** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

Minä oon lomailemassa tän vkon veljen perheen kanssa Kalajoella ja hotellista löysin tietokoneen, niin pääsin lukemaan teidän kuulumiset.

Tänne ei mitään ihmeellistä kuulu, ei nyt mitään erikoisempia oireita suuntaan tai toiseen. Mä saan nyt odotella vielä rauhassa ens vkoon ennen kun nyt mitään testejä alan tekemään, jos sellaseen nyt tulee tarvetta.

Onnea Minkylle plussasta ja sonnet82 :hug: ja voimia uuteen kiertoon.
 
Mä täältä edelleen teitä vakoilen :D

Minky Oikein kovasti onnea!

aMansikka Toivotaan, että sun mahdollinen haamu lähtee vahvistumaan. Ei sen noilla kiertopävillä vahva vielä kuuluisikaan olla :)

Kiitokset kaikille tsempityksistä, mun olo on oikeastaan rennompi kuin pitkään aikaa. Jos tän kierron osais vaikka jatkaa samalla linjalla loppuu saakka...
 
heippa.!

käympä täällä vain ilmoittautumassa, että elossa ollaan :D eikä täällä mitään uutta ole.. pirun tätiä odotellaa tällää kyynelten keskellä. itkuherkkyys on ihan uskomatonta (ja toki toiveet taas nousevat), eikä mitään muita "oireita" ole, joten eiköhän se täti sieltä ajallaan kurvaa paikalle.

mukavaa päivää kaikille :)

YP :wave:
 
Yp:lle mielen malttia toivottelen! ;) Miulla esikoisesta ei mitään oireita,ei k6yl toisestakaan,ainoastaan väsymys tuli kuvioihin mut viikkoja oli jo enempi kasassa d :D b *muoks* kakkoselta oli kyl lievää pahoinvointia mut viikkoja oli kasas joku 6 jo sillon :D

Ff oli merkannu miulle ovispäiväksi lauantain toivotaan sen olleen oikeessa sillä lauantaina ja sunnuntaina on täällä peitot heilunu :saint: Et saanpa sittenki jännätä viel täs kierrossa dpo8 ois sunnuntaina varmaan sillon testailen ekan kerran :heart: Sit varmaan seuraavan kerran jos mitään ei näy ni ti-ke akselilla... (testihullu....) :ashamed: Onks kellään kokemuksia d-best testistä??Apoteekista saatavasta.. Oli vissiin 10miu herkkyydeltään,jos sellasen sunnuntaille ostais..... :whistle: Nyt alkaa yöhukit tänään et voi olla hiljasta tää viikko tän tytön osilta oon aina niiiiin väsy koko päivän |O
 
gutupallo, sillä mäki ehkä olen näitä toiveita herätelly että jos tämä oireettomuus olisikin oire :D heh.. mut ei lainkaan sellaista "stressiä" tai muutenkaan niin kovaa pohdintaa ja miettimistä kun ennen... kaipa sitä vaan on turtunut siihen että kerta toisensa jälkeen se täti sieltä tulee.. tai jospa....... ei sitä voi koskaan tietää :)
 
MML
tipi75..................kp16/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp19/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp21/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp22/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp22/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp23/29................yk13.................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp30/28-49...........yk9..................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82

Jaahah. Kaikki oireilee, muttei vielä lisää plussia. Mitens Henna-Mari87? Oot jo lyhyimmät kiertopäivät ohittanu.. Ite ajattelin odottaa lauantaihin ennen uutta testiä, mikä se alkuperänen suunitelma olikin. Tuntuu vaan aika niiiiin pitkältä, eikä saa ajatuksia käännettyä mihinkään muuhun. :/
 
MML
tipi75..................kp17/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp20/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp22/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp23/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp23/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp24/29................yk13.................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp31/28-49...........yk9..................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82

Yksinäni vissiin täälä kirjottelen ja kuumeilen :)
 
Heips :)

Kiva kun aMansikka jaksat silti päivitellä tätä meidän kuivunutta ketjua :)
Oireita tulee ja menee.. Nyt on tissiarkuus iskenyt..mut nekin kun saattaa olla kipeet normaalistikin ennen menkkoja. Mie olen vissiin niin keskittynyt hössöttämään niitä lauantaisia häitä, joten olen saanut ko asian hetkeksi pois mielestä. Varasin tänään viel viime tingassa kampaajan huomiseks ja sitäkin odotan innolla.
Niin ja voiko olla edes mahdollista, että tän meidän ekan yk:n aikana olen kuullut jo 3 raskausuutista..ihanaa, mut mie haluun kans :ashamed:
Meil onkin mansikka melkein samassa kohtaa kierto. Milloin meinasit testata?
Mukavaa aurinkoista talvipäivää kaikille B)
 
