*Kesämassut 2009 TOUKOKUUSSA*

Sisulle tosissan tsempit :hug:

Lääkäri ainakin sanoi spinaalia laittaessaan,että laitetaan uusi satsi,jos tarve vaatii.. ja sit sanoi että sähän kyllä synnytät sitä ennen =)

Ja kaikille tasapuolisesti tsempit täältä,kohta teilläkin on nyytit sylissä :heart:
 
Huomenta! Pojat herätti munt vasta vähän ennen yhdeksää :D Olipas kiva heräillä pirteänä.

Sisun kohdalla voisin veikata kans limatulpan puolesta, vaik ite en ole moista koskaan nähnyt.

Vauhtis argh! kuulostaapa mukavalta - siis eikö teil oo vessaakaan nyt? Miten te siel voitte asua :eek:
 
HelloShitty
no niin..paikat pehmeet, lyhentynyt, sisäsuu sormella auki!!!! :D ehkä tää joskus sieltä tulee.

painoarvio käsikopelolla vähän päälle 3kg. hyvänkokoiseks lääkäri sanoi. :heart:

oma paino..joopa...kyllä se turvotus näkyi. 3kg taas tullu. ihan sama..ei jaksa...syön tervellisemmin ku ikinä ja liikun enemmän..mitä vielä pitäis tehä. mahakin toimii paremmin ku hyvin. :kieh:

mitä vielä...verenpaine oli 137/80. hups.. hemppaa ei mitattu. seuraava neuvolakäynti 19.5 eli viikon päästä. toivottavasti ei oo tarvetta siihen.

tosta spinaalista...kiitos tiedoista..pitääp tutustua tohon paremmin kohta. toi onkin sitten varmaan semmonen mihin tarvitaan lääkäriä?? :whistle: meillä kun niitä on kiven alla jos tarvii jotain sairaalassa. |O pitääpä miettiä noita ja alkaa tutkia enemmän.
 
Kaikilla on kaikennäköisiä oireita yms...Tuntuu et mulla ei oo yhtikäs mitään,en tie et onko mulla ollut harjoitussupistuksia kun en tie millaisia ne pitäis olla.. :| Koko odotus on ollut muutenkin niin helppo..

Kleopatra84, mulla on synnytystapa-arvio viikolla 36+5 eli aikas myöhään..Pitäis oottaa vielä viikko ja 6 päivää sitä...!

Mahassa myllätään kovaa vauhtia melkein koko ajan, ahdasta on varmaan.. :)

Masuha&Piskuinen 34+6 :heart:
 
masuha1 ei ole minullakaan minkäälaisia oireita siitä että synnytys olis lähestymässäkään =) Minua ei supistele, eikä tosiaan kohdunsuullakaan ole tapahtunut mitään muutoksia. ja mun mielestä sun synnytystapa-arvio on ihan hyvään aikaan. Siitä saa hyvin jo selvää minkäkokoista vauvaa suurinpiirtein odotat jne.

Ls 36+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja masuha1:
Kaikilla on kaikennäköisiä oireita yms...Tuntuu et mulla ei oo yhtikäs mitään,en tie et onko mulla ollut harjoitussupistuksia kun en tie millaisia ne pitäis olla.. :| Koko odotus on ollut muutenkin niin helppo..

Kleopatra84, mulla on synnytystapa-arvio viikolla 36+5 eli aikas myöhään..Pitäis oottaa vielä viikko ja 6 päivää sitä...!

Mahassa myllätään kovaa vauhtia melkein koko ajan, ahdasta on varmaan.. :)

Masuha&Piskuinen 34+6 :heart:
Mulla ei oo laitettu viel ees lähetettä!!! :eek: Äääää

Ja ainiin, täällä tuo rimppakinttu kääntyi poikittain viime yönä! Mur, liikkuis nyt vähä selkeemmin eikä möyris niin tietäis miten päin hän on!!! Koko ajan ollu RT rv19 alkaen niin nyt sitte päätti kiepsahtaa!!

kleo ja Saravauva 34+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
SUPISTAA SUPISTAA :D :saint:
Josko jo tänään saisit vauvan syliin? :whistle: :heart: mäkin melkein toivon et alkais supistaa ku oon niin kypsä ku en mitään voi edes vauvalle laittaa kun kiellettiin pyykinpesuki :/ niin ja kun on siitä viime pe asti joka päivä supistellu mut ei tarpeeks kipeesti |O
 
:ashamed: MUN tuurilla nää supparit loppuu viimeistään siinä vaiheessa, kun mies tulee töistä kotiin... :| En jotenkin jaksa uskoa, että tää vielä syntyis, vaikka voisin kyllä jo luopua tästä mahasta.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
nyt se oikeesti alkaa hiipiä se epätoivo..jonotat mutta muut pyyhkii ohi. :kieh: :D
:LOL:
:ashamed: Anteeksi.
:hug: Kyllä se viimeistään juhannuksena... :xmas: (elä hermostu!! )
mä aion tehä ennätyksen. pisin raskaana oleva nainen. :kieh: :saint:
 
HelloShitty
ai niin ja tänään hain ärrältä imetysrintsikat. että nyt ois 1 asia vähemmän tehty! tai oikeestaan ukko ne haki koska tilasin niitä sen nimiin varmuuden vuoks jos en ite pääsis hakee niitä. :D
 
Apua mä en edes oo ostanu imetysliivejä! :eek: jotenki menny ihan ohi :ashamed: minkä kokoset ne pitäs olla? kun esikoisesta ei missään vaiheessa maito noussu kunnolla kun oli sielä keskolassa ja pumppaamalla en saanu mitään :/

mä aion nyt silittää lakanat vauvalle ja laittaa sängyn valmiiks vaikka kiellettiin tekemästä mitään raskasta mut eihän se nyt raskasta ole? :saint: kun ei multa kävelyäkään kielletty :whistle:
 
Jos taas pitkästä aikaa jotakin rustailis... Aika moni tuntuu olevan kypsä oloonsa ja eloonsa ison mahan kanssa. No,sama täällä.
Lonkat särkee,selkä on alkanu vihotella.Pahoinvointi on taas ilmaantunu kuvaan,samoin väsymys.Hermot riekaleina... Liitoskivut on sitä luokkaa et meinaa itku päästä.
Joku kyseli hajuaistin herkkyydestä.Olen huomannut että hirveen moni haju tekee tosi huonoa ja on ihan hirveetä kun jopa ajatus jostain epämiellyttävästä hajusta alkaa oksettaa.
Spinaalista en alatiesynnytyksessä osaa sanoa mitään,kun mulla on siitä kokemusta vain sektiossa. Ja siitä puheenollen,5.6 on äitipolikäynti jolloin sovitaan leikkausaika.Hyvin todennäkösesti meillä on jo 5 vkon päästä vauva. :D
Eilen neuvolassa tuli taas käsky olla tekemättä mitään kun supistaa välillä niin kovaa.Mulla ei ole tietoa voiko supistukset keskittyä jonnekin kohdunsuulle,mut siltä totisesti tuntuu!!! Oikein kipupiste jossain tuolla sisuksissa tuntuu.Lääkärille ei tarvii kuitenkaan mennä (onneksi) koplattavaksi jollei tule parin tunnin pituisia sarjoja. Mulla kun ei ole tää supistelu avannut paikkoja.Ainakaan tähän mennessä.....
BV:lle oikein isot vauvaonnittelut!!! :flower: :heart:

Kärsivä Serafine ja Kovasti Mylläävä Ella 34 tasan
 

Yhteistyössä