Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

HUUGO
Hmm toivottavasti laskin oikeen = 0 o ? Eli esikoinen olin 31 (tyttö) ja toka 33 (poika) ja kolmas 37( poika 9 viikkoa). Lisää ottaisin kyllä vastaan mutta tilaa ei ole eikä varaa..edes hankkia se tilaauto =(. Ensimmäistä tehtiin 5 vuotta ja tuli hormoonihoidon jälkeen toinen tuli kun "röörit oli auki" kolmatta taasen tehtiin 5 v ..
 
Rh-neg
Ekan sain 24-vuotiaana, sitten opinnot loppuun ja toinen 27-vuotiaana. Ja nyt esikoinen lähtee syksyllä kouluun, haaveilin aina kolmatta lasta niin, että saan olla kotona sen vuoden. Ja nyt sitten neljännellä yrityskerralla tärppäsi ja kolmannen lapsen laskettu aika on 4.11. ja olen 31-vuotias. Töissäkin on keretty olla monta vuotta ja ura saatu alkuun, mutta nyt kotona ainakin kaksi vuotta.
 
Niinpä niin. Te tunnutte miettivän jotta oletteko liian vanhoja lapsia saamaan.
Minäpä kerron:
Minä olen nyt 42v itse nuorimmainen lapsistani on vuoden ja risat, vanhin tänäkeväänä täytti 14v ja tuolta väliltä löytyy vielä kolme lasta lisää=viiden äiti. Kukin voi tuosta edeltä laskea ikäni kun ensimmäisen sain. Vaan en mielestäni vieläkään ole liian vanha lapsia saamaan. On nimittäin melkoinen vauvakuume meneillään, mutta mies ei oikein ole samoilla linjoilla kanssani. :ashamed:
Joten ei muuta kuin lapsia tekemään jos siltä itsestä tuntuu. =)

 

Yhteistyössä