Miksi te juotte muita kuin tuoremehuja?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
f
sillä saa verensokeria nostettua todella helposti ja nopeasti.
neste ja sokeri samassa liemessä on hyvä jos ei ole ehtinyt syömään ja täytyy saada hetkeksi olo paremmaksi.
myöskin jos lapset tai aikuisetkin vähän huonoja juomaan niin mehu menee paremmin alas näin kesällä.
tuoremehua ei niin kauheasti viitti lipitellä.
täytyy myöntää että meillä on ekoista helteistä lähtien mennyt ihan tölkkikaupalla mehua. tosin limsaa emme sitten juo kotona muuta kuin ehkä kerran kuussa.
 
No siksi, että
Haluan juoda varmasti terveellisiä mehuja, joten teen mehuni itse! Joko vasta puristettua appelsiinimehua, tai sitten itse marjoista keitettyjä mehuja. Mitään kaupan sokerilitkuja meillä ei missään nimessä juoda!
 
f
ai niin ja imetyksen alkuaikana join hulluna pillimehuja. juurikin niitä mansikkasokeriliemipillimehuja. oli helppoa nopeasti käydä nappaamassa jääkaapista keskellä yötä pillimehu, siinä oli just sen verran ku tarvitsi, ei tarvinnut huolehtia takaisin jääkaappiin tms.
 
d
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:
Tuoremehuista juon ainoastaan luomuappelsiinimehua, max puoli desiä päivässä. Muuten juon vaan vettä, ja satunnaisesti maitoa.
Miten sä mittsst oikein ettei tule puoli desiä enemmän. Et siis juo lasillista vaan vähän lasillisen pohjalla. Miksi siis juoda ollenkaan?

Luomuomenamehukin on hyvää.
 
Mies on ainoa joka meillä mehutiivisteitä juo. Tykkää vaan saada jotain makua veteen, sen takia ei ole järkeä maksaa kalliita tuoremehuja, kantaa niitä selkä vääränä kaupasta ja kerätä niitä ylimääräisiä kaloreita. Kyllä iso mies ne muutamat lisäaineet ja makeutusaineet kestää, kun muuten syödään terveellisesti ja tuoretta.
Itse juon mehuja harvoin, mutta silloin haluan jotain ihanaa tuoremehua.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja f:
ai niin ja imetyksen alkuaikana join hulluna pillimehuja. juurikin niitä mansikkasokeriliemipillimehuja. oli helppoa nopeasti käydä nappaamassa jääkaapista keskellä yötä pillimehu, siinä oli just sen verran ku tarvitsi, ei tarvinnut huolehtia takaisin jääkaappiin tms.
Ihana, ja vauva sai rutkasti lisäaineita. Hyvä hyvä!
 
oiu
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
ai niin ja imetyksen alkuaikana join hulluna pillimehuja. juurikin niitä mansikkasokeriliemipillimehuja. oli helppoa nopeasti käydä nappaamassa jääkaapista keskellä yötä pillimehu, siinä oli just sen verran ku tarvitsi, ei tarvinnut huolehtia takaisin jääkaappiin tms.
Ihana, ja vauva sai rutkasti lisäaineita. Hyvä hyvä!
Ja se haittaa sinua, koska...? En ole tuo 'f' mutta tollanen vitun päteminen ja jäkättäminen on oikeasti todella huvittavaa ja säälittävää.
 
Enkä edes häpeä
Kyllä mä juon mehuja. Ihan niitä esanssisiakin, tai tuoremehua. Yleensä aamupalalla. Vieraille tarjotaan tottakai mehua. Ihme hurskastelua taas, kukaan ei muka juo kuin itse tehtyä mehua ja kummasti niitä silti kaupassa myydään. ;)
 
oiu
Alkuperäinen kirjoittaja oiu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja f:
ai niin ja imetyksen alkuaikana join hulluna pillimehuja. juurikin niitä mansikkasokeriliemipillimehuja. oli helppoa nopeasti käydä nappaamassa jääkaapista keskellä yötä pillimehu, siinä oli just sen verran ku tarvitsi, ei tarvinnut huolehtia takaisin jääkaappiin tms.
Ihana, ja vauva sai rutkasti lisäaineita. Hyvä hyvä!
Ja se haittaa sinua, koska...? En ole tuo 'f' mutta tollanen vitun päteminen ja jäkättäminen on oikeasti todella huvittavaa ja säälittävää.
Lainaan nyt itseäni kun jäi niin ärsyttämään, tässä esim. Grandin mansikkamehu (en tietysti tiedä minkä merkkistä mansikkaa f on käyttänyt):

http://www.valio.fi/portal/page/portal/Valio/Tuotteet_ja_Uutuudet/Tuoteryhma/Tuote?productId=6303&tuory=1972

Kertoisitko ap mitkä lisäaineet tässä on huonoja? Varmaan tuo c-vitamiini kenties??
 

Yhteistyössä