Vauvakuumeisille!!

Perustetaanko ryhmä vauvakuumeesta kärsiville joilla on jo lapsi/lapsia..?

Meillä on 1v2kk poika ja nyt kärsin aivan mielettömästä vauvakuumeesta!! Kaikkialla on raskaana olevia naisia :) Jos sinulla on samanlaisia tuntemuksia ja on jo lapsi/lapsia tule juttelemaan =)
 
Heips :)
Meillä poika 1v4kk ja toista kuumeillaan.. Yk 1 jo menossa ja itseasiassa näinä päivinä pitäis tätin kurvata kylään, jos on tuloillaan. Tietty toivossa on, että tärppäisi mahd pian, mutta toisaalta alunperin lähdimme yritykseen ajatuksella "ei mitään kiirettä".
Mites sinä sannis, onko yritys jo päällä? Onko teidän poika kuinka vilkas? Meillä meno aika hurjaa ja välillä mietin, että miten sitä sitten pärjää kahden kanssa..tai ihan aluksi sen ison mahan kanssa.. Mutta silti kuume on kova ja pojalle tahtoo sisaruksen ;)
 
Meillä ei ole yritys käynnissä, mutta vauvakuume on kova! Miestä yritän suostutella =)

Meillä joonas menee välillä sellaista kyytiä että ei perässä pysy. Mulla juuri oli menkat ja nyt ovista bongailen mutta kun ollaan käytetty ehkäisynä tota keskeytettyä yhdyntää niin en sitten tiedä suostuuko mies ihan kunnolla yrittämään vielä :whistle:
 
No vautsi Tuulia :) On se lapsille myöhemmin ihana, jos sattuisi tulemaan pieni ikäero. Meillä tämä on lykkääntynyt mun jaksamisen takia. Poitsu ei tosiaan ole sieltä rauhallisimmasta päästä ja en ole jaksanut aikaisemmin toista edes ajatella..
Viime keväänä oli tosin yllätysraskaus, joka päättyi ihan alussa keskenmenoon. Ja Sannis.. Se ylläri sai alkunsa just tolla teidän ehkäisymenetelmällä :LOL: Kunhan ite nyt vaan bongaat oviksen ja viihdytte sillon peittojen alla tiiviisti..ni jos vaikka touhutipat löytää tiensä perille ;) Ei se siun miehes voi ihan vastaankaan olla, koska suostuu tuohon. Muuten vaatisi sulle pillereitä tai jtkn muuta ekeinoa.
 
Juu,melko laillahan uusi sais tulla perään.Noilla isommilla tytöillä ikäeroa "sentään 1v 1 kk ;)
Nyt on kuitenkin ekaa kertaa mahavaivaton vauva,niin kyllähän tähän jaksaa uuden...vaikka sitten mahavaivaisen :D
Ja olen ajatellut,etten haluaisi aikanaan olla kovin reilusti yli 50 v.,kun nuorin lentää pesästä :LOL:
 
Täällä myös yksi kuumeilija :) Tyttö täytti tammikuussa vuoden ja nyt on jo kova kuume päällä! Yritys on periaatteessa varovaisesti aloitettu vaikka odottelen vielä että omat kilpirauhasarvot normalisoituvat. Tärppiä en odota nopeasti vaikka toivon kyllä. Tyttö on keinohedelmöitetty mutta pieniä mahdollisuuksia on olemassa normaalialkuiseen raskauteen. Muutaman kuukauden päästä pakkasukkoja suunnitellaan kyytiin, jos ei ennen sitä tärppää :)
 
Meillä nuorimmainen 4 kk ja eka yritys 5. lapsesta päällä =) . Ajatuksena, että tulee jos on tullakseen, ainakin näin alkuun. Nuorimmainen syntyi sektiolla ja sen puolesta saa vielä muutama kuukausi vierähtää. Tosin tämä ikä tekee sen, ettei noita kuukausia montaa ole enää heittää hukkaan :'(
 
Täälläkin yksi erittäin kuumeinen :wave: :D
Ennestään kaksoset 2.5v. ja kolmas on saanut tulla jo vuoden verran. Ensin olimme tjot-asentella mutta viimekesästä ollaan yritetty ja kuumeiltu jo ihan tosissaan.
Syksyllä olin tutkimuksissa ja sain lääkkeet avuksi munasolun irtoamiseen. Viimekierrossa sainkin odotetun plussan mutta raskaus meni kesken heti alkuunsa :ashamed:
Surusta on toivuttu ja yritystä jatketaan taas entiseen malliin ;) Uskon ja toivon että kolmas rakas meillekin vielä tulee :heart:
 
Meitähän on jo aika paljon! Tuota nimeä mietin tälle ryhmälle ja keksin Vauvakuumeiset 2009 sopiiko? Jos jollain on parempi nimi niin otan ideoita edelleen vastaan. =)

Joonaksen sain nukkumaan tossa 19.00 ja nyt katselen telkkaa ja kohta meen syömään. :)
 
Sannis tuo nimi on oikein hyvä =) sopii mulle!

