mitä "edesmennyttä" telkkariohjelmaa/-sarjaa kaipaat??

  • Viestiketjun aloittaja hopo
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Ois kans kiva nähdä uudestaan niitä lastareita, jota tuli silloin kun oltiin pieniä... mm. maija mehiläinen, snorkkelit..
Tao tao,peukaloisen retket.
Nää oli hyviä! Ja muistaako kukaan teistä sellaista lastenohjelmaa, joka tuli aina sunnuntaiaamuisin, ja oli jokin satu? Siis ihan aikuisten näyttelemä juttu... en muista tarkemmin, mutta ei oo tullut vielä vastaan sellaista, joka muistaisi saman jutun.
Siinä alkumusiikissa oli semmoinen robin hoodin näköinen heebo ja kettu juoksenteli jaloissa :D Ne oli hyviä satuja mitä siinä sarjassa oli.

Itse kaipailen klaania, sitä nuortensarjaa. Senkin kyllä saa dvdnä. Niinku suuren osan muistakin kaivatuista :D
 
don
Miami Vice, Dallas, Dynastia,Columbo, Hill Street Blues, Lemmenlaiva, Ritari Ässä, Bill Cosby Show, Pyhimys, Kojak, Onnenpäivät, Taistelupari, Starsky and Hutch, Taxi, Magnum P.I.,
 
Hotelli Seger, Varustamo (Rederiet), Skilda Världar (nyt en muista mikä se oli suomeksi... Sydämet solmussa tjsp.)... Mä oon tällainen ruotsifriikki :D

Ja sitten Glory Days, Lemmenlaiva ja Dempsey & Makepeace (oiskohan ollut suomeksi just tuo Taistelupari?).
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mmmi:
Alkuperäinen kirjoittaja Minnie-:
Muistaako kukaan yleltä tuli 90-luvun alussa sarja, jossa hampurilaisravintolassa murhattiin mies ja se jauhettiin jauhelihaksi hampurilaispihveihin. Joku milkway tai jotain?


en muista sarjan nimeä, mutta yks pääosan esittäjä (oliskohan ollut just se joka jauhoi) on se naisnäyttelijä jonka etunimi on Nina... muisti pätkii..
Milkshake oli sarjan nimi ja mun muistaakseni Nikke lignell oli yksi pääosan esittäjä.
 
mm
Mallenin suku,on toosi vanha sarja,jäänyt vaan mieleen että oli hyvä!
ja toinen olis se sarja,missä tunnarina Jon Englishin laulama biisi Six ribbons. muistaako kukaan sen sarjan nimeä??
 
mm
Alkuperäinen kirjoittaja mm:
Mallenin suku,on toosi vanha sarja,jäänyt vaan mieleen että oli hyvä!
ja toinen olis se sarja,missä tunnarina Jon Englishin laulama biisi Six ribbons. muistaako kukaan sen sarjan nimeä??
no niin! itse muistin,eli Vastatuuleen!!
 
Gold digger
Alkuperäinen kirjoittaja Phoebe:
Melrose Place
Maa2
Niin sanottu elämäni
Lemmenlaiva
Frasier
.....
mä tahtoisin kans nähdä uusiks ton Maa2 sarjan se tuli muistaakseni kakkoselta. sit nää kans:
Pelottaako
Niin sanottu elämäni
Ruusun aika
Tähtilampun alla??
Samaa sukua eri maata
Puhtaat valkeat lakanat
Dawsons creak
Roswell
Enkeleitä ja pikkupiruja
Lämminveriset
Milkshake

onko jotain palstaa mihin näitä sais toivoa? siis jotain telkkukanava osioo mistä päättäjät mahdollisesti niitä lukis?
 

Yhteistyössä