** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

Torstai

tipi75..................kp10/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp13/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp15/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp16/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp16/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp17/29................yk13.................1. haaveissa
Minky..................kp22/30................yk6...................2. haaveissa
sonnet82............kp24/30-33...........yk1..................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp24/28-49...........yk9..................1. haaveissa



Alkuperäinen kirjoittaja Henna-Mari87:
Minulla vieläkin mahaa nippaa ja tissit on omituiset :D
Ja jotenkin vain tuntuu että nyt on tärpännyt, mutta takaraivossa jyskyttää, että niin on tuntunut monta kertaa aikaisemminkin ja en siltikään ole ollut...
Ihan samanlaisia juttuja täälläkin. Tissit ei varsinaisesti oo arat tai kipeet, mutta oudot! Ja vähän väliä juilii vattassa joku..hmmm..
Ja lisäks pitää mainita, et palellu oon monta iltaa ihan älyttömän paljon.. Outoa mulle! Ja olo on muutenkin tosi vetämätön kokoajan...

Mä alan olla tosi malttamaton ja odotan vaan et sais testata... Pitäis kyl vielä viikko odottaa, mut saa nähä kipitänkö jo alkuviikosta apteekkiin.... Mä oon siis tosi kärsimätön loppukierrosta...
=)
 
Kyllä rupeavat päivät käymään vähiin, jännäää! Kivaa, kun on paljon samoihin aikoihin jännääviä. Koska raskautumisen todennäköisyys kiertoa kohden on noin 20-25 %, niin meistä kahden pitäisi plussata, toivotaan, että pitää vähintäänkin paikkaansa.

Oireista... Mulla on lämmöt koholla (iltaisin noin 37,5). En varsinaisesti mittaile, mutta noin viikon ajan ennen menkkoja tunnen sen kyllä. Nyt ovat olleet koholla jo muutaman päivän, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta tasan viikon päästä. Ei kyllä välttämättä kerro muusta kuin, että ovulaatio olisi ollut mahdollisesti greippimehun vuoksi pari päivää etuajassa. Kierron lyhentyminen sinänsä olisi ihan jees. Jännä juttu, kun aikaisemmin olen ollut tyytyväinen, että on kohtalaisen pitkä kierto. Lisäksi rinnat ovat arat, mikä ei myöskään ole mitenkään tavatonta. Ja kaikkea muutakin voin keksiä, mutta spekulointiahan tämä vain on :D
 
Sonnet82 kamalaa unta oot nähnty :S toivotaan että se olisi vaan se alitajunta joka sieltä yrittää pudottaa maan pinnalle, mutta toivotaan myös että ei tarvitsisi tipahtaa maan kamaralle ;)

Minky Miutakin on paleltanut jo monta iltaa! ja tätä aamunakin tytisin tässä sohvalla viltin alla kun oli niin kylmä :D ei kyllä aikasemmin ole tätä vielä ollut.. Ja maha on niiiin turvonnut ja juilii ja nippaa koko ajan.. välilä vähemmän ja välillä enemmän..
ja päätä särkee vähintäänkin kerran päivässä, tätäkin ollut jo varmaan viikon.
AH ja niin ihana närästyskin on saapunut kaverikseni.

kylläpäs näitä "oireita" sais listattua tänne vaikka kuinka :D
Nämä ovat kyllä varmasti taas omassa päässä kehitettyjä juttuja..

