uudet liberon housuvaipat

  • Viestiketjun aloittaja poika 04
  • Ensimmäinen viesti
poika 04
onko kukaan muu huomannut et noi liberon uudet housuvaipat on ihan p.....a? ennen ihmettelin aina et mitenkä toisilla vuotaa vaipat ja ajattelin et johtuukohan se käyttäjästä mut nyt tiedän ettei se siitä johdu. poika on 10kk eikä ennen oo tarvinnu vaatteita laitta pesuun sen takia et ne ois kakassa paitsi nyt ku noi uudet housuvaipat 10-14kg tuli, tänään on tullu 2kertaa kakat vaipan läpi (ei vuotanut reunoista) se vaippa osa on niin kapee ni kaik tulee muovin läpi.
 
ei ole meillä vuotanut kertaankaan tää uusi malli. Nyt on toinen paketti uusia menossa ja poika on 10kk. Painoa pojalla noin.10kiloa.
Meistä malli on hyvä. Nyt taitaa olla vartalosta kiinni, ei vaipan mallista.
 
Meillä myös tykätty nimenomaan liberon housuvaipoista, ei ole läpi tullut koskaan. joskus lahkeesta vuotanut, mutta eiköhän sen voi laittaa äitin piikkiin kun ei ole laittanut vaippaa huolellisesti päälle =)
 
meillä kans nämä uudet housuvaipat ovat vuotaneet ohi, vaikka ovat kunnolla päällä. Jäin kaipaamaan niitä vanhoja housuvaippoja siinäkin mielessä, ku niissä oli se teippi, jolla oli kätsy sulkea käytetty ja rullalle laitettu vaippa.
 
Lupiini
Niin on meilläkin teippi ja ei oo vuotaneet. Ovat paljon paremmin istuvammat kuin vanha malli. Ainakin meidän hoikkeliini pojalle. Nyt ovat enemmän pampers-tyyliä, ennen kuuluivat samaan kategoriaan muumi-vaippojen kanssa... (vain minun mielipiteeni...=vannotutunut pampers-käyttäjä joka voi uusia liberoitakin jo käyttää!) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 15:35 säihky kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 14:41 pikku-miehen äiti kirjoitti:
onhan näissä uusissakin teippi!!!
ei meillä ainakaan teippiä ole uusissa liberon housuvaipoissa
ainakin kokoa 13-20kg(XL) on tuotettu muualta,olisko ollut sellaisia jotka on aasian markkinoille tarkoitettuja,niissä ei ole sitä teippiä
sillä oli jotain tekemistä niiden tuotantokoneiden säätöjen kanssa
 
pikku-miehen äiti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 22:03 Tiina-77- kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 15:35 säihky kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.05.2005 klo 14:41 pikku-miehen äiti kirjoitti:
onhan näissä uusissakin teippi!!!
ei meillä ainakaan teippiä ole uusissa liberon housuvaipoissa
sama täällä,ei teippiä ja sitä ihmettelin....
Kyllä meillä on teippi noissa uusissa housuvaipoissa (10-14kg),piti oikeen tarkistaa,mutta on niissä!!!
 
mä käytän kakkosella 1.6v. niitä uusia liberon housuvaippoja ja ovat kyllä menneet parempaan suuntaan! just tota 10-14kg käytetään, mut kuvittelenko mä vaan et niissä on jotenki löystyny se kuminauha vyötäröllä, kun tuntuu et ehkä se 7-11kg ois tuolle 10kiloselle parempi :eek: Näissä uusissa on jotenki mukavampi se jalkoväliosuus, kun on kapeampi, poika ainaki on tykänny, kun ei oo enää sitä lumppua jalkojen välissä. Ovat kuin pikkuhousut

 
jonna04
Me otettiin vastikään liberon housuvaipat käyttöön (10-14kg). Tyttö 13kk.
Ja muutaman kerran on kakat tulleet vaipan läpi. Varsinkin silloin jos ollut vähän löysempää. Ei ole falskannut saumasta vaan muoviosan vierestä.
Olen vähän pettynyt niihin. Istuvat kyllä hyvin päällä. Ja tytöstä huomaa että housuvaipat ovat mukavammat kui teippivaipat. Mutta yöksi en viitsi housuvaippaa laittaa, koska muuten sänky lainehtii. Laitan teippivaipan.
 
Me kanssa käytetään tytöllä noita 13-20 housuvaippoja ja en tykkää.
Menee reppanalla persuksen väliin ja tulee pissit ohi.
Koko ajan saa olla oikomassa niitä paikoilleen, edelliset istui ihan hyvin...ei mitään ongelmia ollu niitten kanssa.
 
Delphinium harmaana
KÄytetään 13-20 kg vaippoja, ja minusta nämä uudet housuvaipat on PALJON parempia, kuin vanhanmalliset! Tosin se roskisteippi puuttuu, mutta laitoin Liberolle niistä postia, ja joku erä on tuotettu Japanista, niissä teippiä ei ole, mutta se tulee kyllä niihin! Materiaali on pehmeämpää kuin ennen, vaippa istuu paremmin, kun jalkojenväli on kapeampi ja ohivuotoja ei ole ollut! Tyytyväinen olen! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2005 klo 01:09 Marianna kirjoitti:
Menee reppanalla persuksen väliin ja tulee pissit ohi.


Onko sun lapsi minkä kroppainen ja kokoinen, pullukka, normaali vai laiha? Pullukalla mä ymmärtäisin että menee persuksen väliin, kun vaippaa on tosiaan kavennettu. Meillä ei tota ongelmaa ole, poika on ennemmin laiha, kuin normaali.
 
Meillä on nuorempi käyttänyt aina Liberoa, kun Pampersin housuvaipat on todella inhottava pukea päälle, eikä meidän hoikilla lapsilla tahdo pysyä ylhäällä kunnolla.

Meillä on kohta käytetty ensimmäinen paketti uusia Liberoita. Päälisin puolin ainakin koko 7-11kg näyttää samalta kuin vanhakin. Eli ei ole mun mielestä kaventunut ym. Matalammalle se vyötärö kuitenkin tuntuu jäävän kuin ennen. Olenkin miettinyt että olisiko aika siirtyä isompaan kokoon. Tänään posti toi kaksi näytettä seuraavasta koosta. Joten kokeilemmepa niitä. =)

Hyvin ovat siis toimineet uudetkin ainakin tuosta koosta, vaikka paketin avattuani vähän epäilinkin että pitääkö tavarat sisällä kun näytti pienemmältä kuin vanha.

Tytöllä on ikää 1v1kk ja painoa 9-10kg, ei ole käyty vaa'alla aikoihin.
 

Yhteistyössä