Hakutulokset

  1. T

    Mä oon hukannu mun reseptivihon joten löytyiskö joltain hyvä piparitaikinan ohje?

    Minulla on tällainen taikinan ohje. Mielestäni tulee hyviä pipareita. Paraisten piparkakkut 1.5 dl siirappia 200g voita/margariinia 200g sokeria 1tl kanelia 1tl neilikkaa 1/2rkl pomeranssin kuorta 2 kanan munaa 1tl suolaa 2tl soodaa 500g vehnäjauhoja Sokeri, siirappi, voi ja...
  2. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Tuo FB: ryhmä minuakin kiinnostaa. Esikoisen odotusajalta meillä on oma ryhmä fb:ssä missä edeleen kirjoitellaan. Bianalleko siitä pitää lähettää yv:tä? Kelan päätös tuli minulle viikossa. Eli todella nopeaa toimintaa täällä ainakin oli. Kestovaippoja käytin esikoisella ihan siitä asti kun...
  3. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Minä en juurikaan slällääne saa edes nukuttua, ja neuvolassa terkka sanoi että ei sitä suositella mutta kakas sitä vahtii yöllä missä asennossa nukkuu. Tosin minä havahdun heti jos olen liian kauan sellään kun alkaa ahdistamaan. Eli minulla tulee tuota hengen ahdistusta sellään olosta...
  4. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 ELOKUUSSA <3 <3

    Tikutuksella oli kyllä aikasta törkeää "palvelua" neuvolassa. Sitteri oli ihan ehdoton esikoisella joten eiköhtöän sillä ole käyttöä tälle tulevallekkin lapsoselle. Vakuutus otetaan tälle tulevallekin, esikoisellekin otettiin jo raskaus aikana. Vaikka hänellä ei ole edes antibiooitti...
  5. T

    Hyvä turvaistuin?

    Kiddy comfor pro on ollut nyt reilun vuoden käytössä ja todella hyväksi havaittu. Helppo siirtää autosta toiseen. Oli meillä istuimen valinta kriteerinä kun on kaksi autoa.
  6. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tervetuloa Tabitha ja Panthea:wave: IlonaVonD minulla sf-mitta oli keskiviikkona 23cm, että iso on minullakin maha. Tosin minulla on ulos päin kallelaan oleva kohtu joten osaksi johtunee siitä. Paineen tunnetta tulee minulle jos kävelee pitkään tai oikein kyykki niin tulee heti hirveä...
  7. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    :hug:Kaikille niille joilla ongelmia parisuhteessa voima haleja ja jaksamista Kummeista on ollut myös täällä pohdintaa. Yksi kummi on ihan varma, hän on mieheni parhaista kavereista, muita täytyykin sitten viellä pohtia. Me ollaan meihen kanssa oltu yhdessä jo 11vuotta, josta yhdessä...
  8. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tikutuskselle Jaksamista. Kyllä on ihan suoraan sanottua ihan paskamainen mies. Reveria Meillähän tulee siis makuuhuoneet yläkertaan kun se valmistuu. Alakerran huone jää työ/leikkihuoneeksi. Olen ajatellut että pakkasten aikaa vauva nukkuu sisällä päikkärit luultavasti pinniksessä tai sitten...
  9. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Diinulle pikaista paranemista flunssasta:hug: Äitiyspakkausta ei tälle tulevalle vaaville ei oteta kosta esikoiselta on jäänyt vaikka millä mitalla. Itseasiassa kaikki joten hankintojakaan ei hirveästi tarvitse tehdä. Sitteri ja imetystyyny oli lainassa esikoisella joten ne pitää hankkia ja...
  10. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Tikutus kyllä minäkin valittaisin tuollaisesta terveyden hoitajasta. Biana minäkin kävin rakenne ultrassa yksinäni kun mies oli pojan kanssa kotona. Kantorepuista minulla on kokemusta tuosta Manducasta, vaikka se onkin hinnakas niin pitkä ikäinen.3,5kg-20kg ja tänä kesänäkin olen poikaa...
  11. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Varvas82 Paranemisia sinulle. Britney Kyllä minäkin suosittelisin ottamaan yhteyttä neuvolaan, koska ei tuo minustakaan ihan normaalilta kuulosta. (.) Tänään oli minulla rakenne ultra ja kaikki oli niin kuin pitääkin. Toukkis oli edelleen 4 päivää edellä mutta laskettua aikaa ei muutettu...
  12. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat 2011 HEINÄKUUSSA <3 <3