Tilasin tänään testejä :p jee!
Huomen aamulla kyllä testaan :)
 
sonnet82 en testannutkaan vielä koska posti ei ollut kerennyt tulla kun heräsin ja ne jaksanut pidätellä :D joten testaan varmaan huomenna.. No mie nyt oon tällänen himo testaaja :D varmaan tuhlannut useamman satasen testeihin. En ikinä jaksa odottaa sinne asti että olisi menkat myöhässä :D

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille :)
 
MML
Toi himo testaaminen tuntuu olevan aika monelle tuttua :) Itsekkin tunnustaudun.. Oisi raskaustestien myyminen aika hyvä bisnes, varsinkin kun lupaavat tuloksia jo viikko hedelmöittymisen jälkeen, mikä tarkottaisi päiväämyöhemmin/samana päivänä kun kiinnittyminen on tapahtunut. Kumpa sitä oppisi olemaan malttavaisempi, ei tulisi niin montaa pettymystä ja niin suurta rahan menekkiä kun negaa se testi valitettavan usein näyttää :( Voisi nekin rahat säästää vauvanvaatteisiin :D
 
Nyt on kyllä mahassa ollu sellasia tuntemuksia, että taitaapi olla ovisaika, ovislimojakin tässä muutama päivä sitten bongailin. En oo kyllä kauheasti aiemmin tuota ovista bongannu, mut olettaisin et tää on sitä. Kiertopäivien mukaan ainakin pitäis olla. Peittoja on heiluteltu ahkerasti täs viime päivinä, että toivottavasti se nyt tuottais tulosta. :heart: :heart:
 
MML
Ompas täälä hiljennytty... Eikö kellään ole mitään uutisia tai oireita kerrottavana? :D Mulla on ollu kaksi päivää maha tosi kumman tuntunen, sellasta menkka jomottelua, vaikka olisihan niihin vielä aikaa. Eilen oli tosi pahaolo ja tänäänki ihme krapulafiilis, et varmaanki oon raskaana, vai mitä? :LOL:

Joko Henna-Mari87 testasi?
 
Heidoo!!!

Lämpösiä peitonheilutushetkiä oviksen bonganneille!! :D Ja hirrveesti tärppionnea loppukierrossa oleville!! d :D b aMansikan oireet onki jo lupaavat!! ;)

Itellä ei toiveet kauheen korkeel täs kierros |O ei oikeen ahkeraan oo peittoja pöllytelty....kp10 ja eilen et eiköhä miun säkällä tuo oili oo kyläilly siin välillä... :kieh: En nyt täs mkierros oo tikuttanu, eilen oli aamulämmöt viel 36.2 ja tänää 36.59,kp12 oli 35.69 et kaipa se tossa jossain välillä on ollu.... :headwall: No mut ei auta ku ootella,miul kans vähä sama ku minkyllä et oon ain ihan sekasi suurinpiirtein tän loppukierron ku pitäs maltillisesti oottaa tuloksia... :ashamed: Mut ainahan se pieni toivonkipinä kytee vaik ei peitot ees heilus... :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja aMansikka:
Ompas täälä hiljennytty... Eikö kellään ole mitään uutisia tai oireita kerrottavana? :D Mulla on ollu kaksi päivää maha tosi kumman tuntunen, sellasta menkka jomottelua, vaikka olisihan niihin vielä aikaa. Eilen oli tosi pahaolo ja tänäänki ihme krapulafiilis, et varmaanki oon raskaana, vai mitä? :LOL:

Joko Henna-Mari87 testasi?
Hei vaan :)

Mie olen täällä yrittänyt olla kiusaamatta itteäni oireiden "kuvittelulla", mut jokatapauksessa niitä vaan pukkaa päälle.. Krapulafiilis täälläkin ja menkkakipuja myöskin. Sitten valkovuoto ei loppunutkaan ovikseen, niin kuin yleensä.. Tai sit mie en ole vaan huomannut, et ei aina lopukaan. No jokatapauksessa en viitsisi olla nyt liian toiveikas, koska meidän eka tärppäsi ekalta kierrolta ja se keskenmennytkin tärppäsi yhdestä mahdollisesta kerrasta..Jota ei siis ollut suunniteltu. Eli ei voi enää kolmatta kertaa tärpätä heti..
Kuulin eilen kaksi raskausuutista ja sekös tätä mun kuumeilua vaan nosti
:/ Ja miten sitä pitääkin olla näin kärsimätön :ashamed:
Oisko kellään vinkkiä miten koko asian sais testailuun asti pois mielestä..?
No mutta ihanaahan tämä jänskäily ja oireiden ettiminenkin on ;)

