Hakutulokset

  1. lenttis

    ex mustamaalaa mua lapsille :(

    Niin, isähän ON valehtelija..
  2. lenttis

    kaamee riita ruokarahasta - apuva!

    Miehes on törppö, jos ei ymmärrä. Hänen kaltaisillaan on kyllä nimikin..
  3. lenttis

    Mä oon aivan helvetin katkera,

    Eikö tuohon väliin mahdu aika erilaista ja kokoista taloa? Eihän asioiden tarvitse olla joko tai. Keskustelkaa: uuteen ei ole varaa, vanhaa ei haluta paljoa remontoida. Käykää katsomassa taloja, niin ehkä miehes löytää myös hänelle mieluisen kodin.
  4. lenttis

    kaamee riita ruokarahasta - apuva!

    Ainut lasku mitä sun asemassa tekisin, olis tuon ukon laskeminen menemään.
  5. lenttis

    Miksi te juotte muita kuin tuoremehuja?

    Mä juon vaan vettä.
  6. lenttis

    Laiska töitään luettelee:

    Oon keittänyt makaroonia :snotty: Ja istunut tässä koneella, ollut feispuukis, kaksplussal, nettiautos ja välillä oon jopa raahautunut kuselle.
  7. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    :hug: Ymmärsithän sä vihdoin!
  8. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    :laugh: Sä oot kyllä.. Toinen tykkää puolukoista, toinen mustikoista. Koitas olla vähän avarakatseisempi ;)
  9. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Meillä siihen ei yhteistä tiliä tarvita. ;)
  10. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Niin niin.. Rahat saa mennä miehen harrastuksiin, HETI sen jälkeen kun olemme ostaneet kaiken perheelle tarpeellisen. Joko sä hoksaat? :D Se ei kuulu minulle! Aikuinen mies saa tehdä rahoillaan ihan mitä tykkää sen jälkeen kun kaikki tarpeellinen on hankittu. Iso mies hallitsee raha-asiansa...
  11. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Ei oo mahollista.. :headwall: Ei yhteistilistä ongelma tullut vaan sun tyylistä ilmaista asia, että jos on omat tilit niin se ei ole yhteen hiileen puhaltamista perheesä, sulla on mielestäs yhteisen tilin ansiosta parempi mies ku muilla. Toistan: MEE TÖIHIN!
  12. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    :headwall: Eiiih..! No ei teillä ylimääräistä tunnu olevan, jos satoja euroja ei ole varaa miehes mihinkään laittaa ilman perhepalaveria sun kanssa.
  13. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Mee töihin, niin huomaat, että rahalle on muutakin käyttöä kuin ruoka. Äläkä jaksa arvostella meidän muiden miehiä siitä, että itselläs ei ole varaa tehdä niitä asioita rahalla kuin haluaisit. Sen vaan huomaa kirjoituksistasi, että korostat omaa "yhteinen tili" tyyliä sen takia ettei...
  14. lenttis

    Mikä on maailman negatiivisin nimi?

    Miina, Ansa..
  15. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Kyllä voi tarpeetonta ostaa sadoilla euroilla, jos on varaa siihen ;)
  16. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Älä viitsi jankata. Puhaltakaa te sillä omalla tavallanne yhteiseen hiileen, mekin teemme sen OMALLA TAVALLAMME. Kummatkin tuhlaa "surutta" ne rahat jotka eivät mene yhteisiin menoihin, laskuihin jne.
  17. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Auton tulpat ei ole yhteinen hyvä, jos ne tulee johonki projektiin, jolla ei tulla ikinä edes itse ajamaan.. :snotty:
  18. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Mä nyt vastaan tähän vaikkei yhtä yhteistä tiliä olekaan. Mies tienaa kahdessa viikossa sen minkä mä kk. Yleensä enemmänkin.
  19. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Mustakin tuntuis vähä hassulta, että toinen käyttäis rahaa esim "tulppiin" tai muihin autoon liittyviin ja mä jäisin jossain kassalla ilma ostoksia ku mies just edellispäivänä ois ostanut vaikka peltiä meidän tililtä :o Ja sit jos ite koittais säästää ja nipistää omilla menoillaan niin toinen...
  20. lenttis

    mikä siinä yhteisessä tilissä on ongelma?

    Mun mielestä MEILLE sopii tämä, että on omat tilit (+omat säästätilit), yhteinen taloustili (maksetaan ruuat ja muut tarvikkeet kotiin jne) ja yhteinen säästötili. Kummatkin voi niillä rahoilla, joita ei yhteiselle tilille laiteta tehdä mitä huvittaa :wave: Minä käyn kampaajalla kerran...

Yhteistyössä