oli vähän ihmeissään mun mieltymyksestäni.

Mutta edelleen olen erittäin tyytyväinen valintaani. Kaksi samanlaista sormusta on joka päivä sormessa ja edelleen olen onnellinen vaimo. :D :ashamed:
juu tuokin kattos ,kun lähti todella tavallinen sormus matkaan. mä varmaan seisosin 2h ,kun myyjä näytti mitä suurempia ja kimmeltäviä sormuksia ja aina vastaus oli EI.. :D
 
Juu, jotenkin oletetaan, että kaikki naiset tahtoo mahdollisimman suuren timantin tai muuten vaan hienon sormuksen, kun kerran naimisiin pääsee.
Että muka kerran elämässä voi valita korun katsomatta hintaa. :D

Tarkennan siis, ettei tää meillä ollut hintakysymys. Vaan ihan puhtaasti mun makukysymys. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja papan mamma:
Juu, jotenkin oletetaan, että kaikki naiset tahtoo mahdollisimman suuren timantin tai muuten vaan hienon sormuksen, kun kerran naimisiin pääsee.
Että muka kerran elämässä voi valita korun katsomatta hintaa. :D

Tarkennan siis, ettei tää meillä ollut hintakysymys. Vaan ihan puhtaasti mun makukysymys. =)
Juurikin näin ,mutta en mä kyllä mitään tonneja laittais sormukseen jota mä en edes muista pitää,kun töissä ei saa ja sitten se vaan aina jää johonkin lavuaarin reunalle tai liesituullettimen päälle. :ashamed:
 
::
minäkin aikoinani halusin (ja edelleen tykkään) valkokultasen sileen, kihlasormusta aavistuksen leveemmän sormuksen. painelin kauppaan ja kerroin myyjälle ja heti sopiva löytykin. kun kokokin oli löytynyt niin kysyin et mitähän moinen maksaa. myyjä hymyili ja sanoin 43 euroa. naurattamaan alkoi itseäkin kun olin varautunut että silloisessa rahatilanmteessa 200 euroa on maksimi.
 

Yhteistyössä