Hakutulokset

  1. M

    *Lokakuun `09 Mahapyöriäiset Lokakuussa* *72 nyyttinsä saanutta ja 23 vielä kasvattaa masuaan!* (Vauvautuneet laittakaa tietonne yv:nä!!!)

    Heippa! Oli pakko kirjautua ja kommentoida tätä. Olen seurannut palstaa epäsäännöllisen säännöllisesti. Kiva lueskella muiden samoilla vkoilla olevien juttuja. Mulla siis la 28.10. Eli tähän possurokotteeseen lähinnä reagoin,, Kuka sinulle on sanonut, ettet kuulu enää Marraskuussa...
  2. M

    Etinen istukka pelkoa..

    Kiitos kannustavista vastauksista :heart: Yritän olla positiivisella mielellä.. ja etenkin, kun löysin nyt vielä yhden jutun netistä..jossa kerrottiin vain todella pienen prosentin jäävän todella etisiksi. Mutta silti.. Voi kun olisin vaan jättänyt googlettamisen väliin :ashamed:. Kait se...
  3. M

    Etinen istukka pelkoa..

    Heippa! Eli onko kohtalotovereita? Mulla toinen raskaus meneillään ja nyt rv 23. Rakenneultrassa vkolla20 todettiin tämä marginaalinen eteisistukka. Vuotoa ei ole ollut koko aikana ja kaikki mennyt ihan hyvin.. Kätilökään ei asialla pelotellut, muttta tämä kirottu netti.... Niin, eli kaikki...
  4. M

    Onko ketään jolla kilpirauhasenvajaatoimintaa ja kärsii lapsettomuudesta?

    Mulla on ko sairaus, mutta en kärsi lapsettomuudesta. Pelkäsin kyllä kuollakseni, ettten ikinä saa lapsia sen takia. Mutta niin vaan kävi, että yksi taapertaa tossa menemään ja toinen on mahassa. Omalta lääkäriltä kysyin asiasta jo lukioaikana, kun olin jostakin tästä lukenut.. Lääkärini...
  5. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Onnea, onnea sonjalle :flower: :flower: :heart: Niin ja kiitos gutupallo :heart:
  6. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    No en nyt taas tajuu miten noita haukottelijoita tuli kax..ja mistä toi t siihen tuli :whistle:
  7. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Kylläpä sua nyt piinataan sonja |O T |O Toivottavasti pian selviää ja vielä sillä toivotummalla tavalla ;) Ilmoittelehan, kun tiedät!
  8. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Pahoittelut P123 ja tipi75 :hug: Mitä kuuluu HennaMarille?
  9. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Kiitos Minky & sonja R :heart: Mitä sulle Minky kuuluu? Joko olet varannut ekan nlan? Onko oireet pahentunu? Mulla tosiaan huono olo on jo nyt.. Ei kiva, kun tiedän että se vaan pahenee pahenemistaan.. Niin ja sonja R .. niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy.. Onko sulla mtn oireita?
  10. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Kiitos Rauna :heart: Vähän epätodellinen olo vieläkin, kun oltiin varauduttu kuitenkin vähän pidempään yritykseen. Ihanaa toki näin ja nyt koitan vaan pitää itseni kasassa näiden km pelkojen kanssa.. Mulla on jo aika etova olo ollut tämän aamua, joten ihanaa, että poitsu nukkuu kerrankin...
  11. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    No pääsin sitten viimein apteekkiin.. Apteekin omalla testasin vaaleanpunaisen plussan :heart: :heart: :heart: Pelkona tässä nyt kuitenkin se, että hormoonia näyttää edelleen olevan vähänlaisesti ja toivottavasti en joudu kokemaan uutta keskenmenoa :( Mutta se oli nyt kuitenkin plussa...
  12. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    :hug: gutupallo ja amansikka. Mulla ei edelleenkään menkkoja kuulu ja en pääse testiä hakemaan, kun mies töissä ja poika kuumeessa.
  13. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    tuli toi lihotus vähän väärään paikkaan :headwall: Piti siis gutupallo olla lihavoituna, ei koko loppu sepostus.. No mutta saanen kipeenä anteeks :)
  14. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Heipparallaa kaikille! Harmitteluni pudonneille :hug: ja eikhän täältä perässä tulla. Tosin menkkoja ei kuulu vieläkään, mutta eihän ne ole kuin päivän myöhässä. Me ollaan pojan kanssa kipeenä molemmat ja ei pääse uutta testiäkään ostamaan.. Ne mun väsymykset tais siis vaan olla tän taudin...
  15. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Huomenta kaikille! Joo niistä Vilja-testeistä.. Enpä oikeesti taidakaan enää luottaa niihin minäkään. Eilen sitten hätähousuna tein illalla testin ja sain hailakkaan haamun. Siinä oli oikeesti hitunen väriäkin, joten en nyt ihan viivanpaikaksi olisi tulkinnut..niin kuin en sitä gutupallon...
  16. M

    Raskaustestin tilaus.

    Mulle tuli ainakin vahvistus ja se lasku pitää muutes maksaa ennen kuin lähtettävät mitään sieltä. Joten tee vaan uus tilaus ja ota joko tilausta tehdessä maksutiedot ylös tai anna se spostiosoite, johon laittavat laskutiedot. Mulla kokemuksi viljan normitestistä kahden vuoden takaa. Olin...
  17. M

    Vauvakuumeisille!!

    No vautsi Tuulia :) On se lapsille myöhemmin ihana, jos sattuisi tulemaan pieni ikäero. Meillä tämä on lykkääntynyt mun jaksamisen takia. Poitsu ei tosiaan ole sieltä rauhallisimmasta päästä ja en ole jaksanut aikaisemmin toista edes ajatella.. Viime keväänä oli tosin yllätysraskaus, joka...
  18. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Kiitti mansikka tiedosta :) Jätän testaamatta ja jos tätsyä ei yön aikana kuulu, ni aamulla sit testailemaan :)
  19. M

    ** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

    Heips kaikki :wave: No se testi ei ole vieläkään tullut :headwall: Tai siis meille tulee päiväposti tosi myöhään ja en tiedä viitsiikö sitä sit enää iltapäivällä testata..tai siis onko sillä väliä, jos sillä sensitivellä testaa? Luulisi sen ehkä näyttävän, jos jotain näytettävää olisi...
  20. M

    Vauvakuumeisille!!

    Heips :) Meillä poika 1v4kk ja toista kuumeillaan.. Yk 1 jo menossa ja itseasiassa näinä päivinä pitäis tätin kurvata kylään, jos on tuloillaan. Tietty toivossa on, että tärppäisi mahd pian, mutta toisaalta alunperin lähdimme yritykseen ajatuksella "ei mitään kiirettä". Mites sinä sannis, onko...

Yhteistyössä