Mitäs miehenne ovat saaneet työpaikalta joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti
Ison pahvilootallisen kaikkea mahollista herkkua... esim. Suklaata monta herran rasiaa sekä marmelaadirasioita, kahvipaketteja, keksejä, yleellisempiä purkkeja... Iittalaa, Marimekon servettejä JNE. Oikein kiva lahja oli :)
 
VIERAS
En vielä tiedä mitä saa eri yhteistyökumppaneilta. Aamulla kun mies läksi töihin sanoi, että 6 lahjaa pitäs hakea. Sisältöä en vielä tiedä. Mutta kun mies tulee töistä pääsen avaamaan ne paketit :D
 
Työnantajalta jonkinlaisen joulurahan ja alaisilta suklaata, suklaata, suklaata, mukin, kukan, glögimaustetta, itsetehtyjä kortteja... on opettaja nääs :xmas:Tänä vuonna tuli vähemmän, mitä aikaisemmin. Hmmm

Laittakaas te vanhemmat niille opettajille kivoja joululahjoja jatkossakin B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Joulukinkku
Taitaa sitten miehes olla samas työpaikas ku meikäläinen ;) Mä sain nimittäin kans joulukinkun,vaikka oon jääny kyseisestä firmasta mammalomalle 9 vuotta sitten... :whistle: :xmas: (tai mistä mä tiedän jos jostain muustakin työpaikasta lahjotaan kinkulla... B) )

Ainiin ja mieheni työpaikan lahjonnat oli; glögitiivistettä ja firman logolla varustettu muki
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pitkänmatkanpainija:
Työnantajalta jonkinlaisen joulurahan ja alaisilta suklaata, suklaata, suklaata, mukin, kukan, glögimaustetta, itsetehtyjä kortteja... on opettaja nääs :xmas:Tänä vuonna tuli vähemmän, mitä aikaisemmin. Hmmm

Laittakaas te vanhemmat niille opettajille kivoja joululahjoja jatkossakin B)
Mä taas päätin viime vuonna että en enää lahjo opettajia,varsinkaan jouluna... :ashamed:
 

Yhteistyössä