Mie olen rakastunut!!!

Kerroin viime viikolla treffeistäni. Tai reilu viikko sitten. Olemme miehen kanssa tavanneet ja viettäneet paljon aikaa tämän viikon kuluessa. Viime yön vietimme hänen mökillään soutaen, saunoen,uiden, grillaten ja takkatulen loimussa rakastellen. Liki koko yö meni jutellessa. Tänä aamuna nautimme aamukahvit laiturilla. Tästä tulee ihana ja rakkauden täyteinen kesä :)
En muistanut, miten upeaa on olla rakastunut ja rakastettu. Elämä on ihanaa!
Olen onnesta soikeana...

Tänä aamuna mökiltä tullessamme pysähdyimme yhdelle pienelle kiviveistämölle katsomaan hautakiviä. Miehen on sellainen hankittava edesmenneen vaimonsa haudalle. Minä aikoinani teetin toiveitteni mukaan tyttäreni kiven tuolla veistämössä.

Omistaja esitteli meille paikkoja. Hän on rakentanut luonnon keskelle kivestä alttarin. Sen yläpuolella on suihkulähde, josta vesi virtaa alttarin reunoja alas sellaiseen lammikkoon. Valotkin siinä alttarin ympärillä. Ajattelin ääneen, että jos menen vielä naimisiin, haluan tulla siellä vihityksi.

Kotiin tultuani kerroin alttarista tytöilleni (22, 20, 17) ja nämä sanoivat kuorossa, että äiti, nyt on meidän vuoro. Puhelimessa rakkaani sanoi, että sano tyttärillesi sellaisia terveisiä, että pitävät kiirettä...
 

Yhteistyössä