Pitäiskö esitellä vähän eli minä olen vm -79 ja tyttö on 01/08 ja etelästä päin. Meillä yritys on oikeestaan alkanut. Odottelen vielä kilpparin normalisoitumista, mutta ei ehkäistä :D
 
jätettiin cerazette pillerit pois joulukuussa ja nyt on kierto normalisoitumassa, mutta kiertoni 25 päivää kun ennen lasta se oli 30 päivää. Nyt mulla olisi "varmat "päivät 22-24.2 jolloin voisi tärpätä..tuo siis vauva-lehden laskurilla laskettu.. :)
 
Mä lähden töihin 12.

Mä eilen tilasin netistä raskaustestejä :ashamed: Vauvakuumeinen kun olen...kaikki mahavaivat yms viittaa ihan varmasti raskauteen :LOL: No onpa varalla jos tarvii!! Nyt suihkun kautta töihin. Heippa!
 
Täällä tikutettu tänään ovisplussa ja toivottavasti myös tulisi hyödynnettyä :heart:
Kierto on jo pitkällä kp 25 ja myöhään tämä plussa tuli mutta tämä onkin km jälkeinen kierto ja näemmä pitkäksi menee!

Minä olen myös vm. -79 ja pojat 7/06. Tampereen seudulla asustellaan :wave:

Meillä pojat olleet kuumeessa vuoron perään ja oon niiden kanssa ainakin vielä tänään kotona! Vähän alkaa kyllä neljä seinää ahdistamaan kun ei uloskaan pääse!
 
Voi että odottan,koska iyse pääsen tikuttelemaan ovista =)
Tosin eilen taas yritettiin auttaa haikaraa ;)
Oishan se mukava jälkitarkastuksessa lääkärin todeta,että hetkonen...täällähän on jo uus :LOL: :LOL:

Sain nukkua ruhtinaalliset unet,kun mies heräs vauvan kanssa.
Tällainen on ihan uutta mulle,koska exä isompien kanssa suhtautui niin,että "itepä olet ne tehnyt!"
Just...
Neitseellinen sikiäminen :LOL:

Me asustellaan Lohjalla,itse täytin viime kuussa 31,tytöt on 11 ja 10 ja poika 5 vuotta.
Että hulinaa riittää.
Tosin nyt on huoltajuusoikeudenkäynti meneillään,että saisin lapset meille.
Exä aikanaan otti lapset uhkailun ja kiristyksen avulla itselleen ja nyt siten korjataan sen draaman satoa,kun lapset ei voikkaan enää hyvin :ashamed:
Mutta siitä myöhemmin.

Iltapvä:llä olis nla,joten täytynee mennä ehostautumaan :LOL:

Palaillaan :wave:
 
Tuulia 78: Toivottavasti kaikki selviää :hug:

Joonas nukkuu ja mä surffaan netissä.. :) Mitäs muille kuuluu?

Mä voisin hieman kertoa itsestäni: Olen 23 ja aviomies on saman ikäinen. Asutaan lahdessa omakotitalossa. Ostettiin tämä talo 2kk sitten. Joonas on meidän ainut lapsi. Ja nyt on haaveissa toinen. Joonas on siis iältään 1v 2kk.
 
Sannis minäkin täällä toivon, että mun kierto normalisoituis. Viimeksi kesti 20 päivää ja sitä edellinen kirto oli vielä vähemmän :/ Tässä kierrossa kuitenkin bongasin tikulla oviksen kp14 ja peitot heilui. Nyt menossa kp16, normaali kierto olis varmaan noin 26 päivää. Milloinkas niitä ekoja oireita pääsis kyttäämään??
En muista enään vaikka silloi kun raskauduin ajattelin etteä tätä en unohda ikinä!! Olin vaan kirjoittanut ylös, että ennen plussaa tuli flunssa ja näppylöitä ja pissa oli ihan sitruunan väristä :D

Mitenkäs te kenellä on jo useampi lapsi, oliko raskaudet samnlaisia vai erilaisia?
 
Mulla on joka ikinen raskaus ollut erilainen :attn:
Ja 4 niitä jo on kertynyt!
Mulla on testit näyttänyt plussaa jo 3 pvä.ää ennen kuin edes pitäis.
Tästä pikkuneidistä bongasin oviksen kp 19 ja 29. pvä sain jo plussan =)
Ja aina joka oviksen jälkeen olen löytänyt vaikka minkälaisia oireita mutta näin jälkeenpäin muisteltuna sen tärppäämisen jälkeen on ollut ihan oireetonta.

Mutta niin se vain taitaa mennä,että jos tässä vielä oviksia ehtii testaamaan,niin kyllähän minäkin ettin ittestäni jos jonkinlaista positiivista oiretta ja taidan käydä mittauttamassa lämpöjäni vielä tuon Chiran luonakin :LOL:
 

Yhteistyössä