ex mustamaalaa mua lapsille :(

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mitäs tämmösessä tilanteessa oikein voi tehdä?

Lapsilla on jatkuva karkkipäivä kun ex on alkanut olemaan heille enemmän kaveri kuin isä ja hällä olkoot suhde lapsiin se mikä on.

Lapset on kuitenkin alle kouluikäisiä ja vanhempi juuri kertoi kuinka isä oli hänelle sanonut mm. etten minä ole hyvä äiti heille enkä pidä heistä hyvää huolta yms. Mun mielestä on ala arvoista puhua lapsille noin heidän omasta vanhemmastaan, itse en aio siihen syyllistyä, mutta miten mä lapsille tällasen asian nyt sit selvitän :O
 
et mitenkään
Itse taistellut saman asian kanssa 7 vuotta.Lapset kuitenkin kasvaa koko ajan ja oppivat ajan kanssa sen kuka heistä huolehtii.Parempi kun et selvitä mitenkään,et kommentoi lainkaan asiaa lapsille niin lapset säästyy siltä rääkiltä kumpaa vanhempaa uskovat.Omani eivät ole säästyneet ja se on jättänyt pysyvät jäljet joka lapseen.
 
hmp
lapsellinen ex sulla, varmaan jotenkin katkera. puhut eka ex miehelles että todella törkeää puhua noin lapsille jne...
ja sanot että sellaiset puheet loppuu tai ei nää lapsia vähään aikaan, eiköhän ne sitten lopu!
 
..
tolla syyllä voi menettää huoltajuuden anna jatkaa vaan niin saat yksnhuoltajuuden. lapsen manipulointi kertoo ettei vanhempi ole kypsä vanhemmaksi lukee huoltoasioista päättävien tuomareiden oppaassakin...voit kysyä asiasta vaikka sossusta että jää merkintä papereihin ja sit vaik lakimieheltä tarvittaessa jos haluut nostaa kanteen
 
Itse varmaan selittäisin lapsille, että isillä on ollut hiukan paha mieli aikuisten asioista ja sitten kertoilee hiukan satuja lapsille. Niin ei saisi tehdä, mutta joskus aikuisetkaan ei osaa käyttäytyä kunnolla. Äiti ja isi rakastaa lapsiaan eniten maailmassa ja kumpikin osaa huolehtia heistä todella hienosti, niin äiti kuin isikin.
 
et mitenkään
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
tolla syyllä voi menettää huoltajuuden anna jatkaa vaan niin saat yksnhuoltajuuden. lapsen manipulointi kertoo ettei vanhempi ole kypsä vanhemmaksi lukee huoltoasioista päättävien tuomareiden oppaassakin...voit kysyä asiasta vaikka sossusta että jää merkintä papereihin ja sit vaik lakimieheltä tarvittaessa jos haluut nostaa kanteen
Ei saa yksinhuoltajuutta,en minä ainakaan ole saanut.Lastensuojelu haastattelee lapsia aika-ajoin ja toteavat vain että on se ikävää kun isä puhuu noin muttei mitään tapahdu.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse varmaan selittäisin lapsille, että isillä on ollut hiukan paha mieli aikuisten asioista ja sitten kertoilee hiukan satuja lapsille. Niin ei saisi tehdä, mutta joskus aikuisetkaan ei osaa käyttäytyä kunnolla. Äiti ja isi rakastaa lapsiaan eniten maailmassa ja kumpikin osaa huolehtia heistä todella hienosti, niin äiti kuin isikin.
just näin minä tekisin
 
ei hyvä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse varmaan selittäisin lapsille, että isillä on ollut hiukan paha mieli aikuisten asioista ja sitten kertoilee hiukan satuja lapsille. Niin ei saisi tehdä, mutta joskus aikuisetkaan ei osaa käyttäytyä kunnolla. Äiti ja isi rakastaa lapsiaan eniten maailmassa ja kumpikin osaa huolehtia heistä todella hienosti, niin äiti kuin isikin.
just näin minä tekisin
Jolloin antaa lapsille palautteen että isä on valehtelija.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse varmaan selittäisin lapsille, että isillä on ollut hiukan paha mieli aikuisten asioista ja sitten kertoilee hiukan satuja lapsille. Niin ei saisi tehdä, mutta joskus aikuisetkaan ei osaa käyttäytyä kunnolla. Äiti ja isi rakastaa lapsiaan eniten maailmassa ja kumpikin osaa huolehtia heistä todella hienosti, niin äiti kuin isikin.
just näin minä tekisin
Jolloin antaa lapsille palautteen että isä on valehtelija.
Eli on parempi kun lapset elävät koko ajan pelossa, ettei äiti osaisi muka heistä huolehtia? Tuossa mun ehdotuksessani en sanallakaan sanonut isää valehtelijaksi. Jos lv on katsonut, että lapset voivat asua äidin luona niin silloin äiti on kykenevä heistä huolehtimaan ja isä loruttelee satuja.

Mitä sinä itse sanoisit? Kerroppa se nyt myös.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ei hyvä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Itse varmaan selittäisin lapsille, että isillä on ollut hiukan paha mieli aikuisten asioista ja sitten kertoilee hiukan satuja lapsille. Niin ei saisi tehdä, mutta joskus aikuisetkaan ei osaa käyttäytyä kunnolla. Äiti ja isi rakastaa lapsiaan eniten maailmassa ja kumpikin osaa huolehtia heistä todella hienosti, niin äiti kuin isikin.
just näin minä tekisin
Jolloin antaa lapsille palautteen että isä on valehtelija.
Niin, isähän ON valehtelija..
 

Yhteistyössä