Hakutulokset

  1. Elämänlanka

    Kirjailijatyttäreni voitti palkinnon

    Lähetin huhtikuussa tyttären kirjan (hänen luvallaan) yhteen omakustannekirjojen kilpailuun. Maanantaina sain postia, että kirja on sijoittunut romaanien sarjassa kolmanneksi! Palkintojen jakotilaisuus on pohjoisessa heinäkuun alussa. Lienee lehdissäkin sitten... Tytär on arvatenkin onnesta...
  2. Elämänlanka

    Mie olen rakastunut!!!

    Kerroin viime viikolla treffeistäni. Tai reilu viikko sitten. Olemme miehen kanssa tavanneet ja viettäneet paljon aikaa tämän viikon kuluessa. Viime yön vietimme hänen mökillään soutaen, saunoen,uiden, grillaten ja takkatulen loimussa rakastellen. Liki koko yö meni jutellessa. Tänä aamuna...
  3. Elämänlanka

    Mie olen tavannut mukavan miehen

    Tutustuin jo helmikuussa tähän mieheen ja treffitkin oli sovittu, ravintolaillallinen. Tuona päivänä vaan ei soittoa kuulunut, mihin aikaan tulee hakemaan. Ei vastausta mun viesteihin tai soittoihin. Ajattelin, että antaa olla... Viikon kuluttua kuitenkin meitin, että jos vielä yhden viestin...
  4. Elämänlanka

    Sytostaatteja ms-tautiin

    Kävin eilen neurologilla. Mulla on lyhyellä aikaa ollut pari rajua pahenemisvaihetta ja nykyinen lääkitys on menettänyt tehonsa. Nyt kokeillaan sytostaatteja taudin hillitsemiseksi. Pahoinvointi pelottaa. Lähteeköhän hiuksia? Jäi paljon kysymyksiä esittämättä. Tulee pian kutsu neurologian...
  5. Elämänlanka

    TYTTÄRENI KIRJA ILMESTYI

    Kerroin täällä tammikuussa tyttäreni kirjoittaneen kirjan. Nyt on kirja tullut painosta. Kyllä sitä odotettiinkin. Kirja löytyy BOD:n sivuilta nimellä Liian nuori kirjoittanut Jenna Miettinen. Kirjan on tytön omakohtainen kokemus pikkusiskon kuolemasta, surusta, selviytymisestä, rinnalla...
  6. Elämänlanka

    KUKAAN TÖRMÄNNYT TÄLLAISEEN ASIAAN?

    Meillä on avioerosta 10 vuotta. Tänään olin pudota tuolilta kun exä soitti ja sanoi haluavansa meidän vihkiraamatun. Alttarilla vihkimisen jälkeen pappi kun antoi sen hänelle niin sehän kuuluu hänelle. Mies kun on perheen pää ja elättäjä niin tottakai raamattu kuuluu miehelle!!! Meidän ero...
  7. Elämänlanka

    Kotiuduin juuri Gospel Savo-tilaisuudesta

    Koko päivän olen kuunnellut gospel-musiikkia, Pekka Simojokea, Et Ceteraa. Kerta kaikkiaan upea tapahtuma, joka alkoi jo perjantaina ja huomenna on vielä päätösjuhla.
  8. Elämänlanka

    Kellään Kuopion seudulla myynnissä 120cm leveää runkopatjasänkyä?

    Sellaiselle olisi nyt kipeä tarvis. Myynnissä olisi myös kirsikkapuinen kulma-atkpöytä ja nuorisolle parvisanky. Siinä sängyn mittainen työtaso alla. Hyväkuntoisia. Yv:llä lisätietoja, hintoja ja osoitteita.
  9. Elämänlanka

    Yo-kortteja ja muitakin myytävänä

    Olen hurahtanut korttiaskareteluun ja kortteja syntyy yli omien tarpeiden. Ajattelin täällä kysäistä, olisiko joku innostunut niitä ostamaan. Nyt ovat työn alla lähinnä yo-kortit mutta muitakin syntyy siinä ohessa. Jos kiinnosta, laitan tarkempia kuvia valmiista korteista.
  10. Elämänlanka

    Olen tutustunut netissä mielenkiintoiseen mieheen...

