Mitä kummilusikalla tehdään?

  • Viestiketjun aloittaja tuore äiti
  • Ensimmäinen viesti
tuore äiti
Sain juuri esikoisen kummilusikan kaiverrettuna ja aloin miettimään et mitähän sillä kuuluu tehdä? Käyttää vai piilottaa johonkin laatikkoon happanemaan... Ihan siis hopeinen lusikka kyseessä, jossa ihan kivat kuvat ettei mikään kammotus... Mitä te teette omillanne?
 
"palma"
No sillä syödään tietty. Mun oma lusikkani on milloin omassa teekupissa tai mun lasteni puurolusikkana. Patinoitunuthan se on, mutta ehkä juuri siksi niin tärkeä mulle.
 
piks
Olen kuullut semmoisesta tavasta, että jotkut antavat lapsensa syödä syntymäpäivänä kummilusikalla. Meillä tehdään myös niin. Silloin säilyy se nätti lusikka hyvänä, mutta on ikään kuin jossain hyötykäytössä myös:D
 
Meillä on kaapissa tallessa omassa rasiassaan. Mutta kyllä niitä voi ihan käyttääkin :) Minä en halua että noita käytetään, ehkä sitten jos lapset niitä haluavat tulevaisuudessa käyttää niin sitten varmaan saavat.
 
"pisara"
Meillä mun oma yli 30v takaa on sokerilusikkana, lapset saavat omansa sitten aikuisena mukaan ja tekevät niillä mitä tahtovat. Tiedän sellaisia, jotka on kehystyttäneet omansa seinälle.
 

Yhteistyössä