** Plussaviikot 7 ja 8 :) **

Täti tuli sitten tooosi lujaa ja kurvas tänne. Tänään olettaisin, että olis kp 2. Ihan kauheeta, huomaa et viimeksi ollut kunnon menkat tammikuun alussa. Vuodan kun niagaran putous, mahaa koskee niin, ettei tiiä missä asennossa olisin, oksettaa samalla, päätä särkee.. :x Särkylääkettä oli pakko ottaa aamusta, muttei se tota menkkakipua tuolta vatsalta mihinkään vienyt, päänsärkyä kyllä helpotti. :/

Mutta nämä kun ohi, niin seuraavassa ketjussa mukana sitten taas. :)
 
No pääsin sitten viimein apteekkiin.. Apteekin omalla testasin vaaleanpunaisen plussan :heart: :heart: :heart:
Pelkona tässä nyt kuitenkin se, että hormoonia näyttää edelleen olevan vähänlaisesti ja toivottavasti en joudu kokemaan uutta keskenmenoa :( Mutta se oli nyt kuitenkin plussa ja siitä iloitsemme ja parasta toivomme. Niin ja tosin se keskenmennyt näytti kirkkaanpunaista viivaa jo 28/28 ja ei hyvin käynyt, ehkä tämä enteileekin sitten parempaa.
Hyvää jatkoa kaikille *plussia edelleen puhallellen*
:whistle:
 
Onnea Marleea!!!! Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa tällä kertaa.

T: helmikuun hermoilevien " vakooja",joka samoilla kiertopäivillä noin suunnilleen kanssa toista toivoo. Viikonloppuna testaamaan.
 
Mä en nyt oikeen tiiä mitä aatella. Eilen näytti siltä, et menkat alkaa, kun aina pyyhkiessä tuli tuhrua paperiin, mut tänään ei oo oikeastaan tullu juuri mitään... Et en tiiä olisko täs kuitenkin vielä toiveita :eek: Katotaan vaan niin huomenna mä sit vuodan tietysti ku niagra :kieh:

No kävin kuitenkin tänään varoiksi hakees testin apteekista, et jos täs kuitenkin tulee tarve testata, niin ompa sitte valmiina.

Mutta nyt taidan mennä nukkumaan, kelloki on jo vaikka mitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rauna:
Onnea Marleea!!!! Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa tällä kertaa.

T: helmikuun hermoilevien " vakooja",joka samoilla kiertopäivillä noin suunnilleen kanssa toista toivoo. Viikonloppuna testaamaan.
Kiitos Rauna :heart:

Vähän epätodellinen olo vieläkin, kun oltiin varauduttu kuitenkin vähän pidempään yritykseen. Ihanaa toki näin ja nyt koitan vaan pitää itseni kasassa näiden km pelkojen kanssa.. Mulla on jo aika etova olo ollut tämän aamua, joten ihanaa, että poitsu nukkuu kerrankin pitkään. Onhan tämä toisen odottaminen varmaan vähän toisenlaista kaikkinensa. Mutta eiköhän sekin ole omalla tavallaan ihanaa =) .
Käyn vaikka siellä helmikuisissa vilkasemassa miten sun testauksen kanssa kävi. Plussatuulta sulle paaaaaaaaaaaaljon puhallellen :whistle:
 
Kiitos Minky & sonja R :heart:
Mitä sulle Minky kuuluu? Joko olet varannut ekan nlan? Onko oireet pahentunu? Mulla tosiaan huono olo on jo nyt.. Ei kiva, kun tiedän että se vaan pahenee pahenemistaan..
Niin ja sonja R .. niin kauan on toivoa, kun ei tätiä näy.. Onko sulla mtn oireita?
 
Marleea: Ihan hyvää kuuluu, vaikkakin hieman pelonsekaisin tuntein tässä alussa jännäilen, kun on 2 km:a takana... Olen varannut ekan neuvolan ja sain sen vasta viikolle 8+5, joten vielä joutuu odotteleen tovin. Ei kuulemma suostu vielä tolla viikolla kuuntelemaan sydänääniä, joten ajattelin varata ultran yksityiseltä 7+ viikolle, jotta saisin jonkinlaisen mielenrauhan.

Oireita on rintojen arkuus, väsymys ja järkyttävä turvotus iltaisin (Näyttää kun olis jossain puolessa välissä raskautta!) huonolta ololta olen vielä välttynyt, mutta katsotaan nyt alkaako viikon päästä. Esikoista odottaessa tuulettelin alkuraskauden hyvää oloa ja kaikki käänty ihan yks kaks yhtenä aamuna (6+0) kun alkoi parin kuukauden oksennusrumba. Noh katsotaan kuinka käy... =)

..Niin ja sonjalle vielä tsempitykset, että plussaksi muuttuisi testi! =)

Tipi75: Testasitko?



Minky 5+2 =)
 
Marleenalle en oo vielä testannu, ku jotain tuhrua tulee aina pyyhkiessä. Aika ruskehtavaa se on, mut jo kolmatta päivää tällästä. Outoa.

Varmaan huomen aamulla testaan, jos en täs illan mittaan nyt ala kunnolla vuotamaan. Alamahas kyllä vähä tuntuu uhkaavalta... :kieh:
 

Yhteistyössä