Raskaustestin tilaus.

Menkkojen ei pitäis alkaakkaa vielä joten eivät siis myöskään ole myöhässsä mutta ajattelin valmiiksi tilata netistä Vilja-merkkisiä raskaustestejä jos vaikka pääsis testailemaan jossain vaihees...vähän on olo semmoinen jollei joku flunssa sitten ole tuloillaan.
Täytin tilauksen/tiedot ja yritin lähettää mutta sitten kone jotenki jumittu enkä siis ole yhtään varma lähtikö tilaus.
Te jotka olette tilanneet,niin onko sähköpostiin (lisäsin tietoihin) tullut jokin "tilausvahvistus" tai vastaavaa josta tietää että tilaus on mennyt perille?
Jotenki epäilen ettei menny.

Millaisia kokemuksia on Viljan herkistä testeistä?

Entä kuinka aikasessa vaiheessa saisivat terveyskeskuksessa selville verikokeella onko raskaana ja tekeekö ne testin ilman esim.lääkärin määräystä??

 
Mulle tuli ainakin vahvistus ja se lasku pitää muutes maksaa ennen kuin lähtettävät mitään sieltä. Joten tee vaan uus tilaus ja ota joko tilausta tehdessä maksutiedot ylös tai anna se spostiosoite, johon laittavat laskutiedot. Mulla kokemuksi viljan normitestistä kahden vuoden takaa. Olin tyytyväinen :)
Mun mielestä verikokeessa näkyy kuukautisten pois jäätyä. Tai voi näkyä tietty aikaisemminkin, mut tuskin tekevät. Enkä tiedä muutenkaan käytäntöä, että tekevätkö muutoin kuin lääkärin määräyksestä. Mulle sanottiin ekaa odottaessa, että luottavat kotitesteihin, eivätkä näe mitään syytä testata uudelleen. En tiedä sit tapauksessa, jossa kuukautiset jääneet pois, mutta kotitestit negoja. Varmaan sitten tekevät.
Tulipa sekava sepostus :LOL:
 

Yhteistyössä