** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

tervetuloa uusille :)

Täällä nyt ihmetellään, että missä mennään |O

tänä aamuna kun heräsin niin maha on tosi kipeä, ei sillä tavalla kuin on ennen kuukautisia, vaan ihan ihmeellisellä tavalla... ihan kuin maha venyisi?! molempiin munasarjoihin särkee.. en ole sen sunnuntaisen testin jälkeen enää testaillut, kun en kestä enää negoja..

Nyt tekisi mieli testata, mutta ei ole testejä, eli pitäisi huomen aamuun odotella :D

mitähän tuo mahakipu voi olla?! pelottaa, että jos kohdussa on joku tulehdus tai jotain?!

Auttakaa viisaammat ja kokeneet, en enää tunne omaa kehoani.. :ashamed:
 
MML
Mulla koski mahaan kanssa kun aloin oottamaan ekaa kertaa, se oli semmosta vähän kun menkat oisi alkamassa. Sitten olinki aika hämmentynyt kun tein positiivisen r-testin :) Siksi nytkin oon niin toiveikas kun on mahaa särkeny. Tulehdus yleensä nostaa kuumetta tai ainakin tulee jotain pahan hajusta vuotoa.
 
Täällä koitetaan 5:stä aamuvuorosta selvitä hengissä :D 2 takana,herään 4.30 |O Oon niin poikki ain nää aamut... :/ Negat testattu 10miu liuskalla sekä 20miu puikolla,tätiä ootellessa,voi olla et ovis on ollu 1-2 päivää ff:n oletusta aiemmas ja täti kurvaa ferrarilla tänään tai huomenna :kieh: Lmmöt oli aamulla laskenu 36.27 et taitaa olla peli tän tytsyn osilta pelattu. Dpo10 ois ff:n mukaan mut saattaa olla et on oikeesti dpo11 tai 12 ja miul yleensä luteaalivaihe on 13 päivää. Tsemppiä hurrjasti huomisen testaajille!!! :D Piän tääl peukkuja ja käyn kurkkii kuulumisia! d :D b
 
Menkat kovasti tekee tuloaan, pyyhkiessä välillä jotain punertavaa. Päänsärkyä ja menkkajomotusta ollut koko päivän. Miks ne ei voi alkaa sitten kun on kerran alkaakseen, niin kunnolla samantien. :headwall: Oikeesti niiiiiin ärsyttävää. :kieh:
Mä en oo lämpöjä koskaan osannut mittailla, mutta mitäs tuo dpo tarkoittikaan? Minä ja mun tyhmät kysymykset, koittakaa kestää. :ashamed: Teil on niin hienoja lyhennyksiä, et tuun kysymään vielä moneen kertaa mitä mikäkin tarkoittaa.

Tohon listaan vois kaiketi laittaa 29/18-29 tai jotain tuollaista. Kun toi kierto nyt niin kovasti heittelee.
 
No voi pirun täti kumkvatti jos siun kans leikkii tuollee! :kieh: mut jos toiveita viel eläteltäs et jos ei muuta ku tuhruilee ni sit testiä kehii! d :D b Tuloo vissii sanoista days past ovulation,eliks vapaaa suomennos päivät ovulaation jälkeen :D
 
MML
Gutupallo, ilmeisesti viljassa sitten on olemassa viivanpaikka, jos sulla nyt kerta testit näyttää negaa :( Laskee huomattavasti omiakin toiveita, kun ajattelin jo et oisko tää kuitenki sitä itteään.

Pahottelut Kumkvatille. Jos nyt tiputkin niin nähdään sitten mahdollisesti uudessa viikko pinossa :)
 
Huomenta kaikille!

Joo niistä Vilja-testeistä.. Enpä oikeesti taidakaan enää luottaa niihin minäkään. Eilen sitten hätähousuna tein illalla testin ja sain hailakkaan haamun. Siinä oli oikeesti hitunen väriäkin, joten en nyt ihan viivanpaikaksi olisi tulkinnut..niin kuin en sitä gutupallon omaakaan. No tänä aamuna tein sitten sen toisen samanlaisen ja ei tullut sitä haamuakaan?! Siis oikeesti? Kylhän mie sen tiedän, että jos tekee liian aikaseen voi tavallaan raskaus olla alkanut ja näyttää plussaa..ja sit tuleekin menkat, jotka onkin oikeesti tosi varhanen km.. Mutta mitä hittoa, jos ensin haamuttaa iltapäivällä ja sit aamulla ihan puhdas nega :eek: Pitäsköhän tällasilla paukkupakkasilla olla tilaamatta mitään testejä.. vaikuttaisko?

