Etinen istukka pelkoa..

Heippa!

Eli onko kohtalotovereita? Mulla toinen raskaus meneillään ja nyt rv 23. Rakenneultrassa vkolla20 todettiin tämä marginaalinen eteisistukka. Vuotoa ei ole ollut koko aikana ja kaikki mennyt ihan hyvin.. Kätilökään ei asialla pelotellut, muttta tämä kirottu netti....
Niin, eli kaikki kauhutarinat on luettu ihan istukan irtoamiseen asti ja nyt tää pelko käy ihan sietämättömäks.. Mahdollisuushan on vielä aika suuri, että istukka siitä nousee, mutta kontrolliultra on vasta vkolla 32.
Tsempatkaa nyt jotenkin tätä pelkäävää :ashamed:

kiitti :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja babjuska:
kaverillani on ollut kolmessa raskaudessa istukka rakenneultrassa vielä edessä,mutta siittä se on joka kerta noussut ennen tuota 30viikkoa pois!!toivottavasti niin käy myöskin sun kohdallasi :heart:
Etinen istukka ja edessä oleva istukka on kaksi eri asiaa. Mulla on istukka edessä ja sillä ei ole merkitystä raskauden kulkuun. Jos istukka on edessä pystyy aivan normaalisti synnyttämään alateitse. Mutta etinen istukka onkin sitten eri juttu.

=)
 
Minulla myös toinen raskaus, ja marginaalisesti etinen istukka havaittiin rv 16+ kun alkoi vuotamaan kirkasta verta. Niukat vuodot ilmaantuivat satunnaisesti ja kestivät muutaman viikon. Nelisen viikkoa kontrolloitiin ylimääräisillä ultrilla, ja viikko sitten rv 20+ oli istukka noussut kohdunsuulta jo kolmen-neljän sentin päähän. Eli yritä olla murehtimatta (tiedän ettei ole helppoa), istukka voi nousta todella lyhyessä ajassa ylemmäs! Koeta jaksaa! :hug:
 
Kiitos kannustavista vastauksista :heart:

Yritän olla positiivisella mielellä.. ja etenkin, kun löysin nyt vielä yhden jutun netistä..jossa kerrottiin vain todella pienen prosentin jäävän todella etisiksi. Mutta silti.. Voi kun olisin vaan jättänyt googlettamisen väliin :ashamed:. Kait se pitää paikkansa, että raskaana oleville pitäisi antaa nettikielto =)
 

Yhteistyössä