MML
Ai milloin testaan...No oon testannu jo!! Kaks kertaa :LOL: Tuloksetta. Ihan kun jonkun viivanpaikan näkisin, mutta en tiiä. Täytyy yrittää sinnitellä ens viikkoon ennenku kulutan viimisen testin :)
 
heippa!
meillä on ollu koko perhe vatsataudissa ja itse viimeisenä :$ ei oo kauheesti senkään takia tullu nyt tänne kirjoteltua..
Mulla on nyt ihan vaan semmonen olo, että ei oo tärpänny. Oviksestakaan kun en oo ihan varma, että oliko sitä vai ei.
mutta niinkun mansikkakin, niin mäkin oon kyllä jo yhden testin kerenny kuluttaan :LOL: ja sama juttu, ihan niinkun joku viivanpaikka tai haaleetakin haaleempi haamu olis siinä. kun oikeen tihrustaa :LOL: millä testillä olet testannut? mulla oli clear blue.
en tiedä vielä, että koska sitten oikeest testaan. ehkä ensviikon puolella.
 
MML
Mulla oli vilja sensitive, pitäisi näyttää tosi aikasin jo raskaus. Tiedä sitten että eikö sitä muka olla raskaana, vai onko vaan liian aikasta. Toiset on kyllä sanonu ettei se oisi näyttäny yhtään sen aikasemmin kun normaalitkaan testit. Pitää vaan ootella. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aMansikka:
Ai milloin testaan...No oon testannu jo!! Kaks kertaa :LOL: Tuloksetta. Ihan kun jonkun viivanpaikan näkisin, mutta en tiiä. Täytyy yrittää sinnitellä ens viikkoon ennenku kulutan viimisen testin :)
No oisin voinut tietty lukea noi aikasemmat viestit vähän tarkemmin :ashamed: .. Mie olen päättänyt, että en vielä testaa.. Muuten lähtee lapasesta ja on testattava joka aamu :headwall:
Mutta muistaakseni Viljassa ei ole viivan paikkaa :)
 
MML
tipi75..................kp18/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp21/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp23/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp24/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp24/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp25/29................yk13.................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp32/28-49...........yk9..................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82

Tääläkin mahan vihlonnat ja menkka tuntemukset jatkuu. Viime lauantaina alkoi, sunnuntai oli pahin ja nyt on sitten ollu joka päivä ollu jos jonkin moista kipuilua. Vähän pelottaa, että jos kyseessä ei ole raskaus niin oisikohan tässä sitten lekurin paikka. Jos se onkin jotain muuta :( No vielä toiveita elätellään...
 
No huomenta tyttöset!!! B)
Täällä yövuoroista selvitty. Miulla on ollu kans menkkatuntemuksia dpo4 lähtien,alaselkää särkeny,todella hurja närästys eilen ja toissapäivänä. Tänää taas aika menkkatuntemuksia alavatsalla aika kovia semmosia. :eek: Sekä maha löysällä... :ashamed: Lämmöt jatkaa nousuaan,36.6 oviksen jälkeen,toissapäivänä teki nousun 36.66 ja tänään oli noussu 36.85.... Nenä ajoittain tukossa ja hetken päästä saattaa vuotaa...Että oireita oon kyllä saanu itelleni kehiteltyä.... :LOL: :whistle:

aMansikka d :D b täällä toinen testihirmu!! :LOL: Miekin testasin tänää vilja sensitivellä enkä aiemmin oo siihen saanu viivanpaikkoja miekään. Mie sain kuvan jotenkuten siitä napattua, mut se ei näy niin selvästi tässä ku luonnossa :snotty:


Ja miullahan tosiaan dpo6 tänään et voihan se olla et tuo on vaan viivanpaikka eikä siitä vahvistu,sunnuntaina varmaan ton toisen viljan käytän ;) Jos ei muutosta niin :headwall: :D Mut se jää nähtäväks....
 
heivain ihanaiset naiset.!!!

