Hakutulokset

  1. Pitkänmatkanpainija

    Hei vaan pitkästä aikaa

    Ei ole tullut vierailtua täällä aikoihin! Muutaman tutun nimimerkin tunnistin... Tällä palstalla taitaa olla sama meininki kuin ennenkin :D
  2. Pitkänmatkanpainija

    Dyykkareita?

    Minä dyykkaan tavaroita ja varmaan ruokaakin, mutta näin pienellä paikkakunnalla ruoat vanhenee kaupanhyllyillä ;) Olen löytänyt uusia kylpypyyhkeitä, uusia villasukkia, mattoja...
  3. Pitkänmatkanpainija

    Saiskohan kaupasta ilmatteeks

    Ihanan värisiä lankoja. Ootko kokeillu punasipulin kuoria? Kananmunat värjäytyy niillä tummanpunaiseksi...
  4. Pitkänmatkanpainija

    Moi vaan kaikille

    Tulin pitkästä aikaa piipahtamaan palstalla :wave: Taitaa samat jutut pyöriä täällä kuin ennenkin :snotty:
  5. Pitkänmatkanpainija

    apua huonepeliin

    Kiitti peliseurasta! Kävin välillä toisaalla, niin en ehtinyt osallistumaan keskusteluun. :flower:
  6. Pitkänmatkanpainija

    apua huonepeliin

    Tätä on täällä joskus pelattu ja olen itsekin tämän läpäissyt, mutta nyt ei meinaa millään onnistua... On muuten kaunis grafiikka ja sopivat taustaäänet. Oon saanut kahteen ylimppään lootaan kortit ja pari kirjeen palasta. http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
  7. Pitkänmatkanpainija

    siis mitä ihmettä..

    Lämpimänähän se yleensä juodaan, mut oon kuullu, että joillekin glögi menee kylmänä mehuna.
  8. Pitkänmatkanpainija

    ostin graavilohta, pitääkö se paistaa, ei ollut paketissa ohjetta...

    Minä oon miettiny, että aika pienen korpputaikinan saa korppujauhopussin jauhoilla... :D
  9. Pitkänmatkanpainija

    Mitäs miehenne ovat saaneet työpaikalta joululahjaksi?

    Työnantajalta jonkinlaisen joulurahan ja alaisilta suklaata, suklaata, suklaata, mukin, kukan, glögimaustetta, itsetehtyjä kortteja... on opettaja nääs :xmas:Tänä vuonna tuli vähemmän, mitä aikaisemmin. Hmmm Laittakaas te vanhemmat niille opettajille kivoja joululahjoja jatkossakin B)
  10. Pitkänmatkanpainija

    ketä täällä on?

    Minä olen vielä... Yritän selvittää, miten minut on tunnistettu. Kävin sen salasanalistankin läpi, mutta ei sattunut mitään tuttua silmään :(
  11. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Ei kukaan tuttu tiedä nimimerkkiäni tai sähköpostiani. Voi olla, että mieheni on jostain saanut vinkkiä ja pilailee, mutta EPÄILEN. Joka tapauksessa, postin tietoni ja saa nähdä, kirjaudunko enää uudestaan.
  12. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Lähetin viestiä webmasterille. Lootassanikaan en kerro mitään oikeasti henkilökohtaista. Itseasiassa siinä on tasan kolme sanaa... ja siinä ei ole siis nimeäni. Poistin tunnukseni kokonaan. Ja olisin niin halunnut sättäilemään...
  13. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    En ole paljastanut nimimerkkiäni kellekkään,edes mielhelleni. Näinköhän tunnukseni ja salasanani on ollut sillä kyseisellä listalla. Voi prkl |O
  14. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Ei löydy muita saman nimisiä. Suomi24-sähköpostin osoite on nimimerkkini siellä ja en ole missään paljastanut oikeaa nimeäni. Todella outoa ja tekisi mieli selvittää, miten tämä on mahdollista.
  15. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Nimelläni löytyy yksi henkilökohtainen juttu ja kuva, mutta en ymmärrä, mistä oikea nimeni on paljastunut! AAAPPPPUUUAAAA
  16. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Ei mitään kiristystä. Tässä se viesti: (muokkasin siis, ettei enää täällä paljastu ihan kaikki...) rapsraps... kivaa ja jännää?? "nimeni", hih! googletin sua vähän ja hokasin että oot vissiin XXX-alan ammattilainen? jee jee.. mä oon ollut jo pikku pojasta asti ihan XXXhullu...
  17. Pitkänmatkanpainija

    APUA! Henkilölisyys paljastunut netissä

    Sain Suomi24:ssä sähköpostia, jossa kerrottiin että viestin lähettänyt henkilö on googlettanut minua nimelläni ja saanut sitä kautta selville asioita minusta!!! Kuinka se on mahdollista? Liittyiskö taannoiseen salasana paljastuksiin? Vaihdoin kyllä salasanani pian sen jälkeen. Pelottaa!!!
  18. Pitkänmatkanpainija

    mistä liikkeestä silmälasit?

    Tilasin kerran favopticilta kehyksiä sovitettavaksi, mutta ei ne sitten miulle käynytkään. Ostan mielummin niin, että voin sovitella useampia kehyksiä, kun miulla on jotenkin vaikeet kasvot, tai sitten oon aika nirso :ashamed:

Yhteistyössä