No joo, siis maha niin kipeä, että pistän jo siteen valmiiksi ja rupean odottelemaan tätsyn vierailua :headwall: . Tulen sit ilmottamaan, kun olen virallisesti tippunut seuraavaan kiertoon. Mutta vielä puhaltelen plussatuulia niille, joilla vielä toivoa on :whistle:

Niin ja kaikille mukavaa päivää :wave:
 
MML
tipi75..................kp23/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp26/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp28/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp29/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp29/30................yk2...................3. haaveissa
P123...................dpo9.....................yk3...................3. haaveissa
Kumkvatti............30/18-29..............elokuusta.........3.haavei ssa

PLUSSAT:
Minky
Henna-Mari87

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82
yöperhonen (kp 3/28, yk 14)

No Henna-Mari, testasitko?? Minä tosiaan testasin apteekin omalla ja nega tuli, ilman tulkinnan varaa. Eli vilja sensitivessä taitaa olla viivanpaikkoja, ainakin pakkasilla :) Voi heittää hanskat tiskiin tältä kierrolta ja jäädä odottelemaan vuotoa. Ihme juttu kun tämä kiertokin on nykyään näin pitkä, ennen keskenmenoa 26-27, muutaman kerran vaan 28. Taisi myös mun ovulaation bongaus mennä mönkään, ensi kerrossa pitää olla tarkempi :) Mikähän se välivuoto sitten oli kp 12..outo juttu.
 
täällä ei menkkoja eikä kyl plussaakaan. oon parit testit tehny. mulla kans tuli ensin joku viivanpaikka/haamu ja sit taas ei mitään. Minkätäkia jotain viivanpaikkoja siihen pitää ilmestyä kiusaamaan :kieh:
Enää en testaa yhtään testiä! Paitsi sitten jos menkat on oikeesti tulematta vielä muutaman päivän kuluttua. Mutta toivoni olen kyllä jo melkein kans menettäny.
 
MML
Tossa jo laskeskelin, että seuraavaksi voisi olla vuorossa noin vk 12 plussa pino :) Voin toimia perustajana ja päivittäjänä. Vielä kun oppisi lisäämään jotain hauskoja koristeita. Tietääkö kukaan miten niitä laitetaan?
 
täällä lähdettiin seuraavaan kiertoon.. (kp 3/28 ja yk 14) hurjat yk:t mulla :/ mutta tämän kierron yritän olla mahdollisimman paljon pois näiltä sivuilta :D (vähemmän stressiä siis, toivottavasti)
ja tuli meille uusi koiravauvakin eilen niin menee sitten sen kanssa touhuillessa ja tutustuessa :)

puhkun kovat plussatuulet teille kaikille tänne.!!!! +++++++ :whistle:

YP :wave:
 
Kiitokset sulle gutupallo suomennoksesta. Jotain tällaista muistelinkin, mutta kun en ollut varma. Ja tosiaan, en jaksa jotenkin uskoa siihen plussaankaan, kun viime "menkat" oli vähän samanlaiset, enempi verensekaista limavuotoa 2 päivää. Silloin ei ollut näitä tyypillisiä menkkaoireita olleenkaan. Nykyisin on vahvasta päänsärkyä ennen menkkoja ja muutama päivä menkkojen aikana. Semmosta ihme nipistelyä/vihlomista ollut molemmilla puolilla tossa alavatsalla, niinku heti kohdun sivuilla. :/

Plussatuulia teille nyt kuitenkin vielä tälle viikolle! :wave: :)
 
aMansikka: minut voi laskea pinosta pois. Mä tuun kyl sit ettii tän tai toisen ketjun, kunhan otan itekki selvää mitä tää on. Voi olla et jos ei muuksi muutu, meen taas ens viikolla apteekkiin ja ostan sen apteekin testin. Nyt mulla oli kotona kotitestit.fi:stä ostettuja testejä ja ne on nyt loppuneet.
 
