Ihan totta? Missä päin Suomea?Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 09:40 yläriihi kirjoitti:tuttu sai jo uuden...
väärä häly vanha se oli... huijas mokoma en päässytkään kollaamaan uutta :'(Alkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 09:40 yläriihi kirjoitti:tuttu sai jo uuden...
mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 10:37 henrietta kirjoitti:Turun seudulla ainakin keskiviikkona vielä vanha. Kävin nimittäin hakemassa. Olenkohan outo, kun halusin ton viime vuoden pakkauksen....
Meillä on se "vanha" eli 2005 pakkaus ja mitä kuvia näin 2006 pakkauksesta, niin on tää kivempi =) Voi olla että olisin jopa ottanu rahana jos tänä vuonna olisin lapsen saanu.Alkuperäinen kirjoittaja 09.04.2006 klo 12:26 Pupu Tupuna kirjoitti:\mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessäAlkuperäinen kirjoittaja 07.04.2006 klo 10:37 henrietta kirjoitti:Turun seudulla ainakin keskiviikkona vielä vanha. Kävin nimittäin hakemassa. Olenkohan outo, kun halusin ton viime vuoden pakkauksen....
Moi Pupu Tupuna!Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2006 klo 11:54 Vieras kirjoitti:mä haluisin myös sen vanhan, ollaan outoja yhdessä
En ole kanssasi samaa mieltä. Minun mielestä 2005 toppavarusteet on niin rumia että mieluummin ottaisin sen rahana.Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2006 klo 16:52 rilli kirjoitti:Saisitte olla ilman jos kerta ei kelpaa se pakkaus mikä sieltä on tulossa!! ei sitte voi ymmärtää tollasta valikoimista ja ronkelointia!!lapsellista!! :headwall: naurettavaa lykätä hakemusta sen takia et yrittää saada uuden pakkauksen!!uusia ne kaikki on ja oli väri mikä tahansa nii luulis kelpaavan ku ilmatteex saa!lopettakaa ainainen marina!