Hakutulokset

  1. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Pieni tyttömme syntyi suunnitellulla sektiolla 17.6. klo 14.13. Mitat 3010g ja 47,cm.Viikot 39+1.Kaunis tyttö. :heart: Kotiuduimme jo tänään kun kaikki oli hyvin.Parhaiten sujunut sektio kaikista kolmesta,mutta näin kipeä en ole aiemmin ollut.Palkinto korvaa kuienkin kaiken. :heart: Kerron...
  2. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Kleo,kiitos! Takana melko uneton yö... Juttelin masulle tässä just että tänään tavataan. Mua jännittää tosi paljon. Hassua kyllä,eniten ehkä se katetrointi joka nyt on k-hks:ssa käytäntönä. Se tuntuu niiiiin pahalta. Parin tunnin päästä lähdetään ajelee sairaalaan. Ja arvatkaa vaan onko nälkä...
  3. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea taas vauvautuneille! :flower: Minä just pakkasin sairaalakassin ja lähden aamulla sektioon. Jännittää. Tsempit kaikille tuskailijoille!!!! Serafina ja Ella 39
  4. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea kaikille vauvan saaneille!!! :flower: Muutto ja nettipimento ohi. :D Äitipolilla käytiin perjantaina ja meidän pikkuneiti syntyy 17.6. eli siinä on myös juhannussuunnitelmat. :laugh: Vauvanvaatteet olen saanu tänään ja eilen pestyä,ja kohta alan laittaa kehtoa valmiiksi. Serafine...
  5. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Kaikki sektiota murehtivat,tsemppiä!!! Ei se sitten loppupeleissä niiiiin kamalaa ole,vaikka iso leikkaus onkin. Toipuminen on tietty pitkä,mutta onhan se palkintokin ihana. :heart: Me saatiin muuttolupa. :D Mies jäi laittamaan viimesiä listoja ja mä tulin hiljalleen pakkaamaan. Mistä hitosta...
  6. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Sukkapuikkotuntemuksista oli muulloinkin puhetta ja kysyin niistä oikein neuvolassa kun mulla on niitä paljon ja ne on kipeitä. Neuvolassa sanottiin että niitä ei tosiaan välttämättä tunnukaan ekoissa raskauksissa. Jotenkin liittyy lantion venymiseen ja vauva painaa häpyluun johonkin hermoon...
  7. S

    ***KESÄMASUT KESÄKUUSSA JA HEINÄKUUSSA***

    Onnea Talvis-rouvalle ja vauvan saaneille!!! :flower: Alkaa jo ihan masentaa kun kaikki on kohta saanu vauvansa ja minä vaan haudon ja haudon... Ja ainakin tonne 16. pv:n saakka! Perjantaina mennään kuulemaan se leikkauspäivä sitten varmaksi. Mua on alkanu stressaamaan sellanen tyhmä juttu...
  8. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Huomenta! Ninniliina: Heräämössä pitää todella olla sen verran et puudutus lakkaa ja jalat liikkuu. Imettää olen saanut heti kun olen os:lle päässyt ja saanut vauvan viereen.Hoitanut olen myös heti itse,kun vain mahdollista.Vaikka se ylösnousu on tosi karmeeta,kannattaa nousta pian ja olla...
  9. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Mä olin kanssa eilen eskarin kevätjuhlassa ja ihan farkuissa. =) En viitsi enää mitään isoja vaatteita ostaa,kun on enää se vajaa 3 vkoa jäljellä. Ja oli monella muullakin farkut vaikka kuvittelin että mua katotaan pitkään kun en ole "ykköset" päällä.... Väsyttää hurjasti kun yöt on aika...
  10. S