    tai paremminkin tutustumisen arvoiseen mieheen. Alkuun kirjoittelimme ahkerasti sähköpostia. Sitten yhteydenpito läheni tekstiviesteiksi ja puheluiksi. Nyt olemme pari kertaa tavanneet. Mies asuu naapurikaupungissa. Suunnittelemme yhteistä kylpyläreissua Toivoisin, mieskin toivoo, että tässä...
  11. Elämänlanka

    Terveisiä sairaalasta

    Viikko meni sairaalassa maatessa. Viime maanantaina sinne ampparilla jouduin lähteen, kun ei jalat enää kantaneet. Mulla siis ms-tauti. Sain kolmena aamuna kortisonia suoraan suoneen ja yleensä se on aika nopeasti palauttanut voiman vaan ei tällä kertaa. Jouduin siellä sitten pitempään makaileen...
  12. Elämänlanka

    "Kakkahätä" 22 v. sitten...

    16.3. 87 oli silloinkin maanantai ja heräsin juuri näihin aikoihin. Miehellä sattui olemaan vapaapäivä. Selkää vihloi ja herätin miehen hieromaan selkää. Se tuntui helpottavan. Tajusin, että nyt tämä taitaa olla SITÄ! Esikoiseni laskettu aika oli ollut 8.3. ja neuvolassa aina kysyttiin...
  13. Elämänlanka

    Profiilissa kuva

    Minä varsinainen tietokonenero osasin ihan itse lisätä pofiiliin kuvani. Siis kuvan itsestäni ja meidän 6-vuotiaasta kissasta, Camomillasta eli Miltsusta. Perheessä ainoa, joka on minua pienempi ja mahtuu kunnolla syliini:)
  14. Elämänlanka

    Kaikki taitaa vielä nukkua...

    kun katsoo ekaa sivua. Olen aikani kuluksi vastaillut eilisillan ketjuihin ja tuolla on vaan mun nimimerkkini.
  15. Elämänlanka

    Iltalehden Ilonassa kuva muuttumisestani

    Kerroin täällä viime viikolla päässeeni muuttimisleikkiin Helsinkiin Iltalehden Ilonan studioon. Tänään ilmestyneessä Ilonassa on ko. juttu jos joku haluaa nähdä...
  16. Elämänlanka

    "Tuomiota" kuulemaan silmäpolille

    Silmälääkäri totesi minulla viime viikolla ms-taudista johtuvan näköhermon rappeuman, jota ei laseilla voi korjata. Näkö huonontunut melkoisesti tänä talvena. Rappeuma johtaa näön menetykseen. Tänään siis aika silmäpolille. Josko tautiin olisi jotain hoitokeinoa, jolla tautia voitaisiin...
  17. Elämänlanka

    Muuttumisleikkiin!

    Tunnin päästä lähden kohti Helsinkiä. Edessä on Iltalehden Ilonan muuttumisleikki. Jänskättää pikkusen. Tulen palattuani kertomaan, milloin juttu on lehdessä, jos joku haluaa nähdä mut ennen muuttumista ja sen jälkeen. Toivottavasti ei sen jälkeen kaduta. Ystäväni sanoivat, että olen rohkea...
  18. Elämänlanka

    Musta taitaa tulla sokea!

    No, en tiedä vielä mutta huonolta näyttää. Kävin tänään silmälääkärissä. Näkö on tämän talven aikana huonontunut aika lailla, sekä lähi- että kaukonäkö. Lasit on pian neljä vuotta vanhat. Oletin ilman muuta, että saan vahvemmat lasit. Mutta, mutta. Lääkäri sanoikin, että ei tätä mun näköä voi...
  19. Elämänlanka

    Helsingin Aleksanterinkadun shoppailupaikat

    Olemme tiistaina tulossa Helsinkiin ja tytöt mielivät shoppailemaan (22, 20 ja 17). Mitä kauppoja tai kauppakeskuksia Aleksanterinkadulla on? Tai onko jossain lähikaduilla jotain paikkoja, missä kannattaa käydä? Lähinnä vaateliikkeitä.
  20. Elämänlanka

    ILTALEHDEN MUUTTUMISLEIKKIIN !!!

    Mulle soitettiin tänään Iltalehden tai sen Ilonan toimituksesta, että pääsen siihen "muuttumisleikkiin". En enää edes muistanut, että olin tuohon laittanut kirjeen. Ensi tiistaina on edessä jännittävä päivä Helsingissä. Olen aina haaveillut pääsemisestä muuttumaan. Jännä nähdä, saako ne...

Yhteistyössä