Saiskohan kaupasta ilmatteeks

Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
Meiltä ainakin saa. Biojätteeseehän ne menee.
Kiva :D
Pitääkin kysästä ens kerran kun kaupassa käy josko sais kaapasta kuoria pussiin =) Tänään sipulia kuoriessa meinas iskee jo epätoivo, ettei me syödä enää muutakun sipulia et saadaan tarpeeks kuoria kasaan :LOL:


nappe, sipulilla saa sellasta oranssinkeltasta lankaa. Tällasta
 
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja kaupantäti:
Meiltä ainakin saa. Biojätteeseehän ne menee.
Kiva :D
Pitääkin kysästä ens kerran kun kaupassa käy josko sais kaapasta kuoria pussiin =) Tänään sipulia kuoriessa meinas iskee jo epätoivo, ettei me syödä enää muutakun sipulia et saadaan tarpeeks kuoria kasaan :LOL:


nappe, sipulilla saa sellasta oranssinkeltasta lankaa. Tällasta
ei paha, kyllä mulle tuon väriset lämmikkeet kelpais.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänmatkanpainija:
Ihanan värisiä lankoja. Ootko kokeillu punasipulin kuoria? Kananmunat värjäytyy niillä tummanpunaiseksi...
Mä oon ihan noviisi näissä kasvivärjäys jutuissa vielä =) Vasta oon keräilemässä aineksia millä värjätä. Kattilakin uupuu vie :D Mut punasipuliakin vois kyllä koittaa, tiedä sitten lähtiskö niistä väriä lankoihin. Mut jos ei, niin ainahan ne vois sitten jollain muulla värjätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
mä voin alkaa sit sun kanssa värjäilee JOSKUS.

ihanitse-foorumissa on ollut paljonkin keskustelua kasvivärjäyksestä.
Joo, ala vaan :D
Mä oon jo keräilly kasan voikukkia ja ne tuolla partsilla on kuivamassa. Nyt on vuorossa noi sipulinkuoret ja sit haluisin nokkosta koittaa.

Mä joskus tonne ihanitseen oon rekisteröityny, mut mut potkastiin pellole kun en käyny pitkään aikaan sie mitään kirjottaan :snotty:
 
Saahan niitä.. mitäpä sitä ei olisi tullut tehtyä... :whistle: Varaudu siihen että sinua katsotaan sen näköisenä että "onkohan tuolla jäänyt lääkitys liian vähälle..." Syksyllä sitten veriseitikkiä keräämään... (ja minä en ole vielä rikastunut niin paljoa että oisin lankoja päässyt värjäämään mutta käsintehtyä paperia...)
 

Yhteistyössä