ketä täällä on?

valitettavasti minä vieläkin... :attn:
tulin just tupakilta ja koiruus valloittanut mun paikan ja on siis isännän kainalossa..
ei viitti herättää kun nukkuu niin sikeesti että kuorsaakin, koira siis..
(vaikkei meillä koira koskaan sängyssä saa olla, mutta kerta se on ensimmäinenkin näköjään).....
 
Minttulii: Voi että :D Meidän neitikoira viepi aina miehen paikan, minun paikkaa ei koskaan :D Saa nähdä miten on, kun olen ekan yön poissa ja mies on neidin kanssa kahdestaan.. Taitaapi olla hyvästien sanominen rauhallisille yöunille edessä :D
 
meillä katsos poikakoira... :D
heh! meitin poitsu on aamulla/päivällä äitinpoika ja kun isäntä tulee kotiin töistä niin ei ole huomaavinaankaan mua.. :D

Hauskan näköistä kun koira ja isäntä selät vastakkain.

Meillä koira ollut pennusta lähtien (ikää tosin 1v1kk nyttenkin) yökylässä papalla, mummolla, ja mun kaverilla.. :) Eikä ole ikävä ollut.. ainakaan kukaan myönnä :)

Nyt ei tosin ole 3kk ollut missään yökylässä.. hmm, olis varmaan aika ottaa vapaata itselle. Varsinkin kun olen ollut (heh älkää naurako) suurimman osan ajasta työttömänä omasta halusta tän vuoden aikana mitä tää pikku koiruus ollut meillä, eli äippälomaa pitänyt. Ja nyt on aikamoinen ruljanssi saada hänet viihtymään yksin kun mä lähden / olen ollut töissä..

Tää ei kyllä kuulu tänne mutta täällä ollaan silti :LOL: :p
 
ui pientä..aika söpöä :)
jos seuraavat pari vuotta odottelis jollei tuota vauvaa siunaannu niin josko ottais kolmannen koiran.. tämmöset veijarit meiltä löytyy jo. isompi on 07/05 syntynyt, ollut pennusta asti, samoin myös tää pienempi on pennusta asti meillä ja syntynyt 08/06.
pojat näkee ruokaa tässä kuvassa.. isäntä siis juuri laittamassa lattialle kippoja, pojat valppaina.. :D

Ja tässä äsken napattu kuva.. en jaksanut peittää isännän naamaa! ei kai se siitä suutu.. :whistle:


*muoks, kuvat poissa*
 

Yhteistyössä