Poitsu heräilee tuolla päikkäreiltä, joten täytyy rientää. Kuulumisiin :wave:
 
heipähei.
Mulla on jotenkin kyllä nyt semmonen olo et ei tästä kierrosta tärppää. viikolla kun tota ovista tikuttelin, niin alkuviikon näytti tosiaan jokapäivä lähes yhtävähvoja viivoja. Torstai aamuna tuli sit kai se kutakuinkin yhtävahva viiva ja pe aamuna taas haaleempi. Ja kun tosiaan ei mitään ovisoireitakaan oikeen ollu, vaikka yleensä kyllä sen heti tunnistan. Tiedä sit, että onko sitä edes ollu vai ei...? No, peittoja kumminkin heiluteltiin muutamat kerrat. Nyt on sitten pari päivää ollu semmosta jomottavaa kipua alamahalla, vähän oikealla puolella..
mutta odotellaan ja katotaan miten käy :D
 
MML
tipi75..................kp14/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp17/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp19/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp20/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp20/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp21/29................yk13.................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp28/28-49...........yk9..................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82

Otimpas oikeudet omiin käsiin ja päivittelin tälle päivälle. En osaa mitään kuvia laitella, mutta kaipa tästäkin pääasia tulee esiin :)

Mihin on kadonnu Minky? Olitko se sinä joka oli laivalle lähdössä?? Hyvä reissu kestää aina maanantaille :D
 
Jahas, täällä menossa kp1. En oikein osaa sanoa, mitkä fiilikset. Vähän jotenkin kummastuneet. Mun kierto ei IKINÄ ole ollut näin lyhyt! Siis oikeesti ikinä (paitsi pillereiden kanssa tietty). Join greippimehua alkukierron enkä muuta selitystä keksi. Täytynee siis jatkaa juomista tässäkin kierrossa, niin ei tarvitse niin pitkään aina odotella :D Bongasin mielestäni oviksen aika tasan 2 vko sitten, jolloin jo hieman kummastelin sen aikaisuutta, mutta ihan oikeassa taisin olla. Sinänsä ihan positiivista, että olin ihan oikein itseäni tulkinnut. En taida kovin masentunut jaksaa olla, uuteen kieroon sitten vain!
 
Heipä hei neitoset :)

Joo tänä aamuna testasin ja toistaiseksi ainakin vielä näyttää negaa :ashamed:
Mutta katsellaans vielä :)
Menkka oireita ollut jo jonkin aikaa, varmaan viikon verran. Yleensä tulee edellisenä tai saman päivänä kun täti saapuu... ota nyt näistä jotain selvää..

Väsymys aivan kauhea, voisin helpoisti nukkua kellon ympäri vaikka yleensä olen aamuvirkku.
Pahaa oloakin on nyt tässä ollut.
Paleltaa koko ajan.
Tissit edelleenkin omituiset ja mahaa nippaa.

Saas nähdä onko nämä niitä kuviteltuja oireita vai mitä nää on...

Sonnet82: lle pahoittelut saapuneesta tädistä. Positiivisin mielin uuteen kiertoon :)

Itselläni alkaa ainakin maltti loppua. saisi jo testi näyttää plussaa :)
 
Joo, laivalta kotiuduttu ja loistava reissu olikin ja juhlittua tuli, josta sitten seuraakin pieni huolen aihe: Plussa tulil tänään testiin! Ihana uutonen, mutta niin kuin sanoin, tuli juhlittua railakkaasti. testasin klyl varmuudeks jo ennen reissuakin, mutta negaa näytti vielä silloin... Ristiriitainen olo, mutta onnellinen! :)
 
