Hakutulokset

  1. H

    Muistin juuri miksi olen pitänyt taukoa palstailussa

    Juuri näin! Kannustaminen kannattaa aina. Jos nuori äiti tarvitsee neuvoja, ne pitäisi jakaa kannustavassa hengessä; auttaa äitiä luottamaan omiin vaistoihinsa, tunteisiinsa ja tekemiseensä. Esikoistaan hoitava äiti on aina epävarma siitä toimiiko oikein. Äiti on siitä ihmeellinen olento...
  2. H

    Muistin juuri miksi olen pitänyt taukoa palstailussa

    Luin tuota ketjua sektio vs. alatiesynnytys. En ymmärrä miksi pitää loukata ihmisten - vaikkakin vieraiden ja netissä - tunteita mielestäni kaikkein herkimmässä ja monelle elämääkin suuremmassa asiassa. Mitä väliä sillä on onko joku tuttavani ( tai minä itse ) synnyttänyt alakautta vai...
  3. H

    Kyllä toi lomaosakejuttu on oikeesti tosi kannattava! Suosittelen!

    Tällä viikolla tuli taas myös meille tuollainen kirje. Koskaan ei ole menty noihin esittelyihin, eikä mennä nytkään. Ei ole yksinkertaisesti aikaa.
  4. H

    Hei taas!

    Kiitos kysymästä; ehkä hieman liian lämmintä minun makuuni mutta toisaalta en halua valittaa, kun kerrankin on kunnon kesä. Muutoinkin ihan kivaa kuuluu; eilistä nuoren täytekakkuakin oli vielä päiväkahville jäänyt jäljelle =) Mitäs sinulle kuuluu?
  5. H

    Keisarileikkaus EI OLE synnytys!

    Täällä samoja kokemuksia; sillä erotuksella että sektio ei ollut suunniteltu. Itsekin koin tilanteen jotenkin ihmeellisenä; ei oikein ymmärtänyt mistä se lapsi ilmestyi kun sitä näytettiin. Onneksi sektio kuitenkin tehtiin. Itse ajattelen että syntymän ihme on suuri, tapahtui se sitten millä...
  6. H

    Hei taas!

    En näköjään enää osaa käyttää palstan työkaluja niin kuin pitäisi kun tuo lainauskin meni miten sattuu :o
  7. H

    Hei taas!

  8. H

    Kuka palstalainen on mielestäsi fiksu kommenteissaan??

    Keittiönoita ja Aurinkokunta
  9. H

    Hei taas!

    Mitä palstalle kuuluu? Muistaakohan kukaan enää minua? :ashamed:
  10. H

    Illan jatkoja

    kaikille (ja kaikenlaisille) äideille tasapuolisesti =) :wave:
  11. H

    Työttömyyskassa vaatii lapsen syntymätodistusta, onko normaalia?

    Aika oudolta kuulostaa. Mistä työttömyyskassasta on kyse?
  12. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    " Just näin :hug: Kiitos! :flower:
  13. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    Tiedätkö, minä en olet koskaan kiistänytkään korkeasti koulutettujen tai kenenkään muunkaan fiksuutta itseeni nähden. He nimittäin varmaan sitä ovat, kuten ilmeisesti sinäkin.Minä en parjaa päivähoitojärjestelmää; päin vastoin: on hienoa, että sellainen on olemassa. Miten muuten naisilla, jotka...
  14. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    Haloo ap! Et ole kommentoinut minun kirjoitustani mitenkään?
  15. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    Ei tehdastyöstä "oteta" sitä vapaata niin vain. Onneksi kuitenkin pekkaspäivät on pyörineet niin kuin pitää ja silloin on saanut sita vapaata. Mutta muuten ei vuorotyöstä- jota mieheni tekee nyt ja teki silloin kun lapset olivat pieniä- kertakaikkiaan noin vain oteta vapaata.
  16. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    Meillä esimerkiksi mies tehnyt koko sen ajan kun olemme olleet yhdessä - siis myös silloin kun lapset ovat olleet pieniä- 2- ja 3-vuorotyötä .
  17. H

    Säälittää kotihoidetut lapset!

    Mitä ap sanoo siihen, kun nyt 20v. nuori mies sanoo olevansa tyytyväinen ja kiitollinen siitä että sai aikanaan olla kotihoidossa? Virikkeitä haettiin mm. muskarista, liikuntaleikkikoulusta kerran viikossa, seurakunnan kerhosta, äiti-lapsikerhoista ym. Ei siis kaikkia noita tietenkän yhtä aikaa...
  18. H

    Päiväkahvit odottavat keittiössä

    Siispä hyvää päivän jatkoa kaikille :wave:
  19. H

    Nyt se paljastui!!

    Lisätään myös heidät, jotka eivät osaa käyttää isoja alkukirjaimia :kieh:
  20. H

    Hyytikyppysestä tietoa. (päivitetty)

    Kukaan joka ei ole ollut vastaavassa tilanteessa, ei voi tietää miten itse ko. tilanteessa reagoisi. Itse muistan isän kuoleman yhteydessä, että olin turta - jos niin voi sanoa - huolehdittavana kun oli vauva, äiti, sisareni. Ei ollut varaa sellaiseen ylellisyyteen, että olisin heittäytynyt...

Yhteistyössä