HUIJARIKAUPPIAITA taas liikkeellä..

odotan tän viikon ajan jollei ostamiani tavaroita kuulu, sitten julkaisen kauppiaan nimen ja puhelinnumeron tällä sivulla, voi halukkaat soittaa ja haukkua minun lisäkseni.

Edes näillä "lastenmielisten sivuilla" ei näköjään pelata rehellistä peliä. Toivottavasti kauppias edes tekee rahoillani joitain mukavaa ja saa mielensäkin mukavaksi.

:kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh:
 
kyllä se perjantaina tulee jollei tavarat tule. Edes täällä maalla ei postin kulku ole niin hidasta, et viikko kaupalla menee. P... kun tää ihminen asuu sen verran kaukana etten viitsi kylään lähteä. Muuten kävisin nurkan takana keskustelemassa..
 
Oletko ostanut tuolta kirppis-palstalta, vai? Mua ei varsinaisesti ole huijattu, mutta kävin kauppaa erään "myyjän" kanssa, päästiin kaupoille, mutta tavaraa ei koskaan tullut, eikä myyjä vaivautunut ilmoittamaan mitään. En tosin hävinnyt rahaa "kaupoissa".
 
Ei välttämättä huijari. Tapausta en sinäänsä tiedä mutta voin kertoa esim yhden omakohtaisen jutun joka on aivan kuin tällähetkellä verrattavissa
minun ja asiakkaani kauppoihin.
moni täällä ehkä tietää että kauttani saa lasten vaatteita ja eräs asiakkaani tilasi ennen pääsiäistä minulta puvun. ilmoitin toimitusajaksi 1-2 viikkoa. Monesti sitä ei huomaakaan tuollaisia pääsiäisiä ym. etteivät ihmiset ole silloin töissä joten ne ovat pyhä päiviä ja niitä ei toimitus aikaan silloin lasketa. joudun myös itse tilaamaan nämä kyseiset tuotteet ja tilasinkin saman tien kun tilauksen sain eli ennen pääsiäistä . Asiakkaani saa tuotteensa vasta tällä viikolla johtumatta minusta. Asiasta olen kyllä hänen kansaan ollut yhteydessä.
Harmi vaan jos tällaista huijausta esiintyy.
:\|

Mutta toivotaan että hommat hoituvat parhainpäin =)
 
no, eipä täällä vissiin kuitenkaan olla niitä "aivot vajaakäytöllä" (kuten Kirsi Piha mainitsi yhdessä lehdessä), eli että kyllä viikonpäivät ja pyhätkin tiedetään. PAkkokin kun kaupatkin on auki miten sattuu.

Jos olette selvittäneet asiakkaasi kanssa syyn niin miksi edes vastaat kyseiseen kyssäriin? Eihän kyse voi olla sinusta vai iskikö pelko siitä? Olet omasta mielestäsi hoitanut asian mallikkaasti. nuku siis yösi rauhassa. Kyllä näitä onkijoita täällä riittää. On osunut minullekin. NIMI ESIIN vaaan!
 
toinen vieras
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.04.2006 klo 14:05 vieras kirjoitti:
Oletko ostanut tuolta kirppis-palstalta, vai? Mua ei varsinaisesti ole huijattu, mutta kävin kauppaa erään "myyjän" kanssa, päästiin kaupoille, mutta tavaraa ei koskaan tullut, eikä myyjä vaivautunut ilmoittamaan mitään. En tosin hävinnyt rahaa "kaupoissa".
Ei kai se sitten haittaa, jos et rahaa menettanyt. Oliko kaupat jo valmiiksi sovittu ? Jospa joku toinen ostaja oli nopeampi ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.04.2006 klo 14:13 vieras kirjoitti:
no, eipä täällä vissiin kuitenkaan olla niitä "aivot vajaakäytöllä" (kuten Kirsi Piha mainitsi yhdessä lehdessä), eli että kyllä viikonpäivät ja pyhätkin tiedetään. PAkkokin kun kaupatkin on auki miten sattuu.

Jos olette selvittäneet asiakkaasi kanssa syyn niin miksi edes vastaat kyseiseen kyssäriin? Eihän kyse voi olla sinusta vai iskikö pelko siitä? Olet omasta mielestäsi hoitanut asian mallikkaasti. nuku siis yösi rauhassa. Kyllä näitä onkijoita täällä riittää. On osunut minullekin. NIMI ESIIN vaaan!

Minulla ei ole mitään pelättävää koska olen hommani hoitanut =)
Ajattelin vain sitä ihmistä jolle on ehkä käynyt samoin ettei asiat ole hänestä ehkä kiinni. Tottakai jos kyseinen ihminen ei vastaa viesteihin ym. on päivän selvää että hänelle on joko sattunut jotain tai sitten vetää välistä ja pahasti mikä on ikävää toisten myyjien kannalta. yksi mikä on hyvä tietää kaikkien että 75e on vähin summa jota voudin kautta kannattaa lähteä hakemaan jos joskus isompia kauppoja teette. =)
 
niin ja muistakaa että ulkopuoliset tahot vaikuttavat myös - minula on kadonnut kevään aikana sekä paketteja että kirjeitä postin logistiikkakeskukseen - viimeksi eilen metsästin sieltä 350 euron arvosta aloe vera tuotteita jotka luvannut asiakkaille eteenpäin
 
Joopa jooo... Säästäkää lähettäjät ne omat kappaleet niistä pakettikorteista niin sillä numerolla voi paketin jäljittää vaikka se olisi mihin keskukseen hukkunut....

Itse en osta täältä enää mitään kuin postiennakolla jos silläkään. Sen verran v.. koko homma.

Olisi kiva jos myyjä vastais kun sille postia laittaa tai tekstiviestiä. Mut ei. Sitten kun poliisilla uhkaa, alkaa vastauksia tulla. Että se siitä "et sille olis sattunut jotain tai sähköposti ei vaan toimi".... Alkaa toimia kun poliisi sanan kuulee.


 

Yhteistyössä