Kyllä toi lomaosakejuttu on oikeesti tosi kannattava! Suosittelen!

Tai siis lähinnä sitä, että ei osta sitä osaketta.. Vaan odottaa, että ne lähettää kutsun uudestaan kuuntelemaan esitelmänsä.

Mennään nyt kolmatta kertaa kylpylälomalle, kaks yötä hotellissa koko perheelle, aamupalat ja kylpylän rajaton käyttö 99e.

Ja näin meidänkin opiskelijaperheeme on varaa viettää mukava kesäloma :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Mitäs kautta sellaiseen pääsee? :saint:
No vähän kalliimmalla pääsee ihan esim. nettisivun kautta: http://www.hcresorts.com/tutustumisloma/?ad=tutustubanneri

Ja jos eivät saa sua kerralla taivuteltua puolelleen, niin lähettäävät harva sa viikko sulle postia, että nyt kuule pääsisit näin edukkaasti lomalle, jos kuuntelet sen tunnin-parin esitelmän vielä kerran :saint:
 
-Jonttu-
:D Jos on Osuuspankin omistajajäsen, niin siinä jäsenlehdessä on joskus sama tarjous. Sillä mekin mentiin ekaa kertaa. 99 ? / viikonloppu kylpylähotellissa, ja se vaatiin vain, että kuuntelee pari tuntia myyntipuheita. Nyt niitä kutsuja tulee kotiin aina silloin tällöin, mutten kehtaa enää mennä :LOL:
 
kannattaa!
Mekin ollaan harrastettu samaa, mies ei enää lähde kuuntelemaan esittelyä, joten kalliimmat lomat tiedossa.
Ennenvanhaan sai muuten ilmatteeksikin vaikka mitä esim meillä on digiboksi saatu esittelystä ja 2vrk hotellilomia ilmaiseksi.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa!:
Mekin ollaan harrastettu samaa, mies ei enää lähde kuuntelemaan esittelyä, joten kalliimmat lomat tiedossa.
Ennenvanhaan sai muuten ilmatteeksikin vaikka mitä esim meillä on digiboksi saatu esittelystä ja 2vrk hotellilomia ilmaiseksi.
Niin, ennen oli paremmin, kun sai ilmaseks sen kylpyläloman tms.

Mekään ei enää jakseta mennä kuutelemaan niitä esittelyjä, kun pitäis lapset raahata mukana. Joten mennään sitten kokonaan omalla kustannuksella.

 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
:D Jos on Osuuspankin omistajajäsen, niin siinä jäsenlehdessä on joskus sama tarjous. Sillä mekin mentiin ekaa kertaa. 99 ? / viikonloppu kylpylähotellissa, ja se vaatiin vain, että kuuntelee pari tuntia myyntipuheita. Nyt niitä kutsuja tulee kotiin aina silloin tällöin, mutten kehtaa enää mennä :LOL:
Mä oon niin rohkee, että meen kyllä tasan niin kauan, ku kutsuja tulee ;) Siis että toki otan hyödyn irti, ja kiltisti kuuntelen puheen mielelläni siitä hyvästä, että meilläkin on varaa hotelliin edes kerran kesässän :LOL:

Viimeks Turussa oli kyllä meleko aggressiivinen myyjä. Mutta kyllähän sitä sen hetken estelee ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mekin mennään elokuun allussa 2vrk majoitus lomaosakemökissä,missä on kaikki tarvittava. ja sisältää 4 lippua kylpylään, ja se on sen 99,juurikin maksoin tuon
Minne päin matkaatte? Ootteko ennen ollu?

Mukavata matkaa teillekkii :)

Meki mennään elokuun alussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa!:
Mekin ollaan harrastettu samaa, mies ei enää lähde kuuntelemaan esittelyä, joten kalliimmat lomat tiedossa.
Ennenvanhaan sai muuten ilmatteeksikin vaikka mitä esim meillä on digiboksi saatu esittelystä ja 2vrk hotellilomia ilmaiseksi.
Niin, ennen oli paremmin, kun sai ilmaseks sen kylpyläloman tms.

Mekään ei enää jakseta mennä kuutelemaan niitä esittelyjä, kun pitäis lapset raahata mukana. Joten mennään sitten kokonaan omalla kustannuksella.
Ei mua rassaa lapsia sinne mukana raahata - niitä kai se enempikkii :D Mut sillehän mä en mahda mitään :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja hjk:
Joskus houkutteli, mutta en iljennyt lähteä. Jotenkin tuntui tietynlaiselta huoraamiselta, kun en missään nimessä olisi ikinä mitään osakkuutta ostanut.
Minä oon aatellu, että ku aika heikossa hapesa on meän varat nyt, että eikös tää oo kuitenki hyväksyttävämpää ku lomailla esim. sossun rahoilla, tai vaikka tuetulla lomalla :xmas:
 
Näin on
Alkuperäinen kirjoittaja vippis:
Alkuperäinen kirjoittaja hjk:
Joskus houkutteli, mutta en iljennyt lähteä. Jotenkin tuntui tietynlaiselta huoraamiselta, kun en missään nimessä olisi ikinä mitään osakkuutta ostanut.
Minä oon aatellu, että ku aika heikossa hapesa on meän varat nyt, että eikös tää oo kuitenki hyväksyttävämpää ku lomailla esim. sossun rahoilla, tai vaikka tuetulla lomalla :xmas:
jees
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
pitääkö ostaa jotain vai mitä ne esittelee siis?
Siis ei tietenkään mitään ostopakkoa ole. Sitoudut vaan kuuntelee n. 2h kestävän "esittelyn" lomaosaketoiminnasta. Eli kovasti yrittävät kaupata sulle lomaosaketta. Mutta että yhtälailla joutuvat hyväksyyn kielteisen päätöksen :D
 
mie
Hei, täähän kuullostaa kivata. Jos koko perhe menee niin tarkottaako että siellä pitää myös olla kuuntelemassa koko perhe? vai riittääkö että toinen vanhemmista menee? Meillä on neljä melkosen vilkasta lasta joten ei tulis kenenkään kunteluista mitään jos me sinne paukastas koko kööri
 
Kyllä molempien piti mennä kuuntelemaan, ainakin meillä oli näin.

Me oltiin lokakuussa mutta ei kyllä ole uutta kutsua tullut, menisin kyllä jos tulisi. Oli niin ihana viikonloppu, meillä oli huoneessa vielä poreamme, sauna ja parvekekin...ah. Kahdestaan oltiin, odotin silloin meidän tyttöä.
 

Yhteistyössä