Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

Esikoisen sain 31v.(oli "tilauksessa" 5 vuotta) ja kuopuksen 35v;na(oli "tilauksessa" 3vuotta. Sen jälkeen ei ole tullut ja nyt kun ikä lähestyy 40, ei ole enää tilauksessakaan, ihanaaa että on nämä kaksi kumminkin. javascript:emoticon('=)')
javascript:emoticon('=)')
 
Taku 71
Ekan sain 21 v. tokan 23 v. kolmannen 24 v. neljännen 27 v. viidennen 30v. Hulinaa on riittänyt, poikajoukon temmeltäessä. Kuudes lapsemme (tyttö) olisi syntynyt syyskuulla, mutta menetimme hänet viikolla 17:sta. Vauvakuume on vaivannut aina ja sen kyllä huomaa. Olen 33v. :flower:
 
riinu
Esikoisen sain kovalla työllä ja tuskalla 23v. Kaksoset, myös hoidoilla alkunsa saaneet, 26.5v. Neljättä on kovasti toivottu ja hoidot alkamassa. Viisi lasta olisi meidän toive. Itse olen viisi lapsisen perheen vanhin, mutta miehelläni vain yksi sisko. Kuitenkin mieheni toive on ollut "mahdollisimman monta" lasta.
 
kirsikka2
OOn nyt 36v ja odotan kolmatta laskettu aika on 9.8. Esikon sain 23v ja toisen 28v.Ennen esikkoa on ollu 1 tuulimunaraskaus.Haaveilen vielä 4:stä mutta mulla on ollut tämä viim. raskaus on ollu aika vaikea ja jouduin sairaalaankin oman terveyteni takia 4. voisi olla jo riski mutta katsotaan nyt kun ensin tämä kuopus "iltatähtönen" syntyypi oon kyllä potenu koko ajan vauvakuumetta myös tän raskauden aikanakin mikä on hassua :hug: Kun näen pieniä vauvoja ja odottavien mammojen masuja silmät kostuu ja sydän pakahtuu silittelen tätä masua.. joku sano että voi olla haikeuttakin jos tietää ettei lapsia enää tulossa ja jäisi viimeiseksi mutta enhän mä vielä tiedä raskaus sinänsä on ihana olotila kaikki vaivoineen pienine ja suurine saattaisin pistää pääni pensaaseen uudestaan ehkä riskeistä huolimatta sitä tekee mitä hullujakin juttuja välillä.Mieskin sanonu ettei haluisi mua menettää niin pelästytti sairaalareissu ja on sanonu että nautitaan nyt tästä kolmannesta neljäs saattaisi olla jo riski mutta eipä täysin tyrmännykkään... :heart:
 
Ensimmäisen sain 25-vuotiaana ja nyt minulla on kolmekuukautinen nyytti kainalossa. Lapsilla on kymmenen vuoden ikäero, mikä joskus mietityttää. Tulevatkohan he olemaan yksinäisiä lapsia kummatkin tavallaan ? Leikkikaverit kun on etsittävä muualta kuin kotoa. :wave:
 
Tulisiko kohta
Olen 32, eikä vielä lapsia. Kuumetta on tosin alkanut miltei ensimmäistä kertaa elämässäni nousta, mistä kertonee sekin, että hengailen näillä vauvapalstoilla :) Mies ei myös ole ollut ihan hirveän innokas ennen kuin nyt, vain itsestäni tämä odottelu ei ole johtunut. Toisaalta nämä palstat ahdistavat hirvittävästi, koko ajan näitä "sain 18-vuotiaana esikoiseni", "sain 21-vuotiaana esikoiseni ja nyt on jo viides tulossa"... Tunnen itseni paitsi ikälopuksi myös kaikin tavoin elämässä epäonnistuneeksi ja masennun koko ajan lisää, mitä enemmän luen... :ashamed:
 

Yhteistyössä