Vuoden 2006 ÄP - joko jaossa?

caterina
soitappa sinne pakkaamoon ja kysäse! näin minä tein pari vuotta sitten, etten vahaa saisi,sillä sain siskoltani sen vanhan...tosi mukava vanhempi naishenkilö oli puhelimessa ja ymmärti täysin, ei ollut töykeä vastaanotto ollenkaan:)
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 10:37 henrietta kirjoitti:
Turun seudulla ainakin keskiviikkona vielä vanha. Kävin nimittäin hakemassa. Olenkohan outo, kun halusin ton viime vuoden pakkauksen....
mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessä :D
 
mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessä :D
[/quote]

Moi Pupu Tupuna!

Sä et siis vielä ole saanut kumpaakaan? Jos KÄVIS niin onnettomasti, että mä saisin vanhan ja sä uuden, niin olisin heti valmis vaihtareihin! En ole vielä tosin hakemustani jättänyt, joten katsellaan tilannetta, ja palataan asiaan vaikka tällä palstalla!

"Vieras" = tämän ketjun aloittaja
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 12:26 Pupu Tupuna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 10:37 henrietta kirjoitti:
Turun seudulla ainakin keskiviikkona vielä vanha. Kävin nimittäin hakemassa. Olenkohan outo, kun halusin ton viime vuoden pakkauksen....
mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessä :D
Meillä on se "vanha" eli 2005 pakkaus ja mitä kuvia näin 2006 pakkauksesta, niin on tää kivempi =) Voi olla että olisin jopa ottanu rahana jos tänä vuonna olisin lapsen saanu.
 
Pupu Tupuna
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 11:54 Vieras kirjoitti:
mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessä :D
Moi Pupu Tupuna!

Sä et siis vielä ole saanut kumpaakaan? Jos KÄVIS niin onnettomasti, että mä saisin vanhan ja sä uuden, niin olisin heti valmis vaihtareihin! En ole vielä tosin hakemustani jättänyt, joten katsellaan tilannetta, ja palataan asiaan vaikka tällä palstalla!

"Vieras" = tämän ketjun aloittaja

[/quote]

juu, sopii mulle. tosin mulla on jo yhden mustan kanssa vähän ollu puhetta, et vaihdellaan jos hän saa vanhan ja mä uuden. mulle ei muuten niin hirveesti ole väliä, mut en tarvi niitä kestovaippoja :/
 
Tänään hain postista ja -05 pakkaus oli. Ihania vaatteita ja tuo toppahaalarikin oli paljon paljon paremman näköinen "livenä" kuin kuvissa. :D

Tyytyväinen olen vaikka alunperin halusin uuden pakkauksen, tässä on enemmän vaatetta ja kyllä olivat söpöjä!!!
 
Saisitte olla ilman jos kerta ei kelpaa se pakkaus mikä sieltä on tulossa!! ei sitte voi ymmärtää tollasta valikoimista ja ronkelointia!!lapsellista!! :headwall: naurettavaa lykätä hakemusta sen takia et yrittää saada uuden pakkauksen!!uusia ne kaikki on ja oli väri mikä tahansa nii luulis kelpaavan ku ilmatteex saa!lopettakaa ainainen marina!
 
Eri mieltä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 16:52 rilli kirjoitti:
Saisitte olla ilman jos kerta ei kelpaa se pakkaus mikä sieltä on tulossa!! ei sitte voi ymmärtää tollasta valikoimista ja ronkelointia!!lapsellista!! :headwall: naurettavaa lykätä hakemusta sen takia et yrittää saada uuden pakkauksen!!uusia ne kaikki on ja oli väri mikä tahansa nii luulis kelpaavan ku ilmatteex saa!lopettakaa ainainen marina!
En ole kanssasi samaa mieltä. Minun mielestä 2005 toppavarusteet on niin rumia että mieluummin ottaisin sen rahana.

2006 pakkauksesta taas pidän ja tiedän että sen tulen varmasti saamaan koska laskettuaikana on vasta syksyllä.
 
Katsu
Eikö me saada olla onnellisia tuosta pakkauksesta,Suomi taitaa olla ainut maa jossa tuon edun saa joten onko niiden vaatteiden värillä niin väliä?Ja sitäpaitsi eikö ne ole aika perusvärisiä vaatteita.Ite tyytyväinen vuoden 2005 pakkaukseen.

Kaikesta aina valitetaan ja ikinä ei olla tyytyväisiä :(
 
meitä on joka lähtöön taitaa olla ihmisen perusvika tuo valittaminen Mutta itse sain tuon 2005 pakkauksen ja olen tyytyväinen vaatteet ovat paremman näkösiä näin luonnossa kuin kuvissa ainut valitukssen aihe on ne kynsisakset liian isot ja leikkaa kehnosti ei tee mitään.palautetta annettu kelalle niistä että vois vaihtaa edes niitten mallia kevyempiin tulevia mammoja ajatellen
 

Yhteistyössä