MML
Onnea Minky!! Päivitin tota listaakin, hienoa että edes yksi plussannut saatiin joukostamme pois. Aijemmin joku laitteli, että tilastollisesti kaksi plussaisi niin nyt jännitetään kuka se toinen on ja tietysti pyritään rikkomaan tilastot ja plussaamaan kaikki loput :)
 
MML
Bongasitko muuten ovista/kiinnittymistä Minky? Yritän tässä kerätä itelleni todistusaineistoa, että koska oisi suht turvallista aikasintaan testata. Mielihän tekisi testata heti huomen aamulla, mutta oisi vasta 9 pvää oviksesta... Toissa päivänä ja varsinki eilen oli maha ihan hullun kipee, että oisi voinu olla kiinnittyminen kyseessä ;)
 
paljon onnea minky plussasta!
Äläkä suotta ole huolissasi siitä juhlimisesta. Näin varhaisessa vaiheessa et voi sillä lastasi vahingoittaa :hug: koska alkio ei ole vielä edes yhteysessä sinun verenkiertoosi.

sonnet, pahoittelut tädistä.
 
Voi tuhannesti onnea minky!!! :heart: :heart: :flower:

Ja sonnetille :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! :flower:

Tääl vähän ristiriitaset tunteet oviksen suhteen... :headwall: Ite luulin sen olleen jo mut ff ei viel oo bongannu... :) Noh peitot on heilunu la ja su et pieni tsäänssin poikanen ois tälle kuulle vielä :heart:
 
Onnea Minky :flower: :flower: :flower: !!!!
Mulla ne "oireet" kaikonneet kokonaan, joten en nyt enää liikoja odottele.. Tosin nythän niitä oireita ehkä alkaisi vasta oikeasti ilmaantumaankaan =) Meillä on viikonloppuna kaverin häät, joten olis ihan kiva juhlia..mut tuskinpa se testikään mitään näyttää vielä la, joten en nyt sit tiedä :/ Ehkäpä testaan ja jos nega niin juhlin normaaliin tapaan.
Hermot ei meinaa kestää tätä jännäilyä..ja meidän kun piti lähteä tähän hommaan ihan rauhassa ja ilman mitään kiirettä :LOL: Voi mua..
 
MML
tipi75..................kp15/23-26...........yk3...................3. haaveissa
gutupallo............kp18/25-32...........yk3...................3. haaveissa
marleea..............kp20/28................yk1...................2. haaveissa
aMansikka..........kp21/26-30...........yk2...................1. haaveissa
sonja R...............kp21/30................yk2...................3. haaveissa
yöperhonen........kp22/29................yk13.................1. haaveissa
Henna-Mari87.....kp29/28-49...........yk9..................1. haaveissa

PLUSSAT:
Minky

SEURAAVAAN KIERTOON:
Sonnet82

Sorruimpas nyt sitten tekemään sen testin :LOL: Tulos oli (kun silmämunat sinisenä kyyläsin sitä), ehkä viivanpaikka/tosi vaalea haamuviiva. Siis omasta mielestäni.. Eli en tullu hullua hurskaammaksi vaan on sitä muutama päivä kuitenkin odotettava.
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista ja muutkin vaan plussamaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja aMansikka:
Bongasitko muuten ovista/kiinnittymistä Minky?
Oviksen bongasin kp15 ja 16 välillä lämpöjen perusteella. Sen jälkeen on nippaillut jatkuvasti mahassa ja ehkä tuossa dpo 7 juili kovempaa (kiinnittyminen?) Mut ei siis varsinaisesti mitään kipuilua. Lähinnä sellaista tiedostamista, että jotain tuolla tapahtuu...

Ja sonnet82: :hug:

Mä sain clearbluen testillä siis ihan selkeän kunnon plussan jo dpo10 (kp26/30)! Tosi aikaisin siis...
 

Yhteistyössä