apua huonepeliin

Tätä on täällä joskus pelattu ja olen itsekin tämän läpäissyt, mutta nyt ei meinaa millään onnistua... On muuten kaunis grafiikka ja sopivat taustaäänet.

Oon saanut kahteen ylimppään lootaan kortit ja pari kirjeen palasta.



http://alt.tnt.tv/games/thedoors/
 
minnnukka82
Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
Alkuperäinen kirjoittaja sit :
kun oot saanu sen kuution valmiiks työnnä se sellaseen kahden hyllyn väliin ja sit aukee seuraava ovi
siis mihin?
seuraavan oven vieressä on meilkein aina sellanen kolonen mihin sen kuution saa mahtuu. siinä huonees mis olet sisällä..
 
minnukka82
käytävän laatikosta tulee kortti, lattian raosta kirjeen pala, patterista kuution pala, huoneesta: takin taskusta paperin pala, takka kuutioon pala, puhelin kuution pala, sohvalta kortti, huoneen patteri pala kuutioon, ja kuutio on valmis! laita siihen hökötykseen joka on huoneessa oven vieressä!
 
minnukka82
toimisto: laatikosto alin laatikko, kirjahylly yhden kirjan välis kortti, lampun alla yks kortti,pöydän ääressä oleva tuoli on pala kirjettä, siirra kellon viisarit klo: 6 ja kuutio tulee sieltä sit
 
minnukka82
makuuhuone: huoneen katto/lattialta löytyy kuva joka on sama kun käytävällä oleva taulu menen taulun luo näpyttele siihen koodi 72273 (sama kun kirjottaisit tekstarii kännykällä) kuutio tulee sieltä, tyynyn alta tulee kortti, kuutio vaate kaapin alla olevaan lokeroon, ja kaappi aukee.
 
anna
siis kuinka te pääsette keittiöön? mulla on kaksi kuutiota joilla oon avannu 2 ovea ja joku paperi missä on se taulun kuva missä on se mies sieltä alkupaikasta,4jotaki korttia ja yks joku paperi mis lukee general hospital ja 3 paperin palasta. mihin nyt?
 

Yhteistyössä