    Terveisiä täältä mökiltä. En ole koko heinäkuussa käynnyt koko palstalla... Onnea kaikille ultra kuulumisista. Täällä viellä viikko rakenneultraan. Täällä nt-ja rakenne ultrasta ei tarvitse maksaa, mutta jos jostakin syystä pitää käydä useamman kerran niin ne ylmääräiset pitää maksaa itse...
  13. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Voimia Britneylle:hug: Varmasti teit oikean ratkaisun. Onnea kaikille hyvistä ultra kuulumisista:heart: Itsellä on viellä kaksi viikkoa rakenne ultraan. Nimiä ollaan pohdittu. Tytön nimi on jo valmiina, koska esikoiselle sitä jo suunniteltiin jos hän olisi ollut tyttö. Ja pojalle on kaksi...
  14. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Osanottoni suruusi Toiveikasäiti:hug: Olettapas monet ottaneet masukuvia. Minä en ole viellä ottanut yhden yhtäkään vaikka esikoisella oli näillä viikoilla ottettu jo monta kuvaa. (.) Meillä Juhannus on mennyt ihan kotioloissa, mies kun on ollut töissä koko Juhannuksen. No Heinäkuussa on...
  15. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Verenpaineet ovat oleet aina alhaiset minulla raskaana tai ei. Liikkeitä tuntuu täälläkin varsinkin kun on paikallaan Illanvietossa kyllä viihdyn ihan selvinpäinkin, baariin en niin kaipaakkaan. En ole juuri koskaan tykännyt käydä baareissa. Biana Ei tosissaan tiedä vaikka...
  16. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Nyt jos tänään muistaisin kommentoida mitä eilen unohdin... Tukiperheistä kuulin ensimmäisen kerran keväällä kun paikallisessa sanomalehdessä oli juttu perheestä joka toimii tukiperheenä ja perheestä jolla on tukiperhe. Minusta tuollainen toiminta on todella hyvä. Kun paljon on perheitä jotka...
  17. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Ompas tullut taas muutamassa päivässä paljon tekstiä. Muistankohan kaikea kommentoida. Minulla ainakin on ihan selvää raskausdementtiaa oli tuota esikoistakin odottaessa, unohtelin asioita. Kikatukselle ja Samahalle voimia yksin odotukseen:hug::hug: Hiusten värjäyksestä en ole huolissaan...
  18. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Rosalinda ompas ollut törkeä siainen. Olen kyllä huomannut että yleensä nuo terkkaopiskelija sijaiset ovat kyllä kaikkein kamalimpia, ovat niin itseensä täynnä ja kaikki tietäviä. Tietenkään kaikki eivät ole sellaisia. Älkää nyt kukaan loukkaantuko jos teistä joku on terkka. En mitenkään...
  19. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Onnea Diinulle terveestä pojasta! Ja kaikille synttärisankareille onnittelut myös.:flower: Mannalle hyvää ja rentouttavaa lomaa. Edellisessä raskaudessa rasvasin mahaa ihan tavallisella kosteusvoiteella, eikä arpia tullut. Mutta minäkin kyllä pidän tärkeämpänä lantionpohjan lihasten...
  20. T

    <3 <3 MARRASKUUN massukat KESÄKUUSSA 2011 <3 <3

    Onnittelus Britneylle Me ei näin kesäisin muuta matkailua harrasteta kuin mökkeilyä ja vaelluksia tai melonta retkiä. Joten tänäkään kesänä suunitelmissa on mökillä oloa ja pieni vaellus koko perheen voimalla. Korkeasaareen ollaan myös menossa. Talvisin ollaan harrastettu noita ulkomaan...

Yhteistyössä