    Minkäs kokoisia 6-vuotiaita teillä on, ja kertokaas

    Syksyllä kouluunlähtevä ja silloin myös 7-v täyttävä tyttömme on 112cm ja 20kg. Pienimmästä päästä eskariryhmässä. =) Reppu ostetaan kesän aikana mutta tytön tuntien pitää olla pinkkiä bling-blingiä. :laugh:
  11. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Talvis: täällä myös yksi rh- äiti. Onneksi ei ole ongelmia asian suhteen tullut. Maanantaina otettiin myös minusta viimeinen koe. Neuvolassa anto täti "käsikopelolla" tän hetkisen painoarvion 2000g,ehkä himpun päälle ja arvioi että tulossa on samankokoinen vauva kuin isosisko,joka oli 3080g...
  12. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Synnytystapa-arvio tehdään meilläkin jos on epäily että vauva on tosi iso,tai niinkun mun tapauksessa että olen tosi lyhyt. Mulle se tehtiin esikoisesta v-98 ja voi olla että on aika kullannu muistot,mutta ei se kyllä sattunut yhtään. =) Ihan normi sisätutkimus ja sitten kävin...
  13. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Onko ne sukkapuikkopistokset ihan todella kans supistuksia!?? Mulla nimittäin niitä on pari päivää ollu ja paljon,kun olen enemmän ollu liikkeellä.... Muutenkin supistelee kovasti. Vielä pitäis tytön pysyä kuitenkin masussa Lähes 5 vkoa. Huolestunut Serafine ja pistelevä Ella 34+2
  14. S

    *Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

    Jos taas pitkästä aikaa jotakin rustailis... Aika moni tuntuu olevan kypsä oloonsa ja eloonsa ison mahan kanssa. No,sama täällä. Lonkat särkee,selkä on alkanu vihotella.Pahoinvointi on taas ilmaantunu kuvaan,samoin väsymys.Hermot riekaleina... Liitoskivut on sitä luokkaa et meinaa itku päästä...
  15. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Ai niin,neuvolakäynneistä,että ihan hyvällä omalla tunnolla voi mun mielestä jättää väliin jos ei ole erikoista.Mulla nää loppuajan käynnitkin on n kolmen vkon välein kahden sijasta.Neuvolantäti sanoi että ihan hyvin riittää harvemmin niin kauan kun kaikki ok.
  16. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Ristiäiset pidetään varmaan nyt meillä uudessa kodissa kun on vihdoin tilaa.Ennen pidetty miehen kotona.Ja porukkaa mahdollisimman vähän! 4 kummia tulossa,eli 2 ystäväpariskuntaa. Ihan järkyttävät alavatsakivut on vaivannut nyt pari päivää,jotenkin vois kuvitella että vauva tekee tietä...
  17. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Mm83: Mulle neuvolatäti sano että leipä joillain nostaa verensokerit tosi nopeesti ja korkeelle.Mulla näin on jostain syystä just aamuisin.Niinpä syön aamuisin puuroa ja mehukeittoa tai viilin ja leivän.Lisäksi ruisleivän hiilihydraattimäärissä on huimia eroja,kannattaa katsoa! Sf-mitasta: Mun...
  18. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Lammiska: Oli siitä vissiin joskus puhetta,eli mulla on ahdas lantio.Kakkonen oli sen verran pieni että olis saattanu mahtua JOS pää olis tullut just oikeessa kulmassa...Ei lähdetty kokeilemaan. Vauvan tavaroista: Hankittuna uudet vaunut,saatu pinnasänky,vaatteita on vähän saatuja ja vähän...
  19. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Neuvolakuulumisia myös täältä: viikkoja 30+6 sf-mitta 30 pissa puhdas hb 119 (nousussa onneks) vauvan syke 145 kääntynyt rt:n oma paino kk pudonnut n. puoli kg Kannattaa siis syödä 6 krt päivässä niin paino putoo. :laugh: Lähete lähti äitipolille leikkausajan varaamista varten. Ja...
  20. S

    ~~~KESÄMASUT 2009 huhtikuussa~~~

    Ja metsään meni tummennukset...... :whistle:

Yhteistyössä