hui, viivanpaikkoja :eek: toivon todella että ne siitä muheviksi viivoiksi kavavat.!! d:)b

ON: täällä ei hassumpia.. tätiä odotellaan. ihan hirveenkauheenkovamahtava sipulin himo on yllättäny mut nyt ihan tyystin.! :LOL: ihan jatkuvasti tekee mieli sipulia.. joka ruokaan oon sitä tunkemassa ja jos ei voi laittaa ni paistan niitä renkaina :D huoh, nyt on tää akka menny ihan tyystin sekasin :headwall: :LOL:
flunssa ilmeisesti iskemässä päälle :/ aivastuttaa ihan jatkuvasti ja klyyvari vuotaa... piru vie.. ja aina ku aivastaa ni tuntuu jossain vatsanpohjassa asti :D ja öisin on ihan mahdottoman tulikuuma.!!! :/ ensin on ihan sopiva ja jossakin vaiheessa yötä ihan hiki valuu kun on niin kuuma, eikä ole edes hellettä :D taitaa tää meikäläisen kroppa olla ihan sekasin.!

hyvää viikonloppua kaikille.! :)

YP :wave:
 
MML
tipi75..................kp19/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp22/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp24/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp25/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp25/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp26/29................yk13.................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky
Henna-Mari87

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82


Hyvää ystävänpäivää kaikille tasapuolisesti!! :heart: :heart:

Onnea Henna-Marille!!

Täälä alkaa aamu jotenkin kiukkusena ja surullisena. Vuosi on jo lasta toivottu, jos ei tota välissä ollutta keskenmenoa lasketa... Tuntuu ettei sitä varmaan ikinä tulekkaan.
 
aMansikka :hug: Voi ku kurjia tuommoset päivät varmasti on. :( No toivottavasti loppupäivästä tulee mukavampi, ja kyllä varmasti teille vielä onni suodaan! Toivon sitä kovasti ja :( Ja kyllä sie ainakin hedelmällinen varmasti oot oothan plussan jo saanutki vaikka ikävästi päättyikin,pahoittelut siitä. Hyvää ystävänpäivää!! :heart: Suklaata sydänrasiasta tarjoon! :flower: Kaikille tietenki kierros :D :heart:

Henna-Mari oi voi,ihanaa ONNEA TUHANNESTI!!! :heart: :flower: (eli tää tarkottaa sitä tytöt et meijän täytyy pistää tilastot uuskiksi jos kaks tilastollisesti tässä ketjussa plussaa ;) )

Lämmöt oli tänä aamuna romahtanu 36.44 kun eilen oli 36.85 :eek: Dpo ois 7 nyt et toivottavasti lähtee viel nousuun,kotitestin liuskalla viivanpaikka eli ei vieläkään mitää :whistle: Huomen teen sen toisen viljan. Eile ei ollu juurikaan menkka jomotuksia eikä närästystä nyt tuntuu taas lavatsalla polttelua mut närästystä ei oo,alaselkää hieman särkee... :ashamed: koittaa kehitellä jotai oireita itelleen.... :snotty:
 
MML
Kyllähän tää päivä sitten ilosemmaksi käänty. Käytiin syömässä ravintolassa ja äsken kävin koiran ja ystävän kanssa tuulettamassa päätä ulkona. Pitäisi vaan jaksaa tsemittää itteään, eikä ajatella liikaa. Välillä vaan kääntyy ajatukset sinne synkemmälle puolelle..

Sulla gutupallo muuten on vähän samannäkönen toi aikasempi testi kun ne mun oli, periaatteessa ei näy mitään, mut sitte kuitenki on näkevinään jotain :) Toivotaan nyt että saadaan molemmat ne viivat tummumaan!
 
joo, voi minut ottaa tuolta plussanneista pois. Aamutesti oli negatiivinen, saa muuten olla viimenen kerta kun teen minkään sortin kaupan testejä.
Ja tällä hetkellä tuntuu etten tee enää ikinä MITÄÄN testejä.. Olin oikeasti AIVAN varma että nyt ollaan raskaana... huoh..
 
älä vielä heitä kirvestä kaivoon Henna-Mari :hug:
Mullakin kaveri testaili ensin semmosilla s-marketin testeillä. sai moneen testiin hailakan plussan. Sitten teki apteekin testin ja se olikin täys nega. ja raskaana kumminkin nyt on :D
 

Yhteistyössä