Onko mun vaavi iso?

  • Viestiketjun aloittaja "hei"
  • Ensimmäinen viesti
"Kahden äiti"
Ikäisekseen kuulostaa aika isolta mutta tosiaan sopusuhtaiselta. Meillä tyttö oli 8 kk neuvolassa 7,3 kg ja poika 6 kk neuvolassa tasan 7 kg. Mut mitä väliä?
 
"hhh"
siis mistä ihmeestä te muistatte(ei siis ap) että paljonko lapsi painoi ja oli pitkä joskus 3 kk iässä ja 6 kk iässä ja 9 kk iässä ja huhhuh.. en minä tiedä kuin suurinpiirtein edes paljonko painaa nyt,3-vuotiaana. :D
 
"Kahden äiti"
[QUOTE="hhh";22511285]siis mistä ihmeestä te muistatte(ei siis ap) että paljonko lapsi painoi ja oli pitkä joskus 3 kk iässä ja 6 kk iässä ja 9 kk iässä ja huhhuh.. en minä tiedä kuin suurinpiirtein edes paljonko painaa nyt,3-vuotiaana. :D[/QUOTE]

Meillä oli just vähän aikaa sitten tytön neuvola ;) Ja sillon tarkistin ihan mielenkiinnosta mitä poika painoi saman ikäisenä. en muuten muistaiskaan.
 
[QUOTE="hhh";22511285]siis mistä ihmeestä te muistatte(ei siis ap) että paljonko lapsi painoi ja oli pitkä joskus 3 kk iässä ja 6 kk iässä ja 9 kk iässä ja huhhuh.. en minä tiedä kuin suurinpiirtein edes paljonko painaa nyt,3-vuotiaana. :D[/QUOTE]

Neuvolakortista itse katson. Vai mikä terveyskortti tuo onkaan.
 

Yhteistyössä