Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Esikoinen, ja vielä ainokainen, syntyi 29v. Noin 4kk ennen 30v-päiviä ja olen aina sanonut, että ensimmäisen haluaisin ennen kolmeakymmentä.. B) Lisää haluaisin yhden tai kaksi, mieluinen lapsiluku on kolme!! Itse kun olen ainut lapsi.. Mies on kahen kannalla, mut on tässä vielä aikaa.. :D
 
38V. ja kun pojan syntymästä oli 3 viikkoa täytin 39. Neuvolassa patisteltiin tekemään toinen aikailematta heti perään, mutta ajattelin tyytyä tähän yhteen ainokaiseen. Olen onnellinen, kun lapsi on terve, koska riskit kasvaa iän myötä. Aikaisemminkin olisin lapsia halunnut, mutta eihän niitä silloin saa, kun väkisin yrittää. Ymmärrän hyvin lapsettomien tunteita, kuinka lohdutonta on katsella lapsia vanhempiensa käsivarsilla kun oma syli on tyhjä. Luulin itsekkin, että minussa on jotain vikaa, kun lasta ei vaan tule, mutta luonto järjestikin yllätyksen vuosi sitten syyskuussa. Poika syntyi kesäkuun alussa. Voin kertoa, että täällä on megaonnellinen vanhempi äiti. Luulin jo että minusta ei koskaan tule äitiä, mutta tuli kumminkin! B)
 

Yhteistyössä