Täälä alkaa vähän jo jännittää, et josko sitä viimein pääsis itekki testailemaan. Aattelin kyllä aikasintaan lauantai aamuna testata, jos ei menkat ala ennen sitä. Mä en viittis turhaan testailla etukäteen. Päivät vaan menee niin pirun hitaasti.

Oireita nyt ei oikeen oo suuntaan ei toiseen, mitä nyt välillä tätä etovaa oloa. Mutta taitaa olla vielä tuon maha- ja ruikkutaudin jäljiltä.

Että lauantai-aamua odotellessa |O |O
 
Eikä heitellä niitä kirveitä liian aikaisin! Kun raskauduin siitä YK 1:stä, niin minulla oli menkat joidenka jälkeen vasta plussa tuli :eek: No mut keskenhän se meni, tai oli kemiallinen(?).

Jokatapauksessa :hug: kaikille tippuneille.

Itse aion testata huomenna aamulla. Dpo:t on vasta 10, joten pettymyksen riski o huomattava. Mutta minkäs teet kun on näin malttamaton yksilö. :whistle: Niin ja mitään raskauteen viittaavia oireita ei ole (paitsi nukkumisvaikeudet, mitä mulla on aina liittynyt alkuraskauksiin). ;)

Terkuin, P123
 
MML
tipi75..................kp24/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp27/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp29/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp30/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp30/30................yk2...................3. haaveissa
P123...................dpo10...................yk3...................3. haaveissa


PLUSSAT:
Minky
Henna-Mari87

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82
yöperhonen (kp 3/28, yk 14)
Kumkvatti

Sonja R, mitens on? Entäs P123? Itellä kiertopäivät paukkuu, jos ei tänään ala, niin elän elämäni pisintä kiertoa :eek: Minkäs teet, odotellaan. Oireena oisi närästys ja edelleen jatkuvat alamaha kivut.
 
En mä sit tainnu päästä testaamaan ja mun tuntemuksetki, et nyt olis tärpänny tais olla ihan omassa päässä kuviteltuja. Heti aamulla kun kävin vessassa ja pyyhin, niin tuli jo vähä punertavaa paperiin, et kai tää nyt sit on menkkojen alkua :'(

Mä ku jo niin toivoin, et nyt olis tärpänny. Mut eihän täs tietysti oo ku 3 kiertoa vasta yritettykään, mut harmittaa tää silti!!!
 
aamulla malttamattomana testasin taas negan :kieh:
ei kyllä mulla yleensä menkat on alkanu kp 29-30. Nyt taas tällähetkellä ei oo minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen. ärsyttävää...Alkais nyt jos on alkaakseen!
 
Heipparallaa kaikille!

Harmitteluni pudonneille :hug: ja eikhän täältä perässä tulla. Tosin menkkoja ei kuulu vieläkään, mutta eihän ne ole kuin päivän myöhässä. Me ollaan pojan kanssa kipeenä molemmat ja ei pääse uutta testiäkään ostamaan.. Ne mun väsymykset tais siis vaan olla tän taudin alkutekijöitä.
Vähäsen sitä toivoa vielä on, kun ei vuotoa näy.. Jospa ne meidän viljahaamut olisi kuitenkin enteilleet jotakin? Vai mitä amansikka ja gutupallo ;)
Noh, se on niistä mahdollisuuksista ihanin siihen asti, kun ei menkkoja kuulu. Ja kivahan siitä on haaveilla :heart:
Mutta pakko tästä on nyt kömpiä pojan viereen päikkäreille. Katsellaan :wave:
 
Kerkesimpäs pikaisesti koneelle :)

Testi oli aamulla negaa, mutta yritän epätoivoisesti edelleen pysyä positiivisena :D Uusi testi sitten maanantaina.

Äkkiä nukkumaan :wave:

Terkuin P123 ja dpo 10 yk 3
 
MML
tipi75..................kp25/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp28/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp30/28................yk1...................2. haaveissa
sonja R...............kp31/30................yk2...................3. haaveissa
P123...................dpo11...................yk3...................3. haaveissa


PLUSSAT:
Minky
Henna-Mari87

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82
yöperhonen (kp 3/28, yk 14)
Kumkvatti
aMansikka

Minäpäs sitte tipahdin. Jos joku haluaa jatkaa listan päivitystä, minä siirryn seuraavaan listaan :)
 

Yhteistyössä