Hakutulokset

  1. rilli

    Kirjanpitäjän työ, kokemuksia, neuvoja?

    Olen tällä hetkellä ihan vakituisessa työpaikassa ja tyytyväinen siihen. en ole aikeissa vaihtaa työpaikkaa, mutta lisätienestille olisi tarvetta. Olen suorittanut aikuisiällä kauppiksessa oppisopimuksella merkonomin tutkinnon (2002) ja työni sivuaa kyseistä alaa jonkin verran. Ihan...
  2. rilli

    Kuvaamisesta..

    \ :headwall:
  3. rilli

    Hyviä kirppareita Helsingissä??

    :wave: Moikka! Maalaiset ovat lähdössä kesälomareissulle Helsinkiin ja kaipailisivat hyviä vinkkejä kirpparishoppailukohteista.B) Siis eikun listaamaan hyviä kirppareita ja osotteita myös mukaan KIITOS!!!! :hug:
  4. rilli

    Vuoden 2006 ÄP - joko jaossa?

    Saisitte olla ilman jos kerta ei kelpaa se pakkaus mikä sieltä on tulossa!! ei sitte voi ymmärtää tollasta valikoimista ja ronkelointia!!lapsellista!! :headwall: naurettavaa lykätä hakemusta sen takia et yrittää saada uuden pakkauksen!!uusia ne kaikki on ja oli väri mikä tahansa nii luulis...
  5. rilli

    HUIJARIKAUPPIAITA taas liikkeellä..

    Mun mielestä kirppari voisi olla auki vain kirjautuneille, olisikohan mitään hyötyä??? Nimi vaan julki munkin mielestä! Ihan joka osioon :attn:
  6. rilli

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    Kulho ( Joensuun kainalossa) ja ikää on kertynyt 34v.
  7. rilli

    2,5v päiväunet

    Moro! Samanikäinen poika meilläkin. Välillä hän ei nuku päikkäreitä ja välillä nukkuu. Ihan selkeästi olen hänen kohdallaan huomannut, jos on toiminnallinen aamupäivä (paljon ulkoilua, leikkiä toisten lasten kanssa) ruoka maittaa paremmin ja päikkäreille meno onnistuu parhaiten.(olen vielä...
  8. rilli

    Sopivankokoinen asuntolaina?

    Iltoja susirajalta! Me rakensimmme ok-talon (100,5m2) omalle (5300m2) tontille 1,5v sitten. Lainaa otetiin 96.000e. Tonttiin lainattiin rahat sukulaisilta. Lyhennetään lainaa 500e kuussa, olen hoitovapaalla syksyyn asti, kunnes tenava täyttää 3v. Ihan hyvin on pärjätty rahallisesti ja sillä...
  9. rilli

    Kuinka tämä UHMA ikä...

    Moi! Rankaisukeinoista senverran, jotta meillä ei oikein toiminut se omaan huoneeseen laittaminen. (yleensä laitettiin huoneeseen, jos oli tehnyt "töllöntöitä") omassa huoneessa on kuitenkin ne lelut, jotka tenava pian huomasi, eikä huoneeseen joutuminen tuntunut tenavasta rankaisulta. Teho siis...
  10. rilli

    Kuinka eroon yövaipasta?

    Moro kaikille! Kertokaahan kokeneemmat äitylit vinkkejä, kuinka päästä joskus eroon yövaipasta. Muuten tenavamme (poika) on ilman vaippaa, mutta öisin vaippa kastuu reilusti. Kiirettä ei vielä mielestäni ole, herralla ikää 2v 4kk.
  11. rilli

    -03 syntyneet

    Poikamme :heart: syntyi 31.7.03
  12. rilli

    absolutisteja?

    :wave: ilmoittautuu joukkoon.
  13. rilli

    koko kalluppia 1v. jotka alle 10kg

    1v:na poika 8360g ja 75,5cm nyt 1v 10kk 10 ja 11kg:n välillä ja 83cm
  14. rilli

    uudet liberon housuvaipat

    meistä nää uudet housuvaipat(käytössä 10-14kg) on kovempia ja pissitty pinta tuntuu märältä vanhaan liberoon verrattuna. :/
  15. rilli

    vUONNA 1972

    B) ja täällä kauhia sarvipää oinas, putkahti maailmaan 4.4.1972
  16. rilli

    JOENSUU

    ihan kaupungin kupeelta sekaan ilmoittautuu myös tämä. Lapsi 1v9kk itse reilu 3-kymppinen samoin ukkokulta. ;)
  17. rilli

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    Yksi lapsi on ja olin 31v hänen syntyessään. Välillä haluaisin lisää lapsia ja välillä en, saa nähdä miten käy.

Yhteistyössä