Hakutulokset

  1. T

    Paljon olisit valmis maksamaan vuokraa kerrostalo tai rivarikolmiosta?

    Täällä päin ei alle tonnilla saa kolmioo
  2. T

    Paljon olisit valmis maksamaan vuokraa kerrostalo tai rivarikolmiosta?

    Riippuu neliöistä, mistä päin, missä kunnossa asunto on yms
  3. T

    Loppuraskaus ja selkäkivut

    Mulle auttoi kevyt liikunta ja pieni venyttely
  4. T

    Mistä käytettyjä lastenvaatteita? En jaksa enää huutonettiä.

    FB:ssä on kiva kirpputori pikku-kammari, joka keskittyy pelkästään lastenvaatteisiin, tarvikkeisiin ja äitiysvaatteisiin... siellä on myynnissä aikalailla kaikkia mahdollisia merkkejä järkihintoihin
  5. T

    Kirkon perhekerho

    Mä olen käynyt muksujen kanssa srk:n perhekerhoissa , koskaan ei ole tarvinnut olla siellä yksin
  6. T

    Missä vaiheessa olette ostaneet pinnasängyn?

    Meillä pinnis oli ennen lapsen syntymää jo olemassa. Mä olen tykännyt pinniksistä joissa pohjaa voi säädellä, meillä esim saa kolmelle eri korkeudelle. Tuon meidän pinniksen merkkiä en tiedä
  7. T

    Lahjat kummilapsille/tuttujen lapsille?

    kummilapsille on ostettu, heidän toivomansa lahjat nuoremmalle duplo legoja ja vanhemmalle gormiti saari. Tuttujen lapsille en osta mitään mutta veljien( sekä omat että miehen) lapsille ostettu sitä mitä on pyydetty, vaatetta, askartelujuttuja ja jotain pientä lelua
  8. T

    Tokan lapsen synnytyksen kesto

    Eka vedet meni klo 14 supistukset klo 23 tyttö syntyi klo 6:45 Toinen vedet meni klo 12 supistukset klo 23 poika syntyi 6:07
  9. T

    Neuvoja kaivataan

    meillä ainakin neuvolasta saa sellaisen kirjasen jossa on äidille kerrottu raskausviikkojen vaiheista ja sitten toisesta suunnasta luettuna isälle samoja tietoja tiivimmässä paketissa... Sukupuolen mielestäni saa selville siinä nt-ultran yhteydessä otettavassa verikokeessa, ensikerran...
  10. T

    Mitä kummilusikalla tehdään?

    Meillä kummilusikka on ihan arkisessa käytössä
  11. T

    Viking Line ja ikärajat

    Pitäisi olla yli 30v mukana, varaustilanteessa kysyvät syntymävuosia. Eihän ne laivalla tarkista enää ikää
  12. T

    Kuinka pitkään raskauspahoinvointi jatkuu? En ole kertaakaan oksentanut mutta kuvotus on ympärivuorokautista...

    Ystävälläni kesti rv 21 ja oli poissa noin 6 vkoa ja jatkui synnytykseen saakka. Itse pääsin helpolla kesti vain rv 18
  13. T

    Minkä kokoinen peitto 2 v ja risat?

    niin ja tyyny hommattiin vähä alle 2v
  14. T

    Minkä kokoinen peitto 2 v ja risat?

    meillä on juniori peitto, muistelisin että koko olisi 110x150
  15. T

    Vieläkö 1v9kk ikäisen voi ottaa mukaan jouluostoksille?

    Kyllä mulla ainakin on mukana muksut, 2v9kk ja 8kk.
  16. T

    Kellään Nintendo ds Mario-peliä?

    ei tarvii aloittaa alusta, jos muistaa seivata
  17. T

    Onko mun vaavi iso?

    "hhh" sitä varten on neuvolakortti
  18. T

    Onko mun vaavi iso?

    mun poitsu oli 3kk 7395g ja 63,5cm, syntymämitathan vaikuttaa aika paljon....
  19. T

    Onhan se kivaa, että kaveri harrastaa vaatteiden kierrättämistä

    vie vaikka neuvolan seinälle ilmoitus annetaan lastenvaatetta....

Yhteistyössä