Hakutulokset

  1. N

    Ninna, Nenna, Nanna, Nana, Ninni... Mielipiteitä noista nimistä?

    Täällä kans yks kohta 25vuotta Ninni nimeä kantanut ihminen.. hyvin oon nimeni kans pärjäny ja ihan oon tykännytkin siitä :) Enkä tiiä onko noissa muissakaan nimissä oikeen mitään vikaa.. :)
  2. N

    Ennustusta: Esitä yksi kysymys ja nostan yhden kortin.

    millon löydän elämäni miehen?
  3. N

    Elatusmaksuista riitaa...APUA!

    meillä mun ex mies, jäi tyttömäks hetki sitten.. joutuu maksamaan silti elatusmaksuja 110e kuussa.. eli 55e per muksu. ja loput rahat tulee elatustuki toimistolta. kuitenkin niin että saadaan se 129,91e per napero kuussa. et mun mielestä ainakaan ole mikään niuho. tosiaan just huomioon ottaen...
  4. N

    Mitä mieltä vinttikoirista?

    haaveissa vielä jonain päivänä olis omistaa afgaani tai irkku. mahtavia otuksia. ei voi muuta sanoa.
  5. N

    1,5v kengänkoko

    meillä neiti 1v7kk just ostettiin uudet lenkkarit kokoa 24. kävelykengät ja kumpparit on 23. käyntivaralla tietty kaikki kengät. mut kengissä on malleissa ja merkeissä niin paljon eroa, et en koon mukaan pelkästään uskaltais kenkiä ostaa. tuo oli kyllä hyvä idea piirtää paprulle ja sen muotin...
  6. N

    JYVÄSKYLÄN SEUDUN IHMISET!!

    vaajakoskea ja laukaata suosittelen minä molempia. näin entisenä vaajakoskelaisena voin sanoa et on tosi mukava paikka asua. nyt asutaan täällä laukaan kupeessa ( n.10km laukaaseen ja 12 jklään) tiituspohjassa. ollaan asuttu heinäkuun puolesta välistä saakka ja tykkään kyllä koko ajan paikasta...
  7. N

    Hehee Tuksusta video, heikkohermoiset varokaa

    :$ :laugh: voi hyvänen aika sentään. tässähä näkee varmaa painajaisia ku lähtee nukkuu :p jos tuon näkönen pääsee johonki playboyhin poseeraa nii rillumarei vaan, eiku kaikki vaan kuule viteoo vääntämää nii eiköhä siellä olla kohta kaikki :D
  8. N

    Apuja tarttis! Raskaana olevat tai olleet..

    Esikoisen kanssa mulla oli semmonen tilanne että; huhtikuun menkat oli normaalit, kesäkuussa tuli pari päivää ihan tosi niukkaa vuotoo. Heinäkuussa tein muuten vaan raskaustestin ja näytti plussaa. Ekassa ultrassa ei näkynyt juurikaan mitään. Sikiöpussi siellä kyllä näkyi ja joku iiiiihan tosi...
  9. N

    paljo raskausviikkoja kasassa ja paljo painoa tullu..

    rv34+3 menossa, paino edelleen pari kiloa miinuksen puolella lähtöpainosta. Painoo siis lähti rv20+ tienoilla 4kg ja 2kg on nyt sit tullu.. mut miinuksella ollaan vielä.. ja vielähän tässä on aikaa tulla kiloja :) Esikoisesta kun napsahti se 15kg.
  10. N

    Muksut!Laitkaa myös jos on uudet kuvat

    Meillä neiti oli 1v3kk ikäsenä 10,8kg ja 81cm. Nyt kuukautta vanhempana ei taida olla pahemmin sit pituutta eikä painoo tullu lisää. Ja tuolla löytyy kuvia :) http://irc-galleria.net/archive.php?nick=nib-a&album_id=2309480
  11. N

    Te joilla sekarotuinen koira

    Meillä majailee 4v dobberi-sakemanni neiti ja 2,5v dobberi-rotikka-bokseri neiti. Tää ensimmäinen tapaus on mahdottoman hyvä luonteinen.. kaikki koirat olis kavereita, no näin vanhemmalla iällä onneks oppinu erottaan kuka on äksy..ennen piti äksyilyäkin leikkinä. Nopeesti oppii asioita, lapsi...
  12. N

    Sf-mitasta ja vauvan painosta

    mulla sf-mitta rvlla 30+2 oli 31, eli yläkäyrän yläpuolella mennään. Samanlailla meni esikoisenkin kanssa.. eikä sieltä mitään jättivauvaa tullut, vaan pieni ja siro 48cm ja 3230g :) saman kokoista lääkäri veikkasi tästäkin vauvasta tulevan :) ja täällä vauva on majaillu rt:ssa jo rv26 lähtien...
  13. N

    Löytöeläinkoti hakusessa satakunta-pirkanmaa akselilta. Linkkejä

    http://www.tunturisusi.com/koiralinkit/rescue.html katsoppas löytyykö tuolta linkistä mitään rescue paikkoja tuolta akselilta.
  14. N

    Rv-pinoa!!!

    32+0
  15. N

    Hampien pesuongelma!

    Meillä neiti 1v3kk antaa iltasin pestä hienosti hampaat.. mut aamulla pitää tehdäkin vähän töitä homman eteen. Pitää saada auttaa eka äippää hampaitten pesussa ja sit vasta omien vuoro :)
  16. N

    Nimi ehdotuksia..

    Listatkaas kivoja ja nättejä, tyttöjen ja poikien nimiä mitkä rimmais hyvin Nea nimen kanssa :)
  17. N

    Haastan salkkareiden katsojat kisaamaan!!

    89%, ikinä en oo salkkareita kattonu :whistle:
  18. N

    Mitä mieltä tilanteesta??

    Kuten sanoin, siksi pitäisi ennemmin minun ja tytön päästä pois yhteisestä asunnosta kun liikkuminen ees taas menee niin hankalaksi. yhden lapsen kanssa vielä pääseekin kulkemaan, mutta ne tuplarattaat edelleenkään ei mahdu hissiin vaikka miten päin sovittaa. ja rattaita varten varattu paikkakin...
  19. N

    Mitä mieltä tilanteesta??

    on tää onneks alkanu jo helpottaan.. ei oo enää niin kova ikävä. vaikka en edes tiedä miks ikävöin tuommosta idioottia :ashamed: Kyllä tästä selvitään. onneks perhe ja paljon kavereita asuu lähellä. sais nää asunto asiat vaan kuntoon pääsee alotteleen uutta elämää :) mut me tytöt poistutaan...
  20. N

    Mitä mieltä tilanteesta??

    jännä vaan et kenelleköhän nekin kaksi vapaata asuntoa on mennyt mistä minäkin tiesin.. kumpaakaan en saanut. vaikka vähintään kerran viikossa käyn tuolla toimistolla asuntoa ruinaamassa.

Yhteistyössä