Neuvoja kaivataan

  • Viestiketjun aloittaja La86
  • Ensimmäinen viesti
La86
Hei kanssaeläjät! Miten ootte saanu miehen päähän taottua että meille on nyt tulossa vauva ja että mä en nyt jaksa tehdä mitään? Mulla nyt rv 6 ja en tiedä onko se sit hormoonit vai mikä mut mä oon TOSI väsyny ja vielä iski flunssankin tähän niin eilenki nukkumaan suoraan töiden jälkeen ja herätys vasta aamulla..Tuntuu että mies ei ymmärrä, kun en jaksa riekkua puolille öin ja tehdä kaikkea, en jaksa olla pirtee työpäivän jälkeen..Onko jossain jotain isi&raskausviikko juttuja :D siis minkä sille vois näyttää että elämä muuttuu jo ennen syntymää..rakastan miestäni tosi paljon ja kyllähän se omalla miesmäisellä tavalla tosi suloisestikkin yrittää auttaa, mut tuntuu ettei se loppupeleissä kuitenkaan tajua.. Ja millä viikolla sukupuolen voi saada selville? Kauheesti tekis vauva hömppää mieli ostella :) Tärkein tietysti että tillikka on terve :heart::heart: Ja kaameeta tää turvotus...
 
Onko jossain jotain isi&raskausviikko juttuja :D siis minkä sille vois näyttää että elämä muuttuu jo ennen syntymää..
meillä ainakin neuvolasta saa sellaisen kirjasen jossa on äidille kerrottu raskausviikkojen vaiheista ja sitten toisesta suunnasta luettuna isälle samoja tietoja tiivimmässä paketissa...

Sukupuolen mielestäni saa selville siinä nt-ultran yhteydessä otettavassa verikokeessa, ensikerran ultrassa mahdollista rakenneultrassa joka on n.20 rv
 